וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה החדשה שתשנה לכם את העסק

בשיתוף נון סטופ, בשיתוף נון סטופ

16.12.2019 / 9:36

בעלי עסקים קטנים, בעלי מקצוע, אנשי מוצר, יזמים, אמנים וחברות קטנות שימו לב, התחקיר הזה מיועד אליכם. צוות המומחים מצא פלטפורמה חינמית, חכמה ומהפכנית אשר תספק לכם את כל הכלים הנדרשים לפיתוח וקידום העסק שלכם ברשת במציאות החדשה

אפליקציית נון סטופ ביזנס. יח"צ,
אפליקציית נון סטופ ביזנס/יח"צ

עולם העסקים בישראל סובל מחוסר איזון ואי שוויון מקומם בכל הנוגע להזדמנויות ואפשרויות אשר עומדות בפני בעלי עסקים פרטיים לבין החברות הגדולות במשק. לבעלי עסקים קטנים או יזמים פרטיים אין את המשאב הכלכלי על מנת לבנות, לפרסם או לקדם את העסק שלהם און ליין בצורה אפקטיבית ומאורגנת. לכן עסקים אלו נשארים מאחור או תלויים בחברות חיצוניות אשר מחזיקות בטכנולוגיה שהם זקוקים לה.

מהצורך הקיומי הזה קמה לה אפליקציה בשם נון סטופ, זו מספקת לכל אחד את אותה טכנולוגיה וכלים על מנת לאזן את המציאות. מדובר בטכנולוגיה אשר תבנה עבורכם אפליקציה לעסק שלכם תוך 60 שניות בלבד.

גם אנחנו לא האמנו בתחילה, לצורך זה קבענו פגישה עם היזם אשר מוציא זאת לפועל, ברוך קריספין, בן 33, הבעלים של המיזם נון סטופ עסקים. ברוך בוגר בוגר לימודי עריכה ופוסט פרודקשן בבית הספר לאמנויות התקשורת, הטלוויזיה והמולטימדיה "חשיפה". במהלך 13 השנים האחרונות הוא עסק במדיה החדשה ועולם הפרסום, הפיק סרטים וסרטונים לעסקים ולקוחות פרטיים.

תוך כדי תנועה הוא התפתח ולמד את תחום בניית האתרים, שיווק וקידום עסקים און-ליין, משם נולד לו הרעיון המבריק, מתוך הצורך להעניק לכולם את הכלים המתאימים לפיתוח ושיווק עסקים בעולם האינטרנט. הוא ייצר פלטפורמה אשר מאפשרת לכל אדם אשר חפץ לבנות בעצמו אתר מיניסייט או חנות מדהימה בשניות בודדות, ביחד עם אפליקציית ניהול כל ערוצי השיווק במקום אחד.

על מה מניע אותו הוא סיפר לנו: "יש לי חזון והחזון שלי הוא להצליח, להצליח לעזור לעסקים ליהנות ממה שיש לאינטרנט להציע. הפלטפורמה הזו תעזור לכל עסק להגדיל משמעותית את ההכנסות החודשיות, את כמות הלידים, בעשרות אם לא מאות מונים. היא תייעל את ניהול העסק ותקרב אותם לכל לקוח פוטנציאלי בצורה האופטימלית ביותר, דרך קידום אורגני חכם".

צוות המומחים נשאר פעור פה, מדובר באיש אשר הבין כי אפליקציה היא לא רק מנוע חיפוש ויישם זאת פשוטו כמשמעו בשטח.

תהליך ההשקה של הפלטפורמה הורכב משלושה שלבים, כאשר שלב ההשקה מיועד לתאריך ה 1.1.2020.

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף נון סטופ, בשיתוף נון סטופ
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully