וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב יאיר, צור יגאל והסביבה, פנינת הנדל"ן האיכותית בשרון

בשיתוף אבטה שיווק נדל"ן, בשיתוף אבטה שיווק נדל"ן

18.12.2019 / 8:54

במשך שנים היישוב כוכב יאיר זכה בתחרויות ארציות בכל הנוגע ליופי, טיפוח, אחוזי גיוס לקרבי וברמת החינוך מהגבוהות והמובילות בארץ. יצאנו ללמוד מה הופך את האזור למוצלח ואהוב כל כך

כוכב יאיר אבטה. יח"צ,
אזור כוכב יאיר/יח"צ

כוכב יאיר הוא ישוב קהילתי חמים ואיכותי, אשר הוקם ב-1986 על ידי לא מעט אנשי צבא וביטחון מובילים. בהמשך הגיעו אנשי אקדמיה, עסקים והייטק רבים. לפני כ-25 שנה, לצד כוכב יאיר נבנה היישוב צור יגאל, כיום הם נמצאים תחת מועצה משותפת. לאחר מכן צור יצחק נבנתה בשכנות וביחד הם מרכיבים אזור נדל"ני מבוקש.

משרד התיווך שמבצע את מירב העסקאות ביישובים הללו, הוא '"אבטה שיווק נדל"ן", משרד משפחתי בבעלותם של זהבה וויקטור אבטה ודור ההמשך נטע וינון, אשר פעילים בשוק המקומי כבר כ-25 שנה ואחראים למאות עסקאות ביישובים.

שלחנו את צוות המומחים לפגוש אותם, לעשות סיבוב בפסטורליה של אזור השרון הנבחר ולחזור אלינו עם מסקנות. מדובר בשוויצריה הקטנה, יישובים מטופחים בצמחייה מכל עבר, תשתיות מתוחזקות, ניקיון מופתי, מי שעושים בו את עיקר הרעש אלו הן הציפורים המצייצות.

משפחת אבטה. יח"צ,
משפחת אבטה/יח"צ

הפנינה הנדל"נית קרובה במרחק חמש דקות נסיעה מכביש 6 וכ-10 דק' נסיעה מתחנת הרכבת בכפר סבא. אזור התעשייה בצור יגאל עמוס מכל טוב, חנויות ונותני שירות, לפי בדיקות שערכנו הקמה של קניון גדול באזור הוא רק עניין של עוד קצת זמן.

קפצנו לרחוב שיטה 2 בכוכב יאיר-צור יגאל, מקום המגורים של משפחת אבטה ושוחחנו עם זהבה על הדרך שלה ועל פעילות הנדל"ן ביישובים. היא סיפרה לנו על הדרך המקצועית שעשתה לאורך השנים, "בהחלטה משותפת עם ויקטור בעלי, יצאנו לדרך בעקבות החלום הגדול שלי ונכנסתי לעבוד בחברת נדל''ן גדולה. מהר מאוד התברגתי למקומות הראשונים והובלתי בהיקף העסקאות. לאחר מכן הבנתי שהשם ''זהבה אבטה'' מותג בפני עצמו, ולכן פנינו לדרך עצמאית".

בנוגע לתחום הנדל"ן ביישוב היא אומרת: "כוכב יאיר, צור יגאל והאזור כולו לא מפסיקים להתפתח, והביקוש רק עולה. לאחרונה הוקמה הרחבה חדשה וישנן התפתחויות רבות ויפות ביישוב. השילוב בין המקום הקסום ואסטרטגיית השיווק הייחודית של משפחתנו, הובילה החודש לסגירת עסקה בפחות מ-24 שעות, פעם שלישית בתקופה האחרונה. עוד דבר בולט ביישוב ובמשרדנו, הן עסקאות השרשרת, בהן לקוחות פונים למכירת הבית שלהן וקניית אחר ביישוב, זאת מכיוון שנדיר למצוא אנשים שמעוניינים לעזוב, ואם כבר עוברים זה בתוך היישוב. לאחרונה זכינו לנהל גם עסקת שרשרת משולשת הכוללת 4 משפחות מאושרות מתוך היישוב".

זהבה הוסיפה, "רוב הלקוחות שלנו הופכים לחברים טובים, אנחנו חלק מהקהילה, הלקוחות שלנו הם בסופו של דבר השכנים שלנו. מניסיון של כל כך הרבה שנים ועסקאות, מבינים שכאשר נושמים וחיים את האזור למשך זמן, ניתן להתאים לכל לקוח את הנכס המתאים לו כמו כפפה ליד".

בסיבוב שערכנו במרכז המסחרי בכוכב יאיר, שאלנו את העוברים והשבים על האזור והמשפחה, כולם הרעיפו מחמאות ואמרו לנו שכל עסקת תיווך של קנייה או מכירת בית בכוכב יאיר, צור יגאל או צור יצחק, הם הבחירה היחידה עבורם.

לקחנו את המלצתה של לירם: ''לא הכרתי את האזור וכוכב יאיר היה רק אחד הישובים שראינו, אבל מהרגע שפגשנו את ינון שסיפר לנו על היישוב ואז את נטע וזהבה הרגשנו שהגענו הביתה. המקצועיות, הרצון לעזור, המשפחתיות, ממש לא דברים מובנים מאליהם. הסיור שהם עשו לנו ביישוב, מספרי טלפון שנתנו לנו על מנת שנוכל להכיר אנשים עם ילדים בגילאים דומים, זה שירות שלא נתקלתי בו מעולם".

וכן גם המלצתה של קרן, מי שביצעה 2 עסקאות נדל"ן דרך משפחת אבטה: "הוגנות ומקצועיות! אלו 2 מילים שחסרות בענף אך מגדירות במדויק את משפחת אבטה. ממליצה בחום לפנות ולגלות חוויה שונה, כמות ומגוון הבתים מאפשר יכולת התאמה מקסימלית לצרכים האישיים. הכוונה וליווי לאורך כל הדרך וגם אחרי החתימות, יחס אישי שלא הכרתי בענף, בקיצור השירות והמקצועיות בסטנדרט שלא קיים בארץ. מומלץ מומלץ מומלץ!"

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
לוגו אבטה. יח"צ,
משרד תיווך אבטה/יח"צ

להמלצות נוספות - עמוד הפייסבוק

אם גם אתם מחפשים תיווך בכוכב יאיר, צור יגאל וצור יצחק, לקנייה, מכירה או השכרת בתים, משפחת אבטה זו הכתובת הראשונה שאליה אתם צריכים להגיע. המשרד מוביל את תחום הנדל"ן ביישוב וידוע בניסיון הרב שלו בעסקאות ובהתמחות באזור. בליווי האישי והמשפחתי במקסום תוצאות העסקה, משא ומתן, חיבור לאנשי מקצוע, ועד לקבלת מפתח.

אתר הבית

בשיתוף אבטה שיווק נדל"ן, בשיתוף אבטה שיווק נדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • כוכב יאיר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully