וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלידה אוכלים גם בחורף

בשיתוף גלידת ג'ף, בשיתוף גלידת ג'ף

17.12.2019 / 17:23

במסגרת חיפוש צוות המומחים אחר הגלידריות המעניינות ביותר בישראל, אחת העורכות שלנו סיפרה שלפני כמה חודשים בילתה עם חבר שלה בגלידה ג'ף ביפו ושהם נהנו מאוד. לא היינו צריכים יותר מהטיפ הזה על מנת לשלוח למקום צוות מומחים לטעימות ואלו הם הרשמים שלהם

גלידת ג'ף. יח"צ,
גלידת ג'ף/יח"צ

הגענו לגלידריה ג'ף שביפו ביום חמישי לפנות ערב. המקום שקק חיים, עשרות הורים וילדים מסביב יצרו אווירה שמחה וכייפית. התברר לנו כי מדובר בגלידריית שף איטלקית, עסק משפחתי אשר פעיל כבר למעלה מעשור.

עמדנו בתור והצצנו בתפריט. גולת הכותרת מבחינתנו היתה קינוחים מהמטבח הסורי המסורתי, בראש ובראשונה אישתא, מעדן אשר מכיל בתוכו קרם חלב, גרנולה, אגוזים, פיסטוקים, פירות וכמובן כמובן גלידה, פשוט מוזלי משודרג בסגנון מטריף.

חיכינו להזמין זאת, אבל עד שהגיע התור שלנו שוחחנו עם מספר לקוחות שהמתינו איתנו בתור. משפחת בן ארי מתל אביב סיפרה לנו: "בכל פעם שבא לנו לפנק את הילדים אנחנו קופצים לגלידת ג'ף, זה הבילוי האהוב עליהם ועלינו. יש פה יחס נהדר, משפחתי, הכל נקי, מזמין, טעמים מכל הסוגים, אחלה מחיר, אחלה שירות, לא צריך יותר מזה".

גלידת ג'ף. יח"צ,
גלידת ג'ף/יח"צ

הגיע התור שלנו ואנחנו מודים, היה קשה מאוד להחליט, התבלבלנו ממגוון הסוגים וטעמי גלידה שהיו מרשימים ביותר. מבחר ענק של גלידות טבעוניות, עוגת גלידה איטלקיות, סוגי סורבה שונים, פרוזן יוגורט, יוגורט טבעוני עם תוספות, ים קינוחים כמו וופל בלגי, קרפ צרפתי, סופלה ועוד.

בסוף הלכנו על האישתא, פרוזן יוגורט עם מבחר סוגים של פירות וקרפ צרפתי.

הכל, אבל הכל היה בטעם גן עדן. הטעמים התפוצצו לנו בפה, מתוק וקר, מתוק וחם, הכל במידה מושלמת, צבעוני, לא מתוק מדי, אלא כזה שגורם לך לרצות עוד ועוד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
גלידת ג'ף. יח"צ,
גלידת ג'ף/יח"צ

ביקשנו להחליף מספר מילים עם הבעלים והוא סיפר לנו: " אנחנו לא עומדים במקום אלא כל הזמן מוסיפים חידושים לעולם הגלידה שלנו, הכל מבסיס שמנת איטלקית איכותית, טעמים שמגיעים היישר מאיטליה ביבוא אישי. מה שמייחד אותנו מגלידריות אחרות זה שאנחנו מביאים את הגלידה האיטלקית ומנסים לשלב טעמים מיוחדים מהמסורת הערבית שמקורם בירדן.

"חשוב לנו להגיע לכל סוגי האנשים, לכן שמנו דגש גדול גם על גלידות טבעוניות בטעמים מצויינים, כמו פררו רושה, מסטיק לוטוס, שוקולד ועוד. יש לנו בעיקר אהבה לגלידה וזה מה שהופך את הגלידה שלנו לכל כך מיוחדת".

גלידה ג'ף, לא הכרנו קודם לכן אבל עכשיו התאהבנו, במקום, בצוות העובדים ובטעמים מכל הסוגים. הרבה זמן לא נתקלנו בגלידריה שהיא הרבה יותר מעוד מקום, אלא בית מקדש של ממש לאחד הקינוחים הפופולאריים בעולם.

טלפון: 03-923-3513

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף גלידת ג'ף, בשיתוף גלידת ג'ף
  • עוד באותו נושא:
  • גלידה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully