וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים שמניעים את עסקאות הנדל"ן של גבעתיים והסביבה

בשיתוף תיווך מנורה, בשיתוף תיווך מנורה

16.12.2019 / 16:16

עולם תיווך הנדל"ן בישראל שוקק חיים, אולם דבר שמאפיין אותו הוא פתיחה וסגירה של לא מעט משרדים לאורך השנים, כאשר קשה מאוד למצוא מקום יציב ומסודר

תיווך מנורה. יח"צ,
תיווך מנורה/יח"צ

במסגרת מסע הבדיקה של צוות המומחים על תוך עולם התיווך בישראל, הגענו גם לגבעתיים. במרכז העיר מצאנו משרד בוטיק שונה בנוף משרדי התיווך השונים, תיווך מנורה.

מדובר בעסק משפחתי ומי שמנהלים אותו הם שני אחים, שי ושרון, בעלי ותק של למעלה מ-25 שנה בתחום. עוד קודם לכן עשינו חיפוש מדוקדק אחר לקוחות שעברו דרכם, הגענו אל רויטל נחום, היא סיפרה לנו: "תמיד פחדתי מתיווך, משהו שם הרגיש לי לא ישר, אינטרסנטי מדי, רחוק מלהיות טהור, אבל כשנכנסתי לתיווך מנורה ופגשתי את שי, הופעתי לטובה, נדהמתי ממש מטוב ליבו. איש מקצוע אחראי, ישר, מקצועי שעובד מהלב, בזכותו מצאתי דירה נפלאה בדרך נעימה, אני ממליצה בחום".

המילים החמות יוצאות הדופן הללו סיקרנו אותנו מאוד וקבענו פגישה עם שי, ביקשנו לדעת מדוע זה רק הוא ואחיו הגדול בעסק, האם אין להם מחשבות לגייס סוכנים נוספים ולצמוח? שי הסביר: "תפיסת העולם שלנו היא שסוכנים מתחלפים כל כמה שנים, זה בעיקר מאפיין סוכנויות גדולות של זכיינים. לסוכן חיצוני מזדמן לעולם לא תהיה את אותה תחושת שליחות ומחוייבות ללקוח. מה שמייחד אותנו זו העובדה שאם לקוח מסויים ביצע דרכי עסקה לפני 15 שנה, הוא יוכל למצוא אותי גם היום, הכתובת היא אותה הכתובת ואני פה עד לפנסיה, כאשר רבים אחרים מחליפים קריירה כל כמה שנים".

תיווך מנורה. יח"צ,
תיווך מנורה/יח"צ

אין ספק שהנוכחות הזו במקום אחד, של אותם אנשי מקצוע משדרת אמינות ויעילות, מצרך נדיר בעולם שבו לעיתים סוכנים נלחמים האחד בשני עם שיניים חשופות ובחוסר הוגנות על מנת להשתלט על לקוח או עסקה מסויימת. בתיווך מנורה מעניקים, לא מחפשים להתרחב לנדל"ן מסחרי אלא נשארים בתחום של דירות בלבד - קנייה, מכירה, השכרה ושכירות באזור רמת גן, גבעתיים ותל אביב בלבד.

הם מעניקים ליווי אישי לאורך כל הדרך ומעטפת לכל מה שצריך על מנת להגיע לעסקה מושלמת. זה כולל בתוכו, הערכת שווי נכס ללא עלות, ייעוץ משכנתאות, ייעוץ משפטי דרך עורך דין קבוע שאיתו הם עובדים לאורך שנים, בדיקות של היטל השבחה ומס שבח ועוד.

עם נוכחות וניסיון של למעלה מ-25 שנה לא מתווכחים, אי אפשר להישאר יציבים לאורך כל-כך הרבה שנים לולא עבודה מקצועית ואמינות ממדרגה ראשונה, לכן את תעודת הכשרות שלנו תיווך מנורה בגבעתיים קיבלה ובגדול.

תיווך מנורה נמצאים ברחוב מנורה 6 בגבעתיים.

מספר הטלפון ליצירת קשר: 03-731-0033.

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף תיווך מנורה, בשיתוף תיווך מנורה
  • עוד באותו נושא:
  • תיווך
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully