וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית שמש על מפת האסתטיקה

בשיתוף אור סאן, בשיתוף אור סאן

15.12.2019 / 15:57

כששמענו את הבשורה, מיהרנו לבדוק ויצאנו מרוצים. "אור סאן - or sun" הביאה לבית שמש את בשורת האסתטיקה בצורה מושלמת

אור סאן. רועי בר שלום,
אור סאן/רועי בר שלום

חבר התקשר לספר שבבית שמש נפתח עסק שמביא לעיר את הבשורות הכי עדכניות של עולם האסתטיקה. "שווה לכם להרים על זה כתבה", הוא אמר, "זה עסק אדיר בעיר הכי לא צפויה לתחום". לא התעצלנו ונסענו לבית שמש כדי להתרשם.

רועי בר שלום, הבעלים, קיבל את פנינו בחיוך ויש לו את כל הסיבות. אור סאן הממוקמת בקניון שער העיר , יגאל אלון 6, עושה כבוד לתחום. הבחור הרים אימפריית לייף סטייל בית שמשית.

בשנתיים האחרונות הוא מספק לתושבי הסביבה שירות מלא: שיזוף בהתזה, הסרות שיער בלייזר, טיפולי פנים, מניקור, פדיקור, שעוות גוף ופנים, עיצוב גבות, הצרות היקפים, לק ג'ל ובניית ציפורניים - הכל במקום אחד אדיר. מקום אחד ובו כל פתרונות האסתטיקה לתושבי בית שמש והסביבה.

אור סאן. רועי בר שלום,
אור סאן/רועי בר שלום

הכל עובד לפי הספר עם הטכנולוגיה הכי חדשה, במכשור הכי מתקדם ועל פי תקנים מחמירים של משרד הבריאות. מכונת השיזוף למשל בנויה מ-52 נוריות השחמה, ללא מרחבים חשופים וכוללת אוורור ומוזיקה.

הבעלים הפתיע אותנו והצהיר: "אני רוצה לטפל בדתיים. המקום מתאים להם מבחינת אינטימיות ומחירים. יש לנו צוות מיומן ומנוסה וכל אחד מחזיק בתעודת התמחות. המרחבים, הניקיון האדיר וחדרי הטיפול הגדולים מאפשרים לכל לקוח לקבל את השקט והכיף שלו".

אנו התרשמנו מאוד מהאירוח הנדיב והמקצועי - כל לקוח מקבל שתייה ועוגיות בית בזמן ההמתנה, הכל מתוקתק בזריזות ותחת מיזוג אוויר חדש ונעים. מוזיקת הרקע נעימה ומוגשת בווליום סביר ועם מערכת סאונד מצוינת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אור סאן. רועי בר שלום,
אור סאן/רועי בר שלום

לקוחות קבועים שפגשנו במקום התלהבו לספר על היחס האישי החם בעת הטיפול, ההסבר המדוייק שניתן לפני כל טיפול והליווי המסור גם לאחריו. לקוחות אמרו שהם תמיד שזופים בזכות המכשור שקיים במקום. השיזוף מהיר, קליל וממוקד.

בחודשי הקיץ מכשיר הלייזר מצליח ליצור תוצאות גם על עור שזוף.
הקניון מאפשר חניה בשפע וקל מאוד להגיע לטיפול. במקום מעניקים פגישת ייעוץ חינם לפני טיפול ותמיד יש מבצעים מטורפים. חברי מועדון הלקוחות נהנים ממבחר הטבות ראויות בהחלט.

מורגשת ידו של מעצב במקום, האווירה בייתית ונעימה מאוד. נראה כי זהו מקום שעומד בשורה אחת עם אימפריות וותיקות מגוש דן.

הקונספט של כל הפתרונות האסתטיים במקום אחד עשה לעצמו שם וכרגע מקבלים באור סאן הרבה הצעות לפתוח זכיינויות ברחבי ישראל. תזכרו איפה שמעתם עליהם לראשונה, זה עסק שיעשה הרבה גלים בישראל

לפרטים: 054-3164465

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף אור סאן, בשיתוף אור סאן
  • עוד באותו נושא:
  • בית שמש
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully