וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה חשוב לכם לישון באמת טוב?

בשיתוף אמנים בשינה, בשיתוף אמנים בשינה

17.12.2019 / 17:32

אחת הסוגיות הכי בוערות בחיינו היא איכות השינה שלנו. החלטנו לעשות כתבה על חדרי שינה נוחים ומעוצבים וחיפשנו גורם מוביל בענף. מבול ההמלצות שנפל עלינו הבליט את "אומנים בשינה" מראשל"צ. הזמנו מהם חדר שינה והתאהבנו קשות

אומנים בשינה. יח"צ,
אמנים בשינה/יח"צ

אומני השינה (צילום: יח"צ)

החורף מזמין אותנו להתעטף בשמיכת הפוך ולהישאר שעות נוספות במיטה. בכלל, לישון טוב זה אחד הדברים הכי חשובים בחיינו ולהתפנק במיטה איכותית ומעוצבת זה תמיד יתרון גדול.

החלטנו לעשות כתבת חורף על חדרי שינה נוחים ומעוצבים וביקשנו מחברי מערכת ה"מומחים" לאסוף עבורנו המלצות מחברים. קבלנו מעל 100 המלצות, אבל הייתה פירמה אחת ששמה חזר כמה פעמים - "אומנים בשינה" מרחוב אליהו איתן 24 בראשל"צ.

החלטנו להזמין לעצמנו חדר שינה חדש ומעוצב כדי להתרשם מהמקום המומלץ. קפצנו לביקור והתרשמנו מהחנות שפועלת בהצלחה כבר 30 שנה. בעבר ייצרו שם עבור חנויות יוקרה בישראל. במקום פועלת נגרייה צמודה, לייצור הדגמים שנמצאים בתצוגה. בשנתיים האחרונות נפתח אולם התצוגה שמשרת את כלל הלקוחות.

אומנים בשינה. יח"צ,
אמנים בשינה/יח"צ

בביקורנו פגשנו לקוחות קבועים והרבה אדריכלים ומעצבי פנים. אחד מהם סיפר לנו: "מצאנו כאן את חומרי הגלם הטובים ביותר, עם תכנון, עיצוב, ייצור, תפירה- הכול נעשה כאן. חשוב לנו שהמוצרים בייצור ישראלי. אפשר להבחין שההשראה לעיצובים היא עולם העיצוב העכשווי בבירות אירופה. הבעלים נמצאים עם היד על הדופק בכל הטרנדים המשתנים בעולם חדר השינה, ומקבלים רעיונות מבתי מלון מובילים בעולם.

"יש כאן 30 דגמים של חדרי שינה בעיצובים שונים, בגדלים שונים, ובגימור מגוון. הלקוחות מקבלים עיצוב כולל של החדר. כשבאים לכאן מרגישים בבית, תמיד יש יחס חם, אישי ומקשיבים לנו. אפשר לסייר כאן בנחת בין חדרי שינה מעוצבים, חיפויי קיר, פתרונות שינה ואחסון, הרבה "פיסים" ייחודיים מעוצבים לחדר השינה".

מייסדי המקום הם אבי אטיס ורועי נזרי. שיחה קלילה איתם ואתה רואה שיש להם אש בעיניים, שחשוב להם להוציא לקוח מרוצה, שהשמחה שלהם תלויה בהצלחת כל פרויקט. הם לקחו את חוויית השינה לעידן אחר. אבי ייצר את הרהיטים עבור חנות שרועי עבד בה וכך הם התחברו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אומנים בשינה. יח"צ,
אמנים בשינה/יח"צ

ביקור בגלריה מעביר חוויה שונה לחלוטין. הריח, המוזיקה, התאורה, הכל יוצר חוויה שלמה של פתרונות לשינה. אתה מבחין לפי ההתעניינות של הצוות שהם רוצים להיות מעורבים בכל פרט בהזמנה ודואגים ללוות אותך עד סוף הביצוע. זה עוזר לדעת שלא תתקע בגלל כשל של ספק, אלא שכאן מייצרים לך הכל מההתחלה ועד הסוף. ללקוח יש יכולת להשפיע על העיצובים, הצבעים והגימור של הפריט.

המחירים סבירים מאוד. מוצר איכותי במחיר הוגן.

במפתיע, למרות הצלחתם המטאורית, השניים לא רוצים להשיק סניפים נוספים. הם חוששים מאבדן היחס האישי והקסם של המקום הבלעדי.
בקרוב יתקיימו ערבי השקות קולקציה לאדריכלים ומעצבי פנים שיוכלו להתרשם מהמבחר ורמת העיצוב.

פגשנו שם חילונים ודתיים כאחד. זו חוויה אמיתית לבקר במקום, האווירה נפלאה ויש תחושה טובה, שמשקיעים בך, שמישהו פה באמת דואג לך. ראינו שם לקוחות שמגיעים מכל המקומות בארץ- נהריה, ירושלים, וחיפה.

המיטות מתאימות לנוער, לזוגות. יש גם פתרונות לקהל החרדי והדתי.
הבעלים אמרו לנו: "חשבנו על חנות אותנטית ולא מרכזית. התחושה היא אחרת והיחס אישי וסבלני, כמו בבית".

אנו שמחנו לרכוש מהם. חדר שינה נפלא, מרווח, מעוצב ונוח. האספקה התבצעה בזמן.

בהחלט אחד העסקים הכי טובים שהכרנו השנה.

התצוגה באליהו איתן 24 ראשון לציון בשעות הפעילות:

א'-ה' - 10:00-21:00

ו' - 9:30-14:00

מוצאי שבת - עד השעה 23:00

ליצירת קשר: 052-4070070
03-9446771

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף אמנים בשינה, בשיתוף אמנים בשינה
  • עוד באותו נושא:
  • חדרי שינה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully