וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון שמגדיל מכירות באתרים מובילים - מושק באופן רשמי

בשיתוף Twik, בשיתוף Twik

16.12.2019 / 14:47

Twik, הפיתוח הישראלי שמאפשר לעסקים בכל גודל להגדיל את המכירות באתר באופן אוטומטי, יוצג רשמית בכנס השקה שיתקיים ב-26.12 (כולל השקת גרסה חינמית)

רועי סורצקי. Twik,
רועי סורצקי/Twik

מנהלי שיווק ומנהלי אתרים רבים שוברים את הראש בניסיון להבין איך אפשר להגדיל את המכירות ואת יחס ההמרה באתר, לאחר שכבר הצליחו להזרים אליו תנועה. מדובר במשימה לא פשוטה: רוב הגולשים שנכנסים לאתר יוצאים ממנו בלי לבצע את הפעולה הרצויה.

את האתגר הזה בדיוק נועד twik לפתור: שירות פרסונליזציה שמנתח בעזרת רכיבי בינה מלאכותית את ההעדפות, המאפיינים ודפוסי ההתנהגות של המשתמש - ומציג תכנים מותאמים עבורו באופן שמגדיל את יחס ההמרה.

לאחר שגייס קרוב ל-4 מיליון שקל ממשקיעים וסייע לעשרות חברות ענק להגדיל את המכירות באתר ואת יחס ההמרה בעשרות אחוזים, מושק שירות הפרסונליזציה של twik באופן רשמי במסגרת כנס שיפור חווית משתמש.

כנס ההשקה יתקיים ב- 26.12 במתחם BE ALL בתל אביב, יקבץ את טובי מומחי השיווק הדיגיטלי בישראל ויכלול פעילויות מגוונות המיועדות לאנשי שיווק ומנהלי אתרים, לקהילת המפתחים, לשותפים ולמשקיעי twik. במסגרת הכנס יחשפו המשתתפים למגמות החמות בעולם השיווק והפרסונליזציה.

מה יכלול הכנס?

חלק 1: הצגת twik והשקת גרסת ה-Freemium

קברניטי ומומחי twik יציגו את המאפיינים המרכזיים של המערכת, היודעת להתאים לכל גולש את התכנים הרלוונטיים עבורו עפ"י עשרות פרמטרים שונים. בחלק זה של הכנס יוצגו האפשרויות השונות לביצוע פרסונליזציה בצורה חכמה, קלה ופשוטה - לצורך הגדלת ה- CRO (ראשי תיבות של Conversion rate optimization - כלומר שיפור יחס ההמרה). בהמשך הכנס יוכלו המשתתפים להתנסות ביכולות המערכת, בליווי מומחי twik.

חלק 2: הרצאות אורח בנושאי השיווק הדיגיטלי

הרצאות שיעסקו בדרכים השונות למקסום מאמצי השיווק, בדגש על המגמות החמות בתחום השיווק והפרסונליזציה. הרצאות אלו יציידו את המשתתפים בכלים ישימים למען שיפור יחס המרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

חלק 3: הצגת הכלים החינמיים של twik

לצד מערכת הפרסונליזציה המתקדמת, יצרו ב- twik ארגז כלים חינמי שמעניק למנהלי אתרים ומנהלי שיווק דרכים נוספות להגדלת יחס ההמרה באתר. בחלק זה של הכנס תתבצע סקירה של כלים אלו: בין הכלים החינמיים אפשר למצוא מערכת פופאפים חינמית, צ'אט בוט שאפשר ליצור תוך דקות ללא הבנה בתכנות וגם ספריית תוספים הכוללת תוספים דוגמת השלמה אוטומטית של טופס, בחירת מיקום אוטומטית, תוסף נגישות, כפתורי שיתוף ברשתות החברתיות ועוד.

חלק 4: האקתון להרחבת ארגז הכלים החינמי של twik

הנחיית האקתון נושא פרסים למתכנתי JavaScript, במסגרתו ייווצרו סקריפטים חדשים שירחיבו את ארגז הכלים החינמי של twik.

חלק 5: וועידת המשקיעים

במהלך הכנס יתקיים אירוע הדיווח השנתי למשקיעי ושותפי twik, אליו יוזמנו מאות המשקיעים בחברה. המשקיעים יחשפו לנתוני ההשקעות ולמגמות הצמיחה של עולם הפרסונליזציה העולמי. בנוסף, תתבצע סקירה של הפיתוחים העתידיים ב- twik ושל צעדי ההמשך, שצפויים להוביל להצלחה בינלאומית.

לפרטים והרשמה לכנס הפרסונליזציה של twik

בשיתוף Twik, בשיתוף Twik
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully