וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשמו כן הוא: פנינה בכרמל

בשיתוף פנינה בכרמל, בשיתוף פנינה בכרמל

18.12.2019 / 13:49

זהו שמו של ספא במרכז הכרמל חיפה, אבל לנו הוא התאים בול גם ככותרת, בגלל שהוא באמת כזה. ביקור בספא הזה לימד אותנו שהחיים הרבה יותר יפים בחיפה

פנינה בכרמל. אסף רונן,
פנינה בכרמל/אסף רונן

פנינה בכרמל הוא ספא מהסרטים. איילת כהן הרימה עסק לתפארת באחד הבתים הכי יפים שיש לחיפה היפיפייה להציע. מדובר בספא ומתחם להשכרת צימרים שכולל טיפולי בריאות, טיפולי יופי, מתקני ספא (ג'קוזי פרטי + ג'קוזי בחצר, סאונה יבשה), ושלל עיסויים (שוודי, משולב, רקמות עמוק, אנטי סטרס, אבנים חמות, איורוודה, פילינג, מסאז' רגליים, עיסוי קרקפת).

כל הפלא הזה קורה בשדרות הצבי 3 חיפה כבר 4 שנים. רחוב שמשיק למתחם פסטיבל הסרטים בחיפה, בלב מרכז הכרמל, אחד הרחובות הכי יפים בעיר.

המקום עצמו בעל מראה פסטורלי. בליבו בניין טמפלרי לשימור בן 150 שנה, עם חצר מרכזית מטופחת, עץ זית ומזרקה, מתקני ספא בחצר, פינת קפה ועוגיות ופינות ישיבה מרגיעות. המקום משרה אווירת רוגע אמיתית ומפנקת. מסוג המקומות שתשמחו להישאר בהם הרבה זמן.

פנינה בכרמל. אסף רונן,
פנינה בכרמל/אסף רונן

בקומה הראשונה: 3 חדרי טיפולים ליחידים וזוגות.

בקומה העליונה שתי סוויטות מעוצבות ומאובזרות, ללינה או לאירוח כחלק מחבילת ספא יומית. בתוך כך, אפשרות לערוך במקום מסיבות ואירועים פרטיים עד 15 איש.

ביקור במקום לימד אותנו שמדובר במקום ייחודי, הן במראה והן במקצועיות השירות והמטפלים, בדגש על אווירה מרגיעה ומיוחדת. תפריט הטיפולים מתחדש לפרקים. אנו התענגנו על טיפול באבנים חמות, כוסות רוח ושמנים ארומתרפיים.

ניצלנו היטב חבילות עיסויים ליחידים זוגות. בחבילה: עיסוי זוגי, ג'קוזי פרטי וסוויטה למנוחה.

דבר חשוב נוסף: במקום מוצרי טיפוח לגוף ולנשמה מסדרת פנינה בכרמל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
פנינה בכרמל. אסף רונן,
פנינה בכרמל/אסף רונן

שבתה אותנו האווירה הקסומה במקום. המקום המיוחד טובל בירק, עיצובי אבן וכשמו כן הוא - פנינה אמיתית. החוויה מתחילה כבר בכניסה למתחם עצמו. מצאנו במקום קהילה שלימה של לקוחות קבועים. אלה מגיעים בעצמם ומפנקים את קרוביהם או יקיריהם בחבילות טיפולי פינוק.

רמת השירות הגבוהה, צוות המטפלים המקצועי ורמת ניקיון המקום, יוצר תחושה של הקפדה על הפרטים הקטנים. הם חושבים שם על הכל, אפילו יש מבצע "הכן גופך לחורף" שכולל עיסוי בשילוב אבנים חמות או כוסות רוח, ושמנים ארומתרפיים המחזקים את המערכת החיסונית לקראת החורף. ראינו שגם הרבה סלבס מגיעים להתפנק במקום.

קורל שר, מטפלת בפנינה בכרמל: "המקום הזה הוא ממש כמו משפחה. איילת (בעלת המקום) אימצה אותי כמו אמא מימי הראשונים בחיפה. כמטפלת בעיסויים בפנינה בכרמל, מדובר במקום מיוחד שמשלב בית ומקצוענות. כיף גדול להגיע לכאן בכל בוקר. האווירה, הניקיון, העיצוב הרוגע, שאר חברי הצוות, ההשקעה ותשומת הלב המלאה לכל מטופל ומטופל. חשוב לנו לתת למטופלים את ההרגשה שלצד המקצועיות ישנה כאן גם אוזן קשבת ולהנעים להם את הזמן ברמות האישיות והאיכותיות ביותר. ממש אי של שקט, בריאות, רוגע ושפיות. אתנחתא אמיתית משגרת החיים. בעצמי אני דואגת מפעם לפעם להגיע לכאן רק כדי להתפנק, מעבר לעיסוק הקבוע שלי".

עם כאלה עובדים והחוויה שהייתה לנו, מה יש להוסיף. עוד לא יצאתם לחיפה?

ליצירת קשר- 04-8101199.

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף פנינה בכרמל, בשיתוף פנינה בכרמל
  • עוד באותו נושא:
  • חיפה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully