וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הפקות המתנות שלא תרצו להחמיץ

בשיתוף מברוק, בשיתוף מברוק

17.12.2019 / 17:03

אם אתם עומדים לפני אירוע, תרצו להכיר את "מברוק" שימתג את האירוע שלכם בסדרת מתנות מופקות לתפארת. חווינו את השירות שלהם מקרוב והפכנו ללקוחות קבועים

מברוק מסיבות. יח"צ,
מברוק/יח"צ

אם אתם מחפשים מתנות לאירוע, קישוטי בלונים, או סתם חברה להפקת אירועים, הגיעו בדחיפות לרחוב אלנבי 25 בחיפה. מזה שלוש שנים מתמחים בני הזוג המתפעלים אותו בתחום המתנות והפקות אירועים שונים כגון ברית, בריתה, ימי הולדת, חתונות, מסיבות של עובדי חברות, הצעות נישואין ושאר אירועים משמחים.

לקוחות קבועים סיפרו לנו שהגאונות שלהם היא יצירת מתנות כגון קופסאות דרז'ה שבתוכן שוקולדים, סוכריות ושאר ממתקים. זאת, בתוספת מיתוג בעל השמחה או האירוע (שמו/שמה, שם החברה שבבעלות בעל השמחה וכיו"ב).

מבעלי העסק שמענו: "הקמנו את העסק לאחר צבירת ניסיון של שנים בהפקת אירועים ומסיבות בניהולה של נרמין. היא זו שאחראית על העיצובים המיוחדים וההפקות עצמן".

מברוק מסיבות. יח"צ,
מברוק/יח"צ

לאחר שנהנינו מהשירות באירוע הפרטי שלנו, נמליץ בחום על הפקת האירוע הכוללת מתנות באריזות מיוחדות, קישוטי בלונים, הדפסות של תמונות על קנבס וקאפה (של בעל השמחה או נושא השמחה), רקמות ממוחשבות ועוד. גם ברמה של אירועי חברה - השירות שלהם הוא כזה שהעובדים יזכרו זמן רב.

לטעמנו זה לא סתם מקום שבו רוכשים מוצרים לימי הולדת. מה שהרשים אותנו זו הפקת המוצר בתיאום ישיר עם הלקוח, על פי דרישתו. נעשה פה עיצוב אישי וייחודי בסגנונות מגוונים, מתמונות דרך ציורים, חריטה, רקמה, בלונים, סידורי פרחים ועוד.

הם פשוט לוקחים מוצר ומעצבים אותו, מוסיפים את שם בעל השמחה, תאריך וכל פרט רלוונטי עפ"י רצון הלקוח. כל אחד וטעמו הוא. הפקת אירועים ברמה גבוהה ובגימורים מושלמים וגם הרעיונות מקוריים. מדובר בעיצובים שלא רואים בכל אירוע. העסק פועל שבעה ימים בשבוע ועושים משלוחים של בלונים בכל שעה ביום. לשמחתנו שילבו בעסק ליין מוצרים חדש לעיצוב הבית כגון סידורי פרחים מלאכותיים ומוצרים נלווים לאפיית עוגות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מברוק מסיבות. יח"צ,
מברוק/יח"צ

קפצנו לבקר בסניף והתרשמנו מעמידה בלוחות זמנים בדיוק של שעון שוויצרי. המקום עבר לכתובת חדשה אבל השירות והאכפתיות נותרו כמו בעבר. הם עדיין לא עובדים עם תוצרים של ספקים חיצוניים. בעסק הזה רוכשים חומרי גלם ועושים את כל העיצוב של המתנות והקישוטים בעצמם. אנחנו מבינים שאירועים זה תחום למקצוענים. הצלחת אירוע היא חלון הראווה של בעל השמחה או בעל העסק. ובגלל שלכל אירוע יש הייחודיות שלו וחשוב מאוד לקלוע במדויק לטעמו של הלקוח, חשוב להסתדר עם ספק מקצועי.

אנחנו מצאנו את הטובים מכולם ואתם יודעים עליהם מעכשיו.

לבירורים והזמנות: 054-7224348.

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף מברוק, בשיתוף מברוק
  • עוד באותו נושא:
  • מסיבות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully