וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכרת רכב בווינה תאפשר לכם לטייל לא רק בעיר

בשיתוף אוטו יורופ, בשיתוף אוטו יורופ

16.12.2019 / 12:26

וינה היא עיר נהדרת ומלאת אטרקציות ורכב שכור מאפשר להנות מכולן - אבל גם לצאת מהעיר ולהרחיב את הטיול. הנה 3 הצעות לטיולים נוחים

ארמון שונברון בוינה, אוסטריה. ShutterStock
וינה/ShutterStock

וינה בירת אוסטריה היא עיר עמוסת אטרקציות, הנחשבת למרכז תרבות מן החשובים באירופה ובעולם בכלל. בית האופרה של וינה הוא אחד מהמפורסמים ביותר בעולם - מן הרחבה הגדולה בקדמת המבנה המרשים ניתן לחזות, בזמן אמת וללא תשלום, בקונצרט, הפקת האופרה או מופע הבלט הנערכים בתוך אולם המפואר. עוד מומלץ לבקר בקתדרלת סן סטפן המרשימה, במוזיאון הבישופות, בפארק Rathaus, ארמון שנברון, גן החיות של וינה, פארק פראטר, ארמון בלוודר ועוד.

השכרת רכב בווינה תקנה לכם את החופש לבחור היכן לבקר ומתי, כמה זמן לשהות בכל מקום, באיזו דרך לנסוע, מה לקחת איתכם ומה להשאיר ברכב (כדי לא לשאת משקל מיותר) ועוד.

יחד עם זאת, השכרת רכב בווינה, פותחת אפשרויות רבות נוספות. עם רכב שכור אין סיבה להגביל את עצמכם לאטרקציות רק בעיר וינה עצמה - ותוכלו להחליט לצאת מווינה לטיול בן יום או יומיים ליעדים נפלאים נוספים השוכנים לא רחוק. לפניכם כמה רעיונות מפתיעים לטיולים כאלה.

הידעתם? המרחק מווינה לבודפשט הוא כ-240 קילומטרים בלבד

מכיוון שבאירופה ניתן לחצות גבולות בין מדינות ללא קושי או עיכובים, אין סיבה להגביל טיולי יום מווינה ליעדים בתוך אוסטריה (אם כי אין מחסור גם ביעדים כאלה). בודפשט, בירת הונגריה, היא עיר הנחשבת לאחד מיעדי התיירות האטרקטיביים ביותר באירופה, והיא שוכנת במרחק של כשלוש שעות נסיעה בלבד מווינה.

השכרת רכב בווינה מאפשרת לערוך גיחה בת יום לבודפשט, לנסוע על כבישים מהירים כדי להגיע בתוך זמן קצר ככל האפשר אל בודפשט עצמה או לבחור מסלול נינוח וקסום לאורך נהר הדנובה. אפשר לבלות בבודפשט כמה שעות ולצאת חזרה לווינה עוד באותו יום; או לאפשר לעצמכם גם ללון בה לילה אחד.

בבודפשט כדאי לבקר במרחצאות גלרט המפורסמים (והמפנקים), בבית הכנסת הגדול (ברובע היהודי), לעבור על גשר השלשלאות (המפריד בין שני חלקי העיר, שהייתה בעבר שתי ערים נפרדות, בודה ופשט, אחת מכל צד של נהר הדנובה) ועוד.

בדרך לבודפשט רצוי לעבור בעיר ברטיסלבה - יעד אטרקטיבי בפני עצמו שמאפשר לכם לטעום מן הקסם הייחודי של סלובקיה.

פראג. אילוסטרציה, ShutterStock
פראג/ShutterStock, אילוסטרציה

פראג, אחת הערים הרומנטיות ביותר בעולם

פראג נחשבת לעיר יפה ורומנטית במיוחד. אפשר בהחלט לבלות חופשה בת כמה ימים בפראג, אבל השכרת רכב בווינה מאפשרת גם גיחה קצרה אליה - משהו שכדאי לשקול אם אתם מעוניינים לצאת מווינה לטיול דרכים בן יום או יומיים עם הרכב השכור.

המרחק בין וינה לפראג הוא כ-300 קילומטרים בלבד; אך אין סיבה לגמוע את המרחק כולו ללא עצירות, אם כי רכב שכור מדגם מפנק יאפשר לכם לעשות גם את זה בקלות. אם יצאתם מווינה בשעות הבוקר המוקדמות, אתם יכולים להגיע לפראג בשעות הצהריים, לאכול באחת המסעדות האותנטיות ליד כיכר העיר העתיקה, לראות את השעון האסטרונומי במרכז הכיכר, לבקר בגשר קרל, במצודת פראג, ברובע היהודי, ברובע מאלה סטרנה, בפארק לטנה, בטירת וישהראד ועוד. אם בחרתם לבלות לילה בפראג תוכלו ליהנות מחיי הלילה התוססים, לשבת באחד הברים המקומיים, להאזין למוסיקת ג'אז חיה או אפילו להיכנס למופע אופרה בבית האופרה של פראג שהוא מן היפים האירופה.

זלצבורג, אוסטריה. ShutterStock
זלצבורג/ShutterStock

יעדים בתוך אוסטריה

עבור טיול בן יום או יומיים ברכב שכור מווינה אין סיבה לבחור דווקא יעד מחוץ לאוסטריה, כגון פראג או בודפשט, וישנם מקומות מופלאים שניתן לצאת אליהם לטיול כזה. העיר זלצבורג למשל שוכנת על הגבול בין אוסטריה וגרמניה רק כשלוש מאות קילומטרים מווינה.

זלצבורג היא העיר השניה הכי מתויירת באוסטריה ויש לכך סיבות טובות. המלחין המפורסם מוצרט נולד בזלצבורג, וניתן לבקר בבית בו נולד ובכיכר הקרויה על שמו. ארגון אונסק"ו הכיר בזלצבורג כאתר מורשת עולמי בזכות המבנים הרבים בה הבנויים בסגנון הבארוק - כך למשל ארמון הלברון, קתדרלת העיר, ומוזיאון האמנות בו עבודות נדירות של אמנים מפורסמים; מצודת הונזלצבורג ניצבת בגאון על גבעה מעל העיר; ועוד.

יעדים נוספים בתוך אוסטריה אליהם אפשר לצאת לטיול בן יום או יומיים מוינה הם העיר לינץ השוכנת על גדת הדנובה ונחשבת בירת אזור אוסטריה העליונה וכן העיר גראץ, עיר עתיקה בה שש אוניברסיטאות, אשר הוכרזה אתר מורשת עולמי על ידי ארגון אונסק"ו.

בשיתוף אוטו יורופ, בשיתוף אוטו יורופ
  • עוד באותו נושא:
  • וינה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully