וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנטור הגדול של עולם ההחלקות בישראל

בשיתוף מספרת מנגו, בשיתוף מספרת מנגו

18.12.2019 / 14:04

במסגרת מסע החיפוש שלנו אחר מספרות מעניינות ומומלצות ברחבי הארץ, שם אחד עלה פעם ועוד פעם מצד לקוחות וגורמים בענף - מספרת מנגו בנתיבות

מספרת מנגו. יח"צ,
מספרת מנגו/יח"צ

שלחנו את הילה, אחת מחברות צוות המומחים, למספרת מנגו בנתיבות כדי להתרשם מקרוב מהמקום ולספר לנו על הנעשה במקום ואלו הם רשמיה. הגעתי למספרה בשעת צהריים ביום רביעי, בדרך שעה שבה לא מעט עסקים מנמנמים, כולל מספרות, אך נדהמתי למצוא מקום שוקק חיים, מפוצץ בנשים, כאלו אשר הזמינו תור וכאלו שמנסות להשתחל בין התורים.

מי שמנהל את המקום הוא הבעלים, יניב בוכריס, המתמחה בהחלקות והארכות שיער. לבוכריס ניסיון של 24 שנים מאחוריו.

שוחחתי עם אחת מהלקוחות, ירדן הלוי, שהגיעה לנתיבות כל הדרך מראשון לציון: "אני לקוחה ותיקה, חברה המליצה לי על יניב בוכריס לפני 7 שנים ומאז אני פה, שווה לי את הנסיעה, יש לו יד מושלמת להחלקות ואני סומכת רק עליו שיגע ויסדר לי את השיער".

מספרת מנגו. יח"צ,
מספרת מנגו/יח"צ

התברר לי שרק 10% מהלקוחות הקבועים של יניב בוכריס מגיעות מנתיבות, כל השאר מגיעות מרחבי הארץ.

על הסיבה מדוע יניב בוכריס נחשב לתותח בתחום, למדתי מהעובדה שהוא מעביר הדרכות בארץ ובעולם על חומרים להחלקות מהטובים והמתקדמים בעולם. בין היתר הוא מבקר כל חודשיים בניו יורק, להעביר הדרכות למספרות במנהטן. לטענת אנשי מקצוע מדובר בשיטת העבודה מהטובות בעולם, וכל מי שעובד איתה בארץ בוודאות עבר הדרכה של יניב בוכריס.

האווירה במספרה חגיגית. יניב בוכריס והצוות שלו מנעימים את הזמן של כולן עם בדיחות, שתייה ומוזיקה קצבית, כל-כך שונה מהנוף והאווירה המנוכרת של מספרות במרכז הארץ, פה זו חגיגה, עוד לפני עבודה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מספרת מנגו. יח"צ,
מספרת מנגו/יח"צ

תפסתי את יניב בוכריס להפסקה בין לקוחה אחת לשנייה, הייתי חייבת לשאול אותו מספר שאלות. נתיבות, אמרתי לו, עם מוניטין כמו שלך אתה כובש את תל אביב ברגע. הוא הסביר: "עזבי אותך מסטיגמות, נתיבות זה אחלה מקום טוב לעסקים, מי שמגיע אליה ועושה סיבוב מבין מיד שמדובר במקום מקסים. נכון, אנחנו קרובים לעוטף ומדי פעם אם יש צבע אדום אז אנחנו רצים למקום מוגן, לצערי אנחנו רגילים ומשתדלים להפוך את לחוויה מצחיקה ופחות מלחיצה".

לצד יניב בוכריס יש במקום צוות עובדים מנוסה. כמובן שכולם עברו הדרכות של יניב בוכריס וביחד הם יוצאים להשתלמויות נוספות, לרגע לא חושבים לדרוך במקום אלא איך להתקדם כל הזמן. יניב בוכריס סיפר לי על כך: "אני תמיד בעד ללמוד משהו חדש, גם מספר צעיר שמגיע אלי יש לי מה ללמוד למרות הניסיון והידע שלי. במקצוע הזה זה לא משנה כמה אתה חושב שאתה טוב ומנוסה, אם לא תשאף ללמוד כל יום לא תצליח".

בנות, תשכחו מכל מה שידעתן עד היום על החלקות שיער, כאשר ראיתי איך עובדים פה לעומת מקומות אחרים, אני יודעת לספר על ההבדל. אם במספרות אחרות דוחפים אתכן לבצע החלקות הזולות, פה לא יעזו לסכן לכן את השיער. לא מתפשרים על החומרים הכי טובים בשוק, גם אם זה עולה יותר, אבל העבודה יוצאת מושלמת.
יש אצל יניב בוכריס מערכת לשאיבת אדים ועשן, מערכת אשר הביא במיוחד מארה"ב כך שנשים בהריון יכולות לעשות החלקה ללא בעיה.

מספרת מנגו, בקלות רבה אפשר לדרג אותה כאחד המקומות הכי מומלצים בתחום החלקות השיער.

תעודת הביקור של כל עסק מצליח זה כמות הלקוחות, לפי מה שהתרחש לנגד עיני במספר שעות בודדות אין מקום לספק, תור להחלקה הבאה שלי כבר קבעתי במקום.

ליעוץ מקצועי והזמנות: 08-9933720.

טלפון יניב בוכריס: 054-765-6111.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף מספרת מנגו, בשיתוף מספרת מנגו
  • עוד באותו נושא:
  • נתיבות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully