וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתחו שערי גן עדן לבשלן החובב והמקצועי

בשיתוף קוק שופ, בשיתוף קוק שופ

18.12.2019 / 13:31

אם אתם אוהבים לבלות במטבח, החיים שלכם ישתפרו מאוד אחרי ביקור ב"קוק שופ" בהרצליה. שלחנו את מפיקות המדור לקנות שם מתנות לבשלנים שבמשפחה והן מספרות על שאגות שמחה

קוקשופ. יח"צ,
קוק שוק/יח"צ

החלטנו לעשות כתבה על מתנות שוות במיוחד. קיבלנו המון המלצות מחברים, אבל המלצה אחת חזרה על עצמה ומשכה את תשומת ליבנו. "קוק שופ" חנות לבשלן החובב והמקצועי בשד' בן גוריון 2 בפסאז', הרצליה. יצחק בן שבו בנה שם עסק שקנה לעצמו שם בכל הארץ ואלפי לקוחות חוזרים.

"קוק שופ" - מבשלים איכות, אומר הסלוגן של המקום בן השנתיים ואנחנו קפצנו לראות. לקחנו איתנו את המפיקות של מדור ה"מומחים" כדי לחפש מתנה איכותית לגבר או לאישה שהם הבשלנים במשפחה המורחבת.

בשורה התחתונה: זה פשוט וואן סטופ שופ למוצרי מטבח. מקום שנותן את כל הפתרונות לבשלן החובב והמקצועי. אפשר לחוש כבר מהכניסה שפה מתמקדים בפתרון האמיתי שהלקוח צריך.

לקוחות קבועים שפגשנו במקום סיפרו לנו בהתלהבות שלא דוחפים להם מוצר שאינו מתאים להם, גם אם ביקשו אותו. כאן יש ייעוץ אמיתי, היכרות עם מגוון האפשרויות והתאמה מבחינת סוג המוצר והספק כי אין מחויבות לספק מסוים.

קוקשופ. יח"צ,
קוק שוק/יח"צ

מעצבת פנים שהגיעה עם לקוחותיה מכירה את הבעלים אישית וסיפרה שהוא בעל ניסיון עשיר בתחום המטבח וניחן בהבנה מקצועית בתהליכי ייצור של חומרי גלם, לוגיסטיקה, וכו'. כאן בוחרים מכל יבואן / יצרן את מוצרי הדגל שהוא מוכר, רק כאלו שיש להם ערך מוסף למשתמש הסופי .
בחנות ניתן למצוא מותגים בינלאומיים כמו: גלובל, ויקטורינוקס, ארקוסטיל, פודאפיל, סלייסר, קורנינג, בורנר.

מסיור בחנות שפועלת מתשע בבוקר ועד שמונה בערב ניתן ללמוד כי מתייחסים לבישול על כל רבדיו - אידוי, צלייה, בישול בתנור. בחנות קיימות מספר סדרות בישול: יציקות אלומיניום בציפוי שיש, סירי נירוסטה, יציקות ברזל, פלנצ'ות, מחבתות ועוד...

גם חובבי האפייה לא מקופחים כאן ויש להם מגוון רחב של פתרונות אפייה - תבניות אנודייז איכותיות, מוצרי SILKOMART תוצרת איטליה. גם מחלקות החיתוך והקיצוץ מטופלות בכבוד עם סכינים, סלייסרים, מנדולינות, גאדג'טים שמעשירים לנו את המטבח. איתרנו בקלות גם מוצרי חשמל למטבח מעוצבים ואיכותיים עם מותגים מובילים בתחום ופתרונות אחסון והגשה שיארגנו לכם את המטבח בצורה מיטבית. הופתענו למצוא מגוון רחב של מתקנים לייבוש כלים, פחים מדהימים למטבח או כמו שאיציק אומר " גם הפח יצא מהארון", מגוון עצום של קופסאות אחסון, תרמוסים למזון ולשתייה, אחסון לעוגיות, ליבשים ולכבושים. אפשר להתרשם מהמקום לפני שמגיעים בעזרת אתר מטופח ורחב.

לאתר הבית

יש באתר גם מתכונים, מאמרים וטיפים. האתר קל לתפעול והרכישה באמצעותו פשוטה. לקוח קבוע שהוא שף מוכר מספר: "יש כאן את כל היתרונות של רשת, בתוך חנות אישית ועצמאית. יש חשיבה מבחינת היכולת של הלקוח לגעת בדברים, לחוש אותם, בדיוק כמו ברשת. לקוח יכול להסתובב ולהתרשם בעצמו ממגוון אפשרויות, יחד עם שירות אדיב ויחס אישי וגם המחיר מצוין".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
קוקשופ. יח"צ,
קוק שוק/יח"צ

הבעלים נמצא בתחום עשרות שנים והוא בשלן ברמה גבוהה בעצמו. אחרי שצבר קילומטראז' בתחום, הבין שסחורה טובה למטבח נמכרת במחירים גבוהים מאוד. הוא חרט על דגלו הבטחה לתת מוצרים מעולים במחירים הוגנים.

הוא מספר: "חשוב לתת לא רק מוצר מעולה אלא גם טיפ קטן ומתכון מפנק. חווית הקנייה כאן שלמה ומדויקת. המחירים מאוד אטרקטיביים, ואנחנו מציעים מגוון מאוד גדול. המחיר בד"כ יהיה בכ-10% יותר נמוך מרשתות המתמחות בכלי בית. יש לנו מדיניות גמישה גם בהחזרת מוצר - נחליף אם לקוח לא מרוצה".

אחרי שעתיים במקום, התרשמנו שלמרות מגבלת הגודל, זו כנראה החנות בעלת מגוון פריטים הכי גדול בתחום. לקוחות אוהבים לסייר כאן. היו לקוחות שהגיעו עם אוכל שבישלו כדי שצוות החנות יטעם והיו כאלה שהגיעו מבאר שבע ומנהריה.

לקוחות אחרים שהכרנו מתייחסים לחנות כאל בילוי ומגיעים לסיבוב אחת לשבועיים, אין סימן מובהק מזה לסיפור ההצלחה שהפך העסק הזה להיות. לקוחות ציינו שהתכולה משתנה לעיתים תכופות ולכן כדאי לשוב אליה לפחות פעם בחודש.

השלב הבא בהתפתחות החנות יהייה קיום סדנאות, הדגמות ופעילות קולינרית למבוגרים וגם לילדים. "אני שואף להחזיר עטרה ליושנה, להחזיר את האהבה למטבח, ו"לסירים העומדים"- לא דרך מסכי הטלוויזיה ותמונות יפות באינסטגרם, אלא פשוט אוכל טעים. אני מרבה לסייר בתערוכות בעולם, ובודק מוצרים. חשוב לזהות מגמות בשוק. המוצרים שאני מבקש למכור - נדרשים לעמוד בסטנדרטים מסוימים שאנחנו לא מתפשרים עליהם. כל המוצרים בחנות להם נדרש תקן או אישור בטיחותי כזה או אחר עוברים את הבדיקות ע"י גורמים מוסמכים שהמדינה קבעה כגון: מכון התקנים, משרד הבריאות וכן הלאה. תהליכים אלו אמנם מייקרים את המוצר, אבל נותנים שקט".

האמת? בזמן הרכישה קיבלנו את התחושה שמסרו לנו את המידע הרלוונטי ביותר עבורנו ושלא העמיסו עלינו דברים לא נחוצים. הגדילה לעשות המוכרת בחנות והתעניינה האם עברנו לדירה חדשה כי יש הטבה מיוחדת למשתכנים חדשים "מבצע משתכנים".

כל מי ששוכר או עובר דירה ומגיע עם חוזה מהתקופה האחרונה, מקבל הטבה נוספת בסך 10%, כולל כפל מבצעים.

ליצירת קשר: 09-7897944.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף קוק שופ, בשיתוף קוק שופ
  • עוד באותו נושא:
  • כלי מטבח
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully