וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היזם החדש של עולם הרכב

בשיתוף שרון ספיר, בשיתוף שרון ספיר

15.12.2019 / 16:15

הביקוש לציפוי מגן על הרכבים עולה בקצב מסחרר בקרב הנהגים בישראל. הציפוי מגן על הרכבים בכל תנאי מזג האוויר, בימים הלוהטים של הקיץ או מול לכלוך קשה בתקופת החורף

שרון ספיר ציפויי רכב. יח"צ,
ציפויי רכב של שרון ספיר/יח"צ

את הפוטנציאל של נישת הציפוי לרכבים הבין שרון ספיר, רק בן 25 אבל עם ניסיון עשיר בתחום עולם הרכב ואיש עסקים עם חוש ריח מפולפל בכל הנוגע להזדמנויות. תוך שנה וחצי שרון הקים רשת של שני סניפים העוסקת בציפוי הגנה לרכבים. לפני כשנה וחצי נפתחה חנות באשדוד ולפני מספר שבועות נפתחה החנות השנייה בבת ים. הרשת כבר שירתה למעלה מ-100 לקוחות שעשו את הציפוי.

צוות המומחים יצא לשטח לבדוק מקרוב את הרשת ולהכיר מקרוב את מי שמנהל אותה. שרון חי ונושם את תחום הרכבים כבר שש שנים. בתחילת דרכו עבד כסוכן מכירות רכבים, בשלב מאוחר יותר עשה זאת גם כעצמאי.

לפני כשנה וחצי אביו רכש נכס באשדוד שלא היה בו שימוש, בנקודת הזמן הזו החוש העסקי של שרון החל לעבוד שעות נוספות. הוא עשה חקר שוק, כיצד הוא יכול למנף זאת לעולם המכוניות, ועלה על הפופולריות של עולם ציפוי הרכבים. בנוסף יצר ספיר קשרים בתחום, כך שידע היכן נתן להשיג את הציוד והחומרים האיכותיים ביותר. העסק עובד עם כל סוגי הרכבים ואופנועים, כולל רכבים חדשים שרק נקנו, במטרה לשמור על המראה הנוצץ והמבריק, או רכבים שרוצים לחדש את הברק ולשמור עליו מפני שפשופים, שריטות וכדומה.

שוחחנו עם שרון וביקשנו הסבר מפורט על התהליך. הוא הסביר: "הציפוי שאני משתמש בו הוא נאנו קרמי, ציפוי שקוף שמחזק את הברק של הצבע המקורי של הרכב, גורם לרכב להיראות חדש לחלוטין, כאילו הרגע יצא מהמפעל. בנוסף יש את ההגנה. הציפוי הוא נוזלי, לאחר שימוש הוא מתקשה והופך לשכבה קשיחה ששומרת מפני שפשופים, שריטות, אבנים קטנות, כך שהצבע של הרכב נשמר מהכל.

"הבונוס בציפוי הנאנו קרמי זו העובדה שהוא דוחה מים ולכלוך. השכבה היא קרמית ולכן המים לא נספגים, ככה הוא שומר על הרכב ועל הצבע, הלכלוך לא נדבק לרכב והופך את השטיפה של הרכב לקלילה ומהירה. רכבים או אופנועים משומשים שמגיעים אלי, לפני הכל עוברים טיפול פלסטלינה כלומר, הורדת נקודות בצבע או אזורים מחוספסים, לאחר מכן פוליש רב שלבי המתמקד בשריטות ושפשופים הקיימים ברכב".

שרון ספיר ציפויי רכב. יח"צ,
ציפויי רכב של שרון ספיר/יח"צ

אתם בוודאי שואלים, כמה זה עולה לנו? הבדל במחירים תלוי בכמות השכבות שלקוח בוחר לעשות, כמו כן המחירים הם במבצע עד סוף החודש הזה בלבד (דצמבר) לכבוד פתיחת סניף בת ים החדש. מחיר התחלתי לשכבה אחת מתחיל ב-800 שקל והוא מחזיק מעמד בצורה מלאה בין עשרה חודשים עד שנה. מחיר שתי שכבות הוא 1,200 שקל וזמן העמידות שלו כשנה וחצי, ציפוי של 4 שכבות יחזיק 3 שנים. ככל שכמות השכבות עולה, כך ההגנה טובה יותר ונשמרת לאורך זמן, כאשר המחירים כוללים אחריות על הציפוי למשך כל התקופה.

הסניף באשדוד נמצא ברחוב המסחר.

הסניף בבת ים נמצא על מחלף יוספטל, רחוב הורדים 2.

שרון מקפיד על שעות גמישות, כך שאם מישהו יכול להגיע רק לאחר שהוא מסיים את יום העבודה שלו, הסניפים פתוחים וזמינים לעבודה גם בשעות המאוחרות של היום.
לבירורים והזמנות: 054-3633333

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף שרון ספיר, בשיתוף שרון ספיר
  • עוד באותו נושא:
  • כלי רכב
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully