וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלטין - רשת האופנה היוקרתית והזולה בישראל

בשיתוף פלטין, בשיתוף פלטין

16.12.2019 / 13:11

היום כבר לא צריך להגיע לקניון כדי ליהנות ממותגים, יש מקום אחד מיוחד אשר מציע את אותה הסחורה ב 50% הנחה. פלטין, מי שבמקרה עדיין לא שמע, הכתבה הזו בשבילו

פלטין. יח"צ,
פלטין/יח"צ

פלטין היא רשת חנויות מותגים מהיבואן לצרכן, רשת אשר מתחייבת למבחר הכי גדול של מותגים בארץ ולמחירים נוחים לכל כיס. אילו מותגים? בין היתר ארמני, דיסקווארד, באלר, פול שארק, ריפליי, דיזל, הוגו בוס אדידס, נייק, לקוסט, טומי הילפיגר ועוד. כמו כן מותג היוקרה האיטלקי אלדו-מורו מגיע ביבוא בלעדי של הרשת, וניתן למצוא אותו בחנויות המותגים היוקרתיות בישראל.

פלטין הוקמה לפני 11 שנה וצברה לעצמה ניסיון עשיר בתחום ההנעלה, טקסטיל ואופנה. נכון להיום הרשת פרושה בשש מקומות בארץ, החנות הראשונה נפתחה בפתח תקווה, לאחריה הצטרפו סניפים באור יהודה, כפר סבא, אשדוד, נתניה וראשון לציון.

הבעלים של הרשת הוא רז הלצבנד, בן 32, מוכר בתחום כאיש מבריק בעולם הקמעונאות. לשאלתנו איך הכל התחיל הוא סיפר: "לאחר הצבא טסתי לארה"ב עם שלושת שותפיי וכמו לא מעט חבר'ה צעירים עבדתי בעגלות, שם צברתי את הניסיון הראשון וגם שמתי עין על המותגים השונים ועל ההבדל ההזוי של המחירים לעומת הארץ.

פלטין. יח"צ,
פלטין/יח"צ

"כאשר חזרתי לישראל, ביחד עם שלושת השותפים, החלטנו להתחיל לייבא את אותם המותגים הנבחרים ולמכור אותם ב-50% הנחה מהמחיר שהמותגים היו נמכרים בקניונים. זה התחיל בקטן כעוסק מורשה בחנות קטנה, אבל לאחר חודש וחצי ראינו כי הדרישה היא עצומה ולכן פתחנו בפתח תקווה את חנות הדגל שהיום משתרעת על כ-300 מטר. הקונספט הוא פשוט, מוכרים את המוצרים בכמויות גדולות אך במחירים זולים, כך שהרווח הוא נמוך אבל יציב. זאת בשונה מרוב העוסקים בענף, כאלה אשר מנסים לייצר רווחים גדולים על כל לקוח".

רז המשיך והסביר: "כשיש את הנוחות בשכירות ובהוצאות תקורה נמוכות, קל לתת לצרכן הסופי את המחיר הכי זול שקיים, זה חלק מהתוכנית העסקית שפיתחנו עוד בהתחלה".

בחנויות פלטין ניתן למצוא ביגוד, הנעלה, הלבשה תחתונה ובישום. על כל המוצרים יש אחריות של שישה חודשים, המוטו של הרשת הוא "אמון מעל לכל והלקוח תמיד צודק".

אם יש בעיה, הלקוח מזוכה, בלי אם ובלי אבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פלטין. יח"צ,
פלטין/יח"צ

רז ושותפיו נוהגים לטוס בכל שלושה חודשים לחדרי תצוגה באירופה ובארה"ב, על מנת להתרשם מקולקציות חדשות ולבחור מה להביא לקהל הישראלי, כל הסחורה בחנויות היא מהקולקציה האחרונה של כל המותגים הבינלאומיים ותואמת לסחורה שנמצאת בחנויות הרשת בקניונים.

עם השנים העין שלהם למדה את הטעם המקומי, ולכן הם מכתיבים אופנה בכל קולקציה מחדש.

אם מישהו בכל זאת סקפטי, אזי כל הסחורה של הרשת עוברת בדיקות מכס קפדניות ומקבלת מדבקה מיוחדת ותעודות המאשרות את אמינות ומקור המוצרים.

הסניף החדש של פלטין בראשון לציון הוא סניף הזכיינות הראשון שלהם. זהו הצעד המתוכנן הבא ל 15 סניפים חדשים שאמורים לקום במהלך חמש השנים הקרובות, בין היתר בתל אביב, ירושלים, אילת, חיפה, רחובות ומקומות נוספים בארץ.

כל סניף אמור להיראות תחת אותו קו ברור של חנויות הדגל, חנויות גדולות באזורי תעשייה של 300 מטר מרובע, שיכילו את מיטב האופנה במחירים הנמוכים בשוק.

חג החנוכה מתקרב וכמו בכל חג בפלטין נערכים למבצעים מיוחדים, שווה לעקוב ולבקר. מעבר לתקופות החגים, במועדון הלקוחות של הרשת אשר מונה כ-80 אלף איש, כולם מקבלים עדכונים בדיוור ישיר לפלאפונים על מותגים במבצעים מיוחדים, כך ששווה להצטרף.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

אתר הבית

הצטרפות למועדון לקוחות

בשיתוף פלטין, בשיתוף פלטין
  • עוד באותו נושא:
  • בגדים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully