וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היהלום שבכתר

בשיתוף בית היהלומים, בשיתוף בית היהלומים

15.12.2019 / 15:18

כל אחד מאיתנו מגיע לרגע משמח בחיים בו הוא צריך לרכוש תכשיט יקר ערך כמתנה. טבעת אירוסין, טבעות חתונה, צמיד ליום אהבה, שרשת לחגיגת יום הולדת וכל סיבה אחרת. היכן הכי כדאי לקנות את התכשיטים הללו? אספנו עבורכם מספר טיפים אשר יכולים לעזור בבחירה הנכונה

בית היהלומים. אורי ליבני,
בית היהלומים/אורי ליבני

לפני שהולכים לרכוש את התכשיט היקר ליקר ליבכם, כדאי לעשות בדיקה מקדימה לגבי המוניטין של מספר חנויות. הדרך הטובה והאמינה ביותר לעשות זאת היא לקרוא ביקורות על החנות שבדרך כלל נמצאות בגוגל או בפייסבוק. דרך הביקורות תוכלו להבין מה רמת השירות והאמינות של המקום והאם המחירים הוגנים. ביחרו לכם מספר חנויות שקיבלו את הדירוג הגבוה ביותר ולכו אליהן.

כאשר מגיעים לבית עסק מסוים, חשוב לשאול את כל השאלות, זכרו, אין שאלה טיפשית. ואפילו כדאי לשאול במכוון גם מספר שאלות "טריקיות", על מנת ללמוד על הניסיון וההבנה של איש השירות, גם על סבלנותו. אם מנסים לדחוף לכם מוצר מסוים בכוח, בירחו, כנ"ל לגבי הצעות "טובות" כדאי לסרב להן, מדובר באיתות אזהרה לגבי אמינות או טיב היהלום.

לרוב אנחנו נוטים להסתכל על הניקיון והצבע של יהלום, אך כדאי לשים לב גם לרמת החיתוך. זו משפיעה על החזר האור בתוך היהלום והרי חלק מהעניין הוא לקבל ניצוץ אמיתי. גם אם רכשתם תכשיט מסוים בהתאמה אישית, בידקו קודם לקנייה אופציה להחזרה או החלפה של התכשיט. החוק להגנת הצרכן לא מכסה כל גובה של עסקה.

בית היהלומים. אורי ליבני,
בית היהלומים/אורי ליבני

אזור בורסת היהלומים ברמת גן נחשב כמקום המרכזי בישראל לחנויות תכשיטים ויהלומים. במסגרת הבדיקות שלנו לגבי טיב החנויות, הגענו אל DIAMOND HOUSE ברחוב זיסמן שלום 1, רמת גן. החנות מתמחה בייצור ועיצוב כל תכשיט שניתן לשבץ בו יהלומים, תכשיטים מזהב ואבני חן אמיתיים וטבעיים.

הבעלים של DIAMOND HOUSE הוא ירמי לפיד, שאלנו אותו איך הוא הגיע לתחום: "משפחתי פעילה בתחום היהלומים כבר למעלה מ- 40 שנה. אני אישית התחלתי את דרכי כיצרן יהלומים בשנת 2002, הייתי מנסר יהלומים בלייזר. לאחר מכן הפכתי להיות סוחר יהלומים ולבסוף, בשנת 2013 הקמתי חנות ואתר אינטרנטי ויחד עם אחי התחלנו לעצב, לייצר ולשווק תכשיטים".

אחד היתרונות הגדולים של DIAMOND HOUSE הוא שכל השירותים הנלווים נמצאים תחת מעטפת אחת, עיצוב התכשיטים ולאחר מכן הייצור שלהם. היתרון הזה מעניק מענה מדויק לכל לקוח ודרישה, בלי טלפון שבור של עיצוב במקום אחד וייצור במקום שני, את ההבדל מרגישים גם במחיר הסופי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
בית היהלומים. אורי ליבני,
בית היהלומים/אורי ליבני

ירמי הסביר על כך: "כיצרן תכשיטים אני גמיש בעיצוב, אני יכול ליצור כל סוג של עיצוב ולמצוא מענה לצרכים של כל לקוח, לפי התאמתו האישית. לי יש את האפשרות ליצור תכשיט מאפס, זה עולם אחר לעומת בחירה של מודלים מוכנים כמו ברוב חנויות התכשיטים".

על המוטו שלו לעבודה ירמי סיפר: "אני מאוד אוהב את מה שאני עושה כבר שנים ארוכות, חשוב לי שכל לקוח שמגיע לבחור תכשיט כאן יצא עם החוויה והשירות הטוב ביותר, ביחד עם תכשיט אישי לשנים ארוכות".

לאחר שביססו את עצמם כאחת מחנויות הנבחרות יותר באזור הבורסה ברמת גן, המטרה הבאה של ירמי ואחיו היא להגדיל את המודעות והביטחון למכירה דרך חנות אינטרנטית ויציאה לשווקים נוספים בחו"ל.

לפרטים נוספים אפשר להתקשר ל- DIAMOND HOUSE בטלפון: 03-6426692

או להיכנס לאתר הבית

אנחנו נמשיך לעקוב. בינתיים את חותמת טיב האיכות שלנו הם קיבלו ובגדול.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף בית היהלומים, בשיתוף בית היהלומים
  • עוד באותו נושא:
  • יהלומים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully