וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצפון מצאנו סטודיו קעקועים שהדהים אותנו

בשיתוף אופס טאטוז, בשיתוף אופס טאטוז

16.12.2019 / 16:49

סטודיו לקעקועים זה דבר שאפשר למצוא לא רק במרכז. צוות המומחים מצא מכון מפתיע בחיפה

אופס טאטוז. יח"צ,
אופס טאטוז/יח"צ

באופן תמוה יש איזו סטיגמה שכל המקעקעים הטובים נמצאים סביב אזור תל-אביב, אבל בסוף השבוע האחרון, אחת המפיקות של צוות המומחים פגשה חברת ילדות אשר מתגוררת בחיפה והתרשמה מאוד משני קעקועים אומנותיים שצוירו על כתפיה. כאשר הבינה שהדבר נעשה בסטודיו חיפאי, זו היתה סיבה מספיק טובה מבחינתה ללחוץ עלינו לשלוח לעיר הכרמל צוות מיוחד לבדוק מקרוב על מה מדובר, כך עשינו

את סטודיו oops tattoo מצאנו ברחוב נתן קייזרמן 4 בחיפה. בירור מהיר העלה כי לא מדובר בעוד סטודיו קטן, אלא מקום עצום אשר מכיל כ-15 מקעקעים שונים, מספר כזה הוא שובר שוויון לעומת כל סטודיו אחר שביקרנו בו בעבר.

היתרון העצום של ריכוז גדול של מקעקעים תחת קורת גג אחת הוא שכל אחד מהם מתמחה בסגנון אומנותי אחר, קווים, נקודות, ריאליסטי, מיני ריאליסטי, ניו סקול, אולד סקול ועוד, לכל מי שחפץ בקעקוע זה מרגיש כמו ילד שנכנס לחנות ממתקים.

באופס טאטו מוסרים: "למרות שאנחנו צוות גדול, אנחנו מחפשים עוד מקעקעים והם יכולים ליצור איתנו קשר". כאשר נכנסו לסטודיו לא הופתענו לגלות שכל המקעקעים כולם היו עסוקים בעבודה, בזמן שלקוחות נוספים חיכו לשיחת ייעוץ עם אחד מאנשי המקצוע שנעשית ללא עלות.

אופס טאטוז. יח"צ,
אופס טאטוז/יח"צ

שוחחנו עם אחד מהם, רוני ליפשיץ, תושב נהריה, הוא סיפר לנו: "יש לי ארבעה קעקועים, אבל רק את האחרון עשיתי ב-oops tattoo, את השלושה הראשונים עשיתי בתל אביב והיום אני מצטער שלא הכרתי את המקום הזה קודם לכן. בקלות אפשר להבחין בין יד של מקעקע שהוא בסדר לבין מקצוענים אמיתיים. פה מצאתי את המקצוענים, לכן אני ממתין לשיחה עם אחד מהם לגבי הקעקוע הבא שאני רוצה לעשות, גדלתי ועדיין גר ליד הים ואני רוצה לעשות קעקוע ברוח הזו".

עשינו סיבוב היכרות עם המקום וזה הרגיש כמו בית מרקחת, הכל נקי ומסודר ברמה מרשימה, כל עמדה מתוקתקת כמו לפני מסדר צבאי. מי שמנהלים את המקום הם הבעלים אלכס לייבוביץ', סוניה לייבוביץ' ורוסלאן חולוסט. תפסנו לשיחה את אלכס ושאלנו אותו בתכלס, מעבר למספר הגדול של המקעקעים, מה עוד מבדיל אותם לעומת מקומות אחרים. הוא הסביר: " יש לנו אחריות לכל החיים לכל קעקוע, אם קעקוע מסויים לא החלים מספיק טוב או דורש תיקון כלשהו, הטיפול נעשה בחינם. לאחר קעקוע כל הלקוחות שלנו מקבלים ערכת החלמה לקעקוע, קרם, סבון, חומר חיטוי והוראות החלמה".

דבר נוסף שלמדנו הוא שמי שחושש מהכאב, יש אפשרות לבצע את הקעקוע עם הרדמה מקומית. התכנון העתידי של שלושת השותפים הוא להתרחב ולפתוח רשת ארצית, בין היתר בתל אביב, באר שבע, ירושלים ומקומות נוספים.

צוות המומחים קובע חד משמעית: אם הם יצליחו לשחזר בדיוק את הנוסחה המצליחה מחיפה, השמיים הם הגבול מבחינתם.

טלפון ליצירת קשר: 058-7650075.

עמוד האינסטגרם

אתר הבית

הטבה מיוחדת עבור קוראי "וואלה", 10% הנחה לקעקוע או פירסינג

קעקועים בחיפה

בשיתוף אופס טאטוז, בשיתוף אופס טאטוז
  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully