וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקריו, עוזרים לשמור על העולם

בשיתוף האקריו, בשיתוף האקריו

15.12.2019 / 14:58

ההתפתחות הדיגיטלית הביאה איתה דברים נהדרים לעולם, היא מקלה על החיים בתחומים רבים. יחד עם זאת, ההתפתחות הביאה גם לסכנות חדשות - ואחת מהן היא פריצת סייבר

האקריו. יח"צ,
האקריו/יח"צ

עובדה מעניינת אך מפחידה מספרת כי בכל 39 שניות מתרחשת בעולם פריצת סייבר. זו פריצה המסכנת אנשים פרטיים, גופים ממשלתיים, מדינות, חברות עסקים וארגונים כאחד. עובדה זו הגבירה את הדרישה לאנשי סייבר איכותיים, שיעניקו פתרון מנע לסכנה ההולכת וגוברת.

כל מי שצפה בסדרה המצליחה "האנטומיה של גריי", בטח זוכר את הפרק שבו פושעי סייבר השתלטו על כל המידע הרפואי בבית החולים, מנעו מרופאים גישה אל תיקים רפואיים של חולים ואף השתלטו על הציוד הרפואי כולו שהיה מבוסס על תשתיות האינטרנט. לצערנו זה לא קורה רק בסדרות, בחודש יוני האחרון האקרים הצליחו לפרוץ למערכות ההגנה המתוחכמות ביותר של נאס"א.

מקרה ידוע נוסף הוא על פריצה לחצי מיליארד חשבונות Yahoo. גם פה בישראל חווינו אירוע דומה, במהלך שידור האירוויזיון האחרון שהתרחש בארץ, אתר "כאן" נפרץ. כל אלו ממחישים בצורה נהדרת כיצד פשעי סייבר יכולים להוביל להרס ממשי ופגיעה באלפי בני אדם בכל רגע, ועד כמה לוחמת סייבר ואבטחת מידע חשובים בימינו, לא פחות מצבא של מטוסים וחיל רגלים.

האקריו. יח"צ,
האקריו/יח"צ

מכללת האקריו אשר מתמחה בתחומים רבים בעולם ההייטק שמה לה למטרה להאבק גם היא בכוחות הרשע הללו, כאשר קורס הדגל שלה עוסק בהאקינג ועולמות הסייבר. הדור הבא של לוחמת הסייבר מגיע קודם להאקריו, על מנת לקבל הכשרה מושלמת בתחומים רבים באבטחת המידע, הגנה מפני תקיפות וכן ידע איך "תוקפים" בחזרה.

בקורס מרתק ומאתגר, הסטודנטים לומדים לאתר את החורים בשכבות ההגנה המאפשרים להם לפרוץ מערכות, גם כאלו אשר נחשבות למאובטחות ביותר. לאחר שאיתרו את הפרצה, הם מקבלי כלים כיצד למנוע את התקיפה הבאה. במקרים קשים יותר שהמערכת כבר נפרצה, לומדים הסטודנטים מה ניתן לעשות כדי למזער נזקים.

מדי שנה, מאות בוגרי האקריו שלמדו קורס סייבר במכללה, משתלבים בתעשיית ההייטק הרחבה, בתפקידים מאתגרים עם תחושת שליחות. הרזומה שהמכללה רשמה לעצמה בזכות בוגרי הקורסים השונים, היא מתחייבות למציאת עבודה לסטודנטים בסיום הקורס, מחלקת ההשמה עומלת למצוא לכל בוגר את המשרה המתאימה לו ביותר, כאשר הדלתות עבור בוגרי האקריו פתוחות לכולם.

האקריו מתמחה בסייבר אבל לא רק בתחום ההדרכה.

חברת הסייבר הפרטית שלה HackerU Solutions מעסיקה עשרות רבות של בוגרי סייבר אשר מספקים שירותי הגנה והתקפה לחברות וארגונים בארץ ואף ברחבי העולם. חלק מהצוותים אשר מבצעים בדיקות חדירה והתקנה של מערכות הגנה מתקדמות, נשלחו בין היתר למדינות באפריקה, הודו, סינגפור, הונגריה, איטליה, מקסיקו ועוד.

לצורך כך, האקריו פתחה מרכזי הדרכה וסניפים ברחבי העולם אשר משתמשים במשאב הידע הישראלי והניסיון הצבאי על מנת ללמוד את תחום אבטחת מידע, תחום ה-IT ועוד. שירותים אלו מבוצעים גם בארגונים ממשלתיים (צבא, משטרה, מודיעין וכו') וגם בארגונים פרטיים על מנת לשפר את אבטחת המידע בארגון.

בעקבות הניסיון רב השנים שלה בתחום, מכללת האקריו מובילה בתחומה בעולם הסייבר, בוגרי הקורס הם המבוקשים ביותר בשוק. אם אתם מתלבטים היכן ללמוד ולרכוש הכשרה בעולם של אבטחת מידע, כדאי לכם להגיע למקום היוקרתי ביותר.

אתר המכללה

בשיתוף האקריו, בשיתוף האקריו
  • עוד באותו נושא:
  • סייבר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully