וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 טיפים מנצחים להשכרת ציוד לאירועים

בשיתוף גל הקריוקי, בשיתוף גל הקריוקי

15.12.2019 / 14:43

אם אתם צריכים להשכיר ציוד לאירוע ולא יודעים מאיפה להתחיל המאמר הבא ינחה אתכם איך לעשות זאת בצורה הנכונה ביותר. אז כדאי שתדאגו לשמור את הטיפים האלו ברגע שאירוע יצוץ

טיפים להשכרת ציוד לאירועים. יח"צ,
ציוד לאירועים/יח"צ

טיפ מספר 1 : השכירו ציוד לאירוע מחברה עם חוות דעת

ישנן המון חברות הקיימות בתחום האירועים, חלקן חדשות וחלקן בעלות ותק של עשרות שנים. בדיוק כמו שאתם ניגשים ומזמינים מוצר באלפי שקלים, רוב הסיכויים שלפני שתיקחו החלטה ותבצעו את הרכישה אתם תבדקו על החברה ברשת ועל המוניטין שיש לה.

בהנחה שלחברה שממנה אתם מזמינים את הציוד יש אתר עם מידע מקיף על שירותי החברה חשוב גם שלאותה חברה יופיע דף עם חוות דעת. היכנסו לגוגל, רשמו את שם החברה ותבדקו אם היא מופיעה תחת גוגל ביזנס. היכנסו לדף הפייסבוק של החברה וצפו בעדויות של אנשים. אנשים נוטים ישר ללכת על המחיר הטוב ביותר, בעוד שיותר מהמחיר חשובה המקצועיות וטיב השירות של החברה שהיא מספקת לקהל לקוחותיה.

חברה העוסקת בתחום של השכרת ציוד לאירועים אשר פועלת בשוק יותר משנה ככל הנראה ביצעה מספר אירועים כך שלחברה צריך להיות אתר תדמיתי עם תמונות מאירועים שבוצעו. לאחר מכן צרו קשר עם החברה ושאלו כמה שיותר שאלות ובדקו את רמת הסבלנות של הנציג - האם הוא באמת נותן כמה שיותר מידע כדי לכוון ולעזור לכם.

טיפ מספר 2 : התאמת הציוד לסוג האירוע

קיימים בשוק עשרות סוגי אירועים: חתונות, מסיבות, אירועים עסקיים, אירועי קד"מ, השקות מוצר והרשימה עוד ארוכה. לפני שאתם בוחרים בחברה להשכרת ציוד לאירועים מאוד חשוב שתגדירו תחילה את סוג האירוע שלכם והקונספט שלו. כל חברה להשכרת ציוד לאירוע מחזיקה ציוד שונה. ישנן חברות שמתמחות בציוד לקונספט מסוים וזו המומחיות שלהן. בעוד שחברה מסוימת תתמחה בהשכרת ציוד לכנסים, חברה אחרת תתמחה בהשכרת ציוד למסיבות. ישנם אלפי פריטים שניתן להשכיר כיום ועם זאת עליכם לוודא שהחברה מחזיקה במלאי הציוד לפי קונספט האירוע שלכם.

אירועים עסקיים, לדוגמא, דורשים ציוד קצה סופר מקצועי, החל מספות וריהוט מיוחדים, מסכי LED בגדלים שונים, עיצובי עמדות ממותגות לתערוכות, דוכני נואמים, ציוד הקרנה מתקדם ועד ציוד הגברה ותאורה סופר מקצועיים באיכות סאונד שלא יביישו אצטדיונים. אז לפני שאתם ניגשים לאחת החברות שבו ורשמו את סוג הציוד שאתם צריכים לאירוע כדי שתוכל לבוא מוכנים עם כמה שיותר מידע.

טיפ מספר 3: עד כמה האירוע שלכם תלוי במזג האוויר

זה לא סוד שעונת החורף היא אחת הגורמים המשפיעים ביותר על תחום האירועים בארץ ובחו"ל. למרות שישנה ירידה בכמות האירועים בתקופת החורף ישנם עדיין לא מעט אירועים. אז נכון אמנם השמיים לא צבועים בכחול ואליהם מתלווים עננים ועם זאת ישנם לא מעט פתרונות:

אוהלים לאירועים

• פטריות חימום

• תנורי אינפרא

כל עוד שהשטח מקורה, אפשר להסיר כל דאגה מליבנו. אתם יכולים בקלות להפוך את המדבר השומם לצבעוני ומדהים, את הפרדס הבוצי לשטח מגודר עם חתונה מהאגדות. כל מה שצריך הוא מעט דמיון וכמובן ציוד שמתאים. היתרון באוהלים לאירועים הוא יכולת העמידות שלהם בפני גשמים ורוחות. למעשה את האוהל אפשר למקם בכל מקום החל משטחים בוציים, רצפות בטון ועד לפארקים ושכונות מגורים. ככל שהאוהל יהיה גדול יותר כך תהיה לנו היכולת לעצב את האוהל מבפנים ולאפשר לכמות גדולה של אנשים להיכנס לתוכו.אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו בגל הקריוקי ולהתאים את הציוד המושלם לאירוע שלכם נשמח לעזור בכל שאלה.

בשיתוף גל הקריוקי, בשיתוף גל הקריוקי
  • עוד באותו נושא:
  • אירועים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully