וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את החינה הזו לא תשכחו לעולם

בשיתוף מאריאז', בשיתוף מאריאז'

15.12.2019 / 15:40

טקסי החינה הנערכים לפני חתונה נחשבים לירח הדבש של החגיגות. בגלל הרוגע שלפני הסערה, בזכות אירוע צבעוני ואותנטי

מאריאז'. ארז חן,
ארוע של מאריאז'/ארז חן

פירוש המילה מאריאז' בצרפתית הוא ברית נישואים. בחמש השנים האחרונות מורן עובדיה לקחה את הברית הזו, טקסי החינה המסורתיים וכל אירוע חגיגי אחר לרמה אחת מעל כולם.

מורן מחזיקה במבחר ענק של תלבושות אותנטיות בעלות סטייל ייחודי וחדשני ועוד פריטים שיהפכו את אירוע החינה לחוויה שלא תישכח, זאת במקביל לבחירת בדים איכותיים, דרך רמת גימור ותפירה בעבודת יד בלבד, עם דגש על הפרטים הקטנים ביותר.

מורן בוגרת מכללת שנקר, כל חייה עוסקת באופנה ותדמיתנות וכבר הספיקה לצבור ניסיון רב בעולם ההפקות. היא סיפרה לנו: "כל אירוע מקבל אצלי את תשומת הלב המרבית. אין חגיגה קטנה מדי, אני לא מתפשרת על איכויות הציוד והבדים שאיתם אני עובדת, מתייחסת לכל עבודה כאילו היה זה האירוע הפרטי שלי".

מאריאז'. ארז חן,
ארוע של מאריאז'/ארז חן

על תהליך העבודה ההתחלתי מול לקוחות מורן מספרת: " בפגישה הראשונה אני מנסה להבין את הצרכים של בעלי השמחה, איך הם מדמיינים וחולמים שהאירוע יראה, אני לא מוותרת להם על אף פרט. כאשר התמונה הגדולה מתבהרת, אני מנסחת הצעה כתובה ומגובשת לקראת האירוע". לשאלתנו על ההבדלים בין חודשי הקיץ לחורף מורן הסבירה: "בחודשי הקיץ, עונת האירועים בשיאה, העבודה נעשית סביב השעון וזה מסב לי הנאה גדולה, האדרנלין הזה לעסוק בעשייה ולעבור מאירוע אחד לשני. עונת החורף רגועה יותר מבחינת עומסים וזו הזדמנות טובה לנצל זאת לעשייה חדשה מאחורי הקלעים, יצירת קולקציה חדשה וחידוש המלאי של חומרי הגלם".

מורן הראתה לנו הודעות של לקוחות מרוצים, אחת מהן, ליר, כתבה: "מורני אני עוד עייפה ובהלם אבל רוצה להודות לך באופן אישי על כל התהליך שעברנו, על החוויה המטורפת שהייתה אתמול, את יחידה ומיוחדת ומגיע לך להצליח. תמשיכי לעשות את מה שאת טובה בו באהבה וביושר, קיבלת אין ספור מחמאות על התלבושות. המסירות והאכפתיות שלך, עשית מעל ומעבר וזה לא מובן מאליו".

אירוע מיוחד שמורן גאה בו במיוחד היה הפקה לאירוע החינה של המנהלת האישית של הזמר איתי לוי. חינה אשר כללה תפאורה ייחודית שהגיעה הישר ממרוקו, השתרעה לרוחב של 7 מטרים ולגובה של 3 מטרים של קשתות מפוארות. על הבמה המרכזית הוצבה ספת כלה וחתן יוקרתית, שטיחים ייחודים במגוון צבעים ושני אפיריונים יוקרתיים לנשיאת הזוג הטרי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאריאז'. ארז חן,
ארוע של מאריאז'/ארז חן

הפאנץ' הייחודי כלל פינת ישיבה מרוקאית אותנטית בכניסה לאולם לצד גמל אמיתי, כך שכל אורח יכול היה להצטלם איתו. האולם עצמו עוצב כאילו היה מדובר בשוק מרוקאי, כולל מעברים בין שערים גדולים ומפוארים מזהב, דבר אשר העניק לאורחים את ההרגשה כי מדובר בארמון המלך.

השאיפה הבאה של מורן היא להתרחב ולהגיע למצב שבו היא מפיקה מספר אירועים בערב אחד, היא מקווה להגיע לכמה שיותר זוגות אשר עתידים להינשא. אנחנו בהחלט יכולים להמליץ על אשת מקצוע שעושה דברים אחרת מכל השאר.

טלפון: 052-340-1491

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף מאריאז', בשיתוף מאריאז'
  • עוד באותו נושא:
  • חינה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully