וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתברר שבשוהם יש הרבה יותר מרק אזור תעשייה פורח

בשיתוף זפלין בר, בשיתוף זפלין בר

16.12.2019 / 12:45

בת דודה של אחד מעורכי צוות המומחים מתגוררת בשוהם, היא סיפרה לו על בר מעניין שנמצא ביישוב, שמו זפלין. הדבר נשכח ממנו עד אשר השבוע בארוחת צהריים במשרד עלתה שיחה על בירות, והוא נזכר שיש מקום שעוד לא בדקנו, שלחנו שני אנשי צוות לרחרח על מה מדובר ואלו הרשמים

זפלין בר. הראל כהן,
זפלין בר/הראל כהן

הגענו לשוהם ביום שלישי בערב והופתענו לגלות בר מדליק הומה אדם, האווירה היתה תל-אביבית עם נגיעות ירושלמיות, בלאגן חיובי עם רוגע. התיישבנו על הבר וקיבלנו תפריט, בכל זאת היינו רעבים אחרי נסיעה של 30 דקות עם קצת פקקים. הופתענו לטובה פעם נוספת, תפריט קולינרי מגוון אשר בין היתר מציע קומבינציות של המבורגר, בשרים שונים, ראשונות, סלטים ואפילו אפשרויות לטבעוניים.

בחרנו בסלופי ג'ו לאחר שקיבלנו המלצה מדנה, אחת הלקוחות שישבה לידנו, היא הוסיפה "בכל הנוגע לבילוי טוב, זה המקום המרכזי של שוהם והסביבה. יש פה אווירת קיבוץ משפחתית, אחלה אוכל, בירה מצויינת והכל זורם טוב עם המוזיקה במחירים סבבה, כמה דקות נסיעה מהבית, פשוט ונוח".

ביקשנו לדעת קצת יותר, הגענו אל הבעלים של הבר, דניאל אלוש, שמאחוריו ניסיון של מספר שנים בחיי הלילה. את ההחלטה לפתוח את הבר הוא קיבל לאחר שיחה עם חבר, לימים שותפים, מתוך רצון לשנות את חיי הצעירים באזור, שלא הציע אף מקום בילוי איכותי קודם לכן. בחודש הבא הזפלין יחגוג 5 שנים, לא משהו שהולך ברגל. כיף לראות איך רעיון אחד קטן התפתח לדבר גדול.

זפלין בר. הראל כהן,
זפלין בר/הראל כהן

הוא סיפר לנו על הקונספט במקום: "מדובר בבר שכונתי, שלפני חצי שנה השתדרג גם בזכות מטבח חדש ותפריט קולינרי איכותי ומגוון במיוחד. הבר שוכן במתחם לאומניות הבמה, כך שבנוסף לאווירה השגרתית אנחנו מספקים לקהילה 'רגעי תרבות' בהופעות בר, הפקות אירועים וכמובן שיתופי פעולה עם אירועי האומנויות הקיימים במשכן בסיפוק שירותי הבר בשעות הפעילות".

תוך כדי תנועה שמנו לב שאווירת הקיבוץ שדנה הלקוחה הזכירה קודם לכן תואמת בדיוק את המציאות, הקהל בבר היה מגוון, בין חבר'ה צעירים למבוגרים סביב בר שכונתי אבל בשונה מאחרים, עם הרבה אלכוהול משובח, כולל בירות בוטיק, קוקטיילים מיוחדים ויינות מובחרים.

אין סיכוי שבתל אביב נמצא מקום שבו כלל הגילאים מרגישים בנוח ומעורבבים ביחד. אהבנו את השינוי הזה, מזכיר את המקומות באירופה, שם לא מוזר לשתות בירה לצד מישהי שיכולה להיות בגיל של אמא שלך.

כמו כל בר שמכבד את עצמו, גם פה יש האפי האוור בשעות המוקדמות של הערב. בנוסף יש גם הופעות של זמרים ולהקות, בפעם הבאה נדע לבדוק קודם להגעה על מנת לתזמן את עצמנו גם לזה.

לסיכומו של ערב, כריך הסלופי ג'ו היה פרפקט, והבירה בדיוק בטמפרטורה הנכונה,

זפלין בר, מקום סופר מעניין ותוסס, אווירה צבעונית ומרגיעה, אנשים טובים, לרגעים איבדנו את תחושת הזמן, אבל לא היתה ברירה אלא לעזוב כי היינו צריכים ללכת לישון לעוד יום של עבודה, אבל אנחנו שעוד נחזור, שווה בהחלט את הנסיעה.

ואם שכחנו לציין אז תדעו שהזפלין הינו מקום כשר.

טלפון: 050-3340047

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף זפלין בר, בשיתוף זפלין בר
  • עוד באותו נושא:
  • שוהם
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully