וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווקו את עצמכם: כך תבחרו את המוצר הממותג המתאים לעסק שלכם

בשיתוף יעל בר, בשיתוף יעל בר

15.12.2019 / 14:16

דרך פופולרית לקידום ומיתוג העסק שלכם יכולה להיות חלוקת מוצרים ממותגים שישמשו את מקבלי המתנות בחיי היום יום. כך תבחרו את המוצר המתאים

מוצרי פרסום וקידום מכירות. יח"צ,
מוצרי פרסום ממותגים/יח"צ

אין זה סוד שחברות וארגונים בכל העולם משקיעים הון תועפות עבור פרסום ושיווק העסק שלהם והפיכתו למותג מוביל. בתוך תחום הפרסום ישנו נתח גדול ומשמעותי בעבור מוצרי הפרסום וקידום המכירות הממותגים בלוגו החברה אשר המטרה שלהם היא בראש ובראשונה חדירת המותג לתודעת הצרכן ובנוסף קיימות עוד כמה מטריות משניות כגון - הענקת מתנה לצרכן דבר שיביא לאהבת המותג בעיניו, הערכתו כלפי החברה ועוד.

כאשר אנחנו מדברים על מוצרי פרסום וקידום מכירות אנו מתכוונים למוצרים שנמצאים בשימוש יום יומי אצל נתח גדול מהאוכלוסייה וניתן להדפיס את לוגו החברה על גביהם. ניתן למנות מספר מוצרים מאוד נפוצים בהם - בקבוקים ממותגים, תיקים ממותגים, כובעים ממותגים, גאדג'טים שונים ממותגים ועוד.

כאשר גמלה ההחלטה בליבכם כי אתם מעוניינים לרכוש מוצרי פרסום ממותגים בלוגו החברה שלכם עליכם לחשוב כיצד המוצר שתבחרו באמת ישמש את המטרה לשמה הוא נועד. כדי לקלוע בדיוק למטרה, עליכם להכיר את קהל היעד שלכם, לו תחלקו את מוצרי הפרסום וקידום המכירות. תחילה שאלו את עצמכם שאלות אודות קהל היעד שלכם:

• לאיזה מוצר הלקוחות שלי יתחברו ובאמת יעשו בו שימוש?

• איזה מוצר הם ישמחו מאוד לקבל?

• האם המוצר תואם את שכבת הגיל שלהם?

• באיזה מוצר הם ירגישו הערכה כלפי המותג כאשר הם יקבלו את המתנה?

כעת אחרי שעניתם על כל השאלות הללו, חשוב לקשר את המוצר לאופי החברה ולחשוב האם המוצר באמת יהווה מוצר פרסומי.

• האם המוצר מתחבר לאופי פעילות העסק? (לדוג' סינרים ממותג לבית ספר לבישול או צבעים תואמים ללוגו המוצר וכו')

• האם המוצר הוא לשימוש יום יומי?

• האם שטח הפרסום במוצר הוא מספיק גדול ובולט?

• האם המוצר יחזיק לאורך זמן ומקבל המתנה יחשוף אותו גם לסובבים אותו?

תקציב מוגדר מראש הוא חלק חשוב מאוד בתהליך. לאחר שחשבתם באופן כללי על מוצר שעשוי להתאים לכם, התייעצו עם חברת מוצרי הפרסום וקבלו מידע אודות עלויות המוצר והמיתוג שלו. עשו זאת לפני החשיבה היכן למתג וכיצד והשתדלו תמיד לעבוד עם תקציב מוגדר מראש.

קיימים בשוק מגוון אינסופי של מוצרי פרסום. ננסה להביא פה כמה דוגמאות של מוצרי פרסום מובילים שבאמת עושים את העבודה - כאלה שחברות וארגונים מהגדולים במשק רוכשים בעצמם עבור העובדים או הלקוחות שלהם.

מצתים ממותגים - היתרון המובהק במצת הוא המחיר הזול שלו, כך שניתן לבצע הדפסה על מצתים בלוגו החברה שלכם ולהזמין כמות מאוד גדולה וכך לעשות חלוקה המונית של המוצר. בנוסף זהו מוצר שכולם ישמחו לקבל ויעשו בו שימוש במיוחד בקרב המעשנים שאין ספק שיעשו בו שימוש יום יומי.

תיקים ממותגים - מוצר נפוץ מאוד למיתוג וזאת בגלל השימוש היום יומי המסיבי בו. כמו כן כאשר מדובר בתיק איכותי השימוש בו יהיה גם לאורך זמן ממושך. בנוסף, על התיקים יש שטח פרסום עצום בו ניתן למתג והחשיפה של המותג יהיה בדרך כלל נרחב וייחשף להמון אנשים מסביבתו של מקבל המתנה.

מוצרי פרסום עונתיים - כאשר מדובר על חלוקה לפי עונות השנה מוצרי פרסום לחורף או לקיץ יהיו מתנה מושלמת עבור הצרכן כי מוצרי הפרסום העונתיים הם מוצרים שהם חובה אצל כולם, כך שגם אם לא הענקתם לקהל היעד שלכם את המוצר הזה סביר להניח שהוא ירכוש אותו בעצמו. לדוג': מטריות ממותגות, שמיכות ממותגות, כובעי מצחייה ממותגים ועוד.

ציוד משרדי ממותג - תחום הציוד המשרדי הוא תחום אהוב מאוד משתי סיבות עיקריות. האחת: ניתן להכניס אותו כמעט בכל תקציב מוגדר מראש, החל מעטים ממותגים שלרוב יהיו זולים מאוד ועד למחברות יוקרתיות ממותגות. שנייה: זהו מוצר חובה לכל מי שיש לו משרד, ויותר מכך המוצר נמצא רוב שעות היום מול עיניו של הלקוח. מסקר שפורסם לאחרונה נמצא כי מוצרי פרסום ממותגים למשרד הם מוצרים המחזיקים בממוצע כ-6 חודשים אצל מקבל המתנה.

לסיכום, על מנת לבחור מוצר פרסום יעיל לעסק שלכם חישבו תחילה על הלקוח או העובד שלכם - מקבל המתנה ונסו כמה שיותר להתאים את המוצר לשימושו לאחר מכן קבלו מידע אודות המוצר והעלויות שלו ולבסוף חישבו על אופן המיתוג וכיצד תרצו שהמוצר הסופי אחרי הדפסה ייראה. בהצלחה.

בשיתוף יעל בר, בשיתוף יעל בר
  • עוד באותו נושא:
  • מיתוג
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully