וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית ציוני אמריקה - לשכור אולם איכותי בלב תל אביב

בשיתוף בית ציוני אמריקה, בשיתוף בית ציוני אמריקה

17.12.2019 / 16:43

מקום טוב לאירוע צריך לא רק לספק את כל השירותים הנדרשים לצורך האירוע הספציפי אלא גם לספק סביבה נוחה למבקרים. בית ציוני אמריקה מציע בדיוק את זה

בית ציוני אמריקה. מעיין דיסקין,
בית ציוני אמריקה/מעיין דיסקין

כשאנחנו רוצים לערוך אירוע עסקי, חברתי, כנסים, הרצאות, או אפילו אם אנחנו רוצים לעלות הצגה או מופע מסוים, הרי שיש חשיבות רבה לאולם אותו נבחר, בין אם זה מבחינת הגודל, העיצוב, המיקום ואפילו מבחינת השם שלו.

מן הסתם, אנחנו לא נתפשר על מקום שלא יוכל לספק לנו את כל השירותים שאנחנו צריכים, זאת בשביל שנוכל לייצר אירוע איכותי, אירוע בו האורחים שלנו יוכלו לקבל את כל מה שהם צריכים בצורה הטובה ביותר ויצאו ממנו בתחושה טובה.

בית ציוני אמריקה מציע לנו אפשרות ליהנות ממגוון רחב של אולמות בגדלים שונים, אשר יכולים להתאים לצורך עריכת מופעים, כנסים, אירועים עסקיים וחברתיים, סדנאות, הרצאות, תערוכות ועוד. מגוון האולמות בגדלים שונים, הריהוט והציוד הטכני שקיים במקום מאפשר גמישות והתאמה לאופי וצרכי האירוע הספציפי. מאפשר לנו לבחור מקום ספציפי, אשר יכול להתאים לנו, בין אם זה מבחינת גודל המקום, כמות האנשים שיכולים להתארח בו, המפרט שלו ועוד. בנוסף, בבית ציוני אמריקה פועלת חברת קייטרינג חדשה (בעלת תעודת כשרות) שמספקת שירות רחב, החל משתייה חמה ומאפים וכלה בארוחת ערב מלאה.

השכרת אולם בתל אביב היא לא דבר פשוט. אומנם קיים מבחר לא קטן של מקומות, אך עלינו לקחת בחשבון, שלא רק המקום עצמו הוא חשוב, כלומר לא רק האולם, אלא גם הסביבה שלו. למשל, אנחנו צריכים לספק חנייה נוחה וזמינה לאורחים, אנחנו צריכים שסביב המקום תהיה סביבה נעימה, כזו שיהיה נעים לשהות בה בשעות שונות. כמו כן, זו צריכה להיות סביבה עסקית שתאפשר לנו לנהל ולהפעיל את המקום בצורה אפקטיבית. כמובן שהמקום צריך גם להכיל מסעדות, בתי קפה, בהם ניתן לשבת בנעימים לפני או אחרי האירוע וכן אפילו לקנות במקום שירותי מזון לאירוע.

בית ציוני אמריקה. מעיין דיסקין,
בית ציוני אמריקה/מעיין דיסקין

מדוע בית ציוני אמריקה יכול להתאים לכם?

אין ספק שבית ציוני אמריקה עונה באופן חיובי על כל הנקודות שהצגנו כאן. הוא ממוקם ברחוב מרכזי בתל אביב (אבן גבירול), במקום בו אפשר למצוא שורה של חניונים צמודים וכן תחבורה ציבורית ענפה. המקום מציע סביבה עסקית מאוד מפותחת לצורך ארגון אירועים והפעלה של האולמות השונים. אבן גבירול בתל אביב - רחוב מרכזי ונעים שניתן לבלות לפני או אחרי שמגיעים אליו. וכן אפשר למצוא במקום מלבד שורה של אולמות, כפי שנוכל לראות מיד, גם מסעדות ובתי קפה, בהם ניתן ליהנות מתפריטים עשירים ומגוונים, לרווחת המבקרים במקום.

צריך לזכור, בית ציוני אמריקה, מעבר לעובדה שהוא מפעיל שורה של אולמות בהם ניתן לערוך אירועים חיצוניים שונים, הרי שהוא גם עורך הפקות בעצמו ולוקח חלק בשורה של פסטיבלים ואירועים שונים שמתרחשים בתל אביב מדי שנה. כך למשל, בין האירועים שנערכים במקום אפשר למצוא פסטיבלים שמבוססים על התרבות הסינית וכן היפנית, אפשר למצוא שורה של הופעות סטנד אפ, מוזיקה, תיאטרון ועוד, וכן כנסים והרצאות שפתוחות לקהל הרחב ברכישת כרטיסים במקום. מעבר לכך, בית ציוני אמריקה מעורב בהפקות כמו פסטיבל הפסנתר פסטיבל קומיקס, פסטיבלים של סטנדאפ ועוד.

בשנתיים האחרונות המקום עבר שינוי משמעותי, בזכותו כניסתו של מנכ"ל חדש, עמיחי לבנשטיין, אשר שינה את הקונספט של המקום והפך אותו להרבה יותר "פתוח ומגוון". החל משיפוץ ועיצוב מחודש של המבנה, כולל ריהוט, הקמת גלריות ורענון כל הציוד הטכני, וכלה באפשרות להשכיר את האולמות שנמצאים במבנה עבור אירועים עסקיים, חברתיים וכן פרטיים. כמו כן, הוא הכניס הרבה יותר סוגים של מופעים ייחודיים ללוח האירועים שמוצגים במקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בית ציוני אמריקה. מעיין דיסקין,
בית ציוני אמריקה/מעיין דיסקין

אילו אולמות אפשר למצוא בבית ציוני אמריקה?

בית ציוני אמריקה כולל 10 אולמות, אודיטוריומים וחדרים אותם ניתן לשכור לצורך הרצאות, סדנאות, כנסים, תערוכות, הצגות ועוד. כל אחד מהאולמות והחדרים, מעוצבים בצורה שונה ומארחים מספר שונה של אורחים שניתן לארח במקום.

מאירהוף - האודיטוריום הגדול בבית ציוני אמריקה, מכיל אפשרות לארח עד 400 אורחים. מתאים בעיקר לצורך הצגות, כנסים, מופעים, הרצאות. כמו כן, ניתן להקרין סרטים ומצגות במקום.

ZOA1 - אולם זה שמוכר גם בשם מרתה, הוא אודיטוריום שמכיל 200 מקומות ישיבה, וניתן לארח בו מופעים, הרצאות והצגות. כאן לא מעט סטנדאפיסטים התחילו את הקריירה שלהם.

סטודיו - אולם שמכיל 250 מקומות ישיבה, הייחוד שלו, ניתן לעצב אותו בצורות שונות מבחינת מקומות ישיבה ובמה.

ZOA2 - אודיטוריום שמוכר גם בשם מרלן, מכיל עד 112 מקומות ישיבה ומתאים להרצאות ומופעים קטנים.

ZOA - אולם האקדמיה, הוא אולם שטוח שמתאים לאירוח של 85 אנשים, מתאים להרצאות, קורסים, פגישות.

ZOA גלריה - אולם שמכיל עד 70 מקומות ישיבה ומתאים בעיקר לסדנאות, הרצאות ופגישות.

בנוסף, ניתן ליהנות בבית ציוני אמריקה מחלל התכנסות בקומת הכניסה של המבנה, שם ניתן לארח גם תערוכות, סלון שכולל 60 מקומות ישיבה, מרפסת שפונה לחצר ומתאימה לאירוח של 50 אנשים וכן חדר לשכה שמתאים לאירוח של 30 אנשים, ויכול לשמח לצורך פגישות קטנות או סדנאות מצומצמות.

בשיתוף בית ציוני אמריקה, בשיתוף בית ציוני אמריקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully