וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו את הכנאפה הטובה בישראל

בשיתוף כנאפה אל-ג'מילה, בשיתוף כנאפה אל-ג'מילה

15.12.2019 / 11:23

KNAFE AL JAMILA הוא גן עדן לאוהבי הכנאפה. ביקור במקום הוא חוויה בלתי נשכחת. זה המקום הכי מתאים לחגוג בו את החורף הישראלי

כנאפה אל הג'מילה. יח"צ,
כנאפה אל-ג'מילה/יח"צ

החורף הביא אותנו לחפש כתבות על מקומות בילוי ואוכל מיוחדים בישראל. מפיקות מערכת "המומחים" החלו לחפש המלצות למקומות כאלה והיה שם אחד שחזר על עצמו פעמים רבות: הכנאפה של ג'מילה בנמל תל אביב. מה שמדהים בכל הסיפור זה שהמקום פועל רק חודשיים ובכל זאת היו ממליצים רבים.

נסענו להכיר את חליל חלאף שפתח את המקום ברחוב יורדי הסירה 14 בנמל ת"א. כבר בכניסה פגשנו לקוחות קבועים שסיפרו לנו בהתלהבות שהם מצאו כאן מגוון מנות של קינוחים מהמטבח הערבי.
את התהילה ומירב החשיפה מקבלות כאן הכנאפה והבקלאוות. תוכלו למצוא גם עטייף באגוזי מלך - קפה טורקי אותנטי ותה מיוחד.

הבעלים סיפר כי קיבל את הרעיון במסעדה תורכית קטנה בה ביקר. הוא טעם כנאפה שהשאיר אותו המום והחליט ללמוד לעשות את המתכון בדיוק רב. הרעיון התפתח לשלל קינוחים מהמטבח הערבי.

כנאפה אל ג'מילה. יח"צ,
כנאפה אל-ג'מילה/יח"צ

התחלנו לטעום את המנות וגילינו שהכנאפה היא פשוט חלום, טעמים מעולם אחר. תוך כדי טעימה גילינו שהמקום ג'מילה קרוי על שם בתו של הבעלים.

לקחנו איתנו שף קונדיטור כדי שיספק ביקורת הולמת והוא מיד ציין כי הכנאפה עשויה מחומרי גלם מוקפדים, טריים ומשובחים. אנחנו מצדנו התרשמנו משירות אדיב, מהיר, קשוב. באמת שעושים שם הכל כדי שתצאו סופר מאושרים. המכשור המתקדם במטבח הרשים אותנו מאוד ובמיוחד גריל הפחמים שנבנה במיוחד.

תוך כדי ארוחה, ראינו כמה סלבס עסקיים ומעולם התרבות שהודו שזה הפך להיות המקום החביב עליהם בנמל. הם הסבירו שהמקום נמצא במיקום מצוין ממש בכניסה לנמל והוא יוקרתי ומזמין ובמיוחד נקי מאוד. גם חניה יש בשפע. לקוחה קבועה במקום- זמרת מפורסמת ציינה שטעם הכנאפה נדיר ושומר על רמה קבועה ללא שינוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
כנאפה אל ג'מילה. יח"צ,
כנאפה אל-ג'מילה/יח"צ

המקום סגור בימי א'.

בימי שני עד רביעי הוא פתוח מ-11 עד חצות.

ביום ה' משעה:11:00 עד 1 בלילה

בשישי מ-13:00 בצהריים עד 1בלילה

בשבתות מעשר בבוקר עד שתיים לפנות בוקר

התחושה במקום ביתית ונוחה. כמעט כל הקהל מתביית על מגשי הכנאפה ובצדק רב. זה בהחלט אחד הקינוחים הטעימים שאכלנו בחיינו.

בתכניות קיימות מחשבות להתרחב לסניפים נוספים. כרגע שווה לכם לקפוץ לנמל ת"א - יורדי הסירה 14 וליהנות ממתוקים ערביים אמיתיים ברמה הכי גבוהה.

טלפון להזמנות ובירורים: 03-6230981

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף כנאפה אל-ג'מילה, בשיתוף כנאפה אל-ג'מילה
  • עוד באותו נושא:
  • כנאפה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully