וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלא תדעו עוד צער: מתי כדאי להזמין סוכת אבלים?

בשיתוף סאונדשיין, בשיתוף סאונדשיין

15.12.2019 / 13:53

ישיבת שבעה על המת היא תהליך העוזר למשפחה להתמודד עם האובדן, אך כדי לעשות זאת בנוחות לאבלים ולמבקרים כדאי להתאים את המקום לצרכי המבקרים. סוכת אבלים יכולה להיות פתרון לבעלי בית קטן או לחפצים בפרטיות

אוהל וסוכת אבלים להשכרה עם כל הציוד הנדרש. יח"צ,
אוהל אבלים/יח"צ

כשמתמודדים עם מוות של האנשים הכי קרובים אלינו אנו מתמודדים עם מצב לא פשוט. מדובר בסיטואציה שאינה נעימה ושבה אנו מרגישים הכי פגיעים. בתהליך השבעה יש צורך לבצע הכנות רבות ולארח המון אנשים שמגיעים לניחום האבלים. בגלל כמות האנשים הבאים והולכים יהיה מאוד קשה לבצע את השבעה בבית קטן יחסית ולכן נהוג להשתמש בשטחים לאירוח שהם גדולים יחסית כמו חצר בית, גינה של בניין וכל מקום שבו יש מרווח ומקום.

כאשר אתם ממקמים אוהל או סוכת אבלים במתחם שבו בחרתם לבצע את השבעה יש לכם את היכולת להתאים את האוהל לשטח המקום. ישנם שטחים בהם הלוגיסטיקה מורכבת כמו רצפות בטון או שטחים שהם פתוחים, במקרים כאלו החברה אשר ממנה מתבצעת השכרת האוהל דואגת להקמת האוהל ולפירוקו בצורה המהירה והטובה ביותר.

היתרונות של אוהל אבלים

מאוד חשוב להקל ככל שניתן על האבלים. כאשר מתקבלת הבשורה יש לדאוג לארגון הדברים בצורה המהירה ביותר ולכן נהוג שאחד מבני המשפחה או החברים הקרובים ידאגו לסידורים מול חברת ההשכרה. אוהל אבלים מקל משמעותית על האורחים שמגיעים לנחם את המשפחה השרויה באבל.

החברה ממנה תשכירו את הציוד תדאג עבורכם גם לשולחנות וכיסאות אשר יתאימו לגדול האוהל ויסדרו עבורכם את הציוד כדי שיהיה נוח למנחמים לשבת ולכם האבלים פינה שקטה.

במהלך השבעה בדרך כלל מגיע רב לתת דרשה עבור הנפטר וכדי שכולם יוכלו לשמוע ניתן להשכיר גם רמקול ומיקרופון. בנוסף מומלץ להשכיר גם תאורה שתהייה בתוך האוהל במידה והמנחמים יישארו עד שעות הלילה בהם יורד החושך, אם השבעה מתקיימת בימי הקיץ החמים ניתן לשכור מצננים או מאווררים, בעונת החורף השכרת פטריות חימום ותנורי אינפרא אדום. במידה ואין במקום בו האוהל ממוקם גישה לחשמל תוכלו לבקש מחברת ההשכרה גם גנרטורים כדי לחבר אליהם את כל ציוד החשמל הדרוש.

מה חשוב לבדוק לפני שמשכירים סוכת אבלים או אוהל אבלים?

כיום קיימות בשוק לא מעט חברות המשכירות אוהלים, לכל חברה חבילות אבלים שונות הכוללות את האוהל והציוד הנלווה בתוכו. לכן לפני שאתם משכירים ציוד מחברת השכרה בידקו האם המחירים של החבילות כוללים גם הובלה והרכבה, האם המחיר הוא לכל השבוע או ליום אחד. חשוב לבדוק את כל הדברים כדי לא להיות מופתעים בסוף, מומלץ לתת לאחד מהחברים או מבני המשפחה לטפל ולברר עבורכם את כל הדברים. בימי האבל הקשים לא תמיד אנו מרוכבים בכל הפרטים הקטנים ועדיף לא להיות מופתעים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

האם כדי להשכיר אוהל אבלים או לקיים את השבעה בבית?

במקרה זה יש לעיתים לא מעט התלבטויות , גם אם יש לכם בית גדול שיכול להכיל את כל המנחמים לא תמיד נוח לבעלי הבית שיש לא מעט אנשים שנכנסים ויוצאים והם מעדיפים את הפרטיות והשקט. במקרה זה מומלץ להשכיר סוכת אבלים ולמקמם אותה בחצר הבית או מתחת לבניין. יש לא מעט אנשים שמעדיפים גם להשכיר סוכת אבלים ולשים בחצר בית הכנסת הקרוב למקום מגוריהם או שהנפטר היה מתפלל שם. באוהל האבלים להשכרה ניתן לשים גם מקרר ובו את כל השתייה וכך למנוע כניסה של אנשים לבית. האבלים תמיד יוכלו להיכנס לתוך הבית ולתפוס כמה דק' של שקט מכל המנחמים שמגיעים.

איזה גדלים קיימים לסוכת/אוהל אבלים?

קיימים מס' גדלים של סוכות אבלים ויש להתאים את גודל האוהל אותו תרצו להשכיר לפי גודל המקום בו יהיה אוהל ולפי כמות האנשים הצפויים להגיע ולנחמם. חברת ההשכרה לפי גודל המקום תדע להתאים עבורכם את גודל האוהל, ולחשב בדיוק את כמות המקום אותו תצטרכו גם לאחר שישימו בפנים את השולחנות והכיסאות.

בשיתוף סאונדשיין, בשיתוף סאונדשיין
  • עוד באותו נושא:
  • אבל
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully