וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתגר הפחד של ישראל

בשיתוף המומיה – מבוך לעולם המתים, בשיתוף המומיה – מבוך לעולם המתים

15.12.2019 / 9:45

אטרקצית "המומיה - מבוך לעולם המתים" שהעלתה את רף הפחד בישראל ובעולם ונמצאת באילת, מאתגרת אתכם במבוך אימה מרתק, מסקרן, חדשני ומפחיד, באופן שיגרום לכם להצטמרר, לעצום עיניים, לצרוח חזק ולחוות אימה במיטבה

מבוך האימה. יח"צ,
המומיה – מבוך לעולם המתים/יח"צ

פחד, אימה ומבוך מאתגר - את כל הכיף הזה אתם יכולים למצוא באילת, ב"המומיה - מבוך לעולם המתים" הנמצאת במתחם הספירל פארק, ממש במרכז הטיילת. מבוך האימה הוא בילוי לכל המשפחה, פופולארי מאוד בעולם, ובעיקר בארה"ב.

מי שהקים בישראל את מתחם מבוך האימה האמריקאי וזאת לאחר שטייל, חווה ולמד במרבית חייו את מבוכי האימה הנוראים ביותר בעולם, הוא היזם והבעלים מיורי מכורש.

שלחנו לאילת נציגים של צוות המומחים, על מנת לפגוש את מיורי ולבקר במתחם, ללמוד על הבילוי יוצא הדופן הזה ואלו מסקנותיהם. לאחר הליכה של כ-12 דקות במסלול, יצאנו עם אנדרנלין גבוה, דופק מואץ ותופסים את הראש כלא מאמינים על החוויה המטורפת שעברנו בזה הרגע.

מבוך האימה. יח"צ,
המומיה – מבוך לעולם המתים/יח"צ

מבוך אימה כזה עוד לא ראינו. המבוך תיעתע במוחנו, עיניינו לא הבחינו בין מציאות לדימיון, בובות מפחידות, שחקנים חיים, אשליות בין חושך לאור, איבדנו את תחושת הזמן, הקשר למציאות נעלם, פשוט לא היה ניתן לחשוב בהיגיון, הפחד השתלט עלינו ושיתק אותנו, כל שנותר לנו הוא להמשיך בצעידה ולקוות לטוב.

מסלול המומיה הוא שדרוג של מבוך האימה "דרקנס", שהפך במהרה להיות שם דבר בעולם מבוכי האימה ונסגר לפני שנתיים באילת. שאלנו את מיורי שהיה הבעלים גם של ה"דרקנס" מדוע נסגרה האטרקציה למרות הצלחתה. הוא הסביר: "תמיד חיפשתי מקום מרכזי יותר באיזור הטיילת באילת, וברגע שהתפנה מקום בספירל פארק הממוקם במרכז הטיילת, לא חשבתי לרגע, ידעתי שהזדמנות כזו לא צצה כל יום, מעבר לכך,המקום היה גדול יותר וזה איפשר לי להעצים את החוויה במספר רמות". האטרקציה בטוחה לחלוטין ומיועדת לכל הגילאים, אך ההמלצה היא שגילאי 12 ומטה יכנסו בליווי של מבוגר.

בארץ ישנם מספר מבוכי אימה נוספים, שאלנו את מיורי מה ההבדל בין "המומיה" לבין אותם מקומות, והוא הסביר: "אנו היחידים שלא מבוססים ומסתמכים רק על החשיכה, אנחנו רצינו לגעת בכל הפוביות הקיימות בבני אדם, לכן לנו יש בובות מפחידות הקמות לתחייה במסלול שיוצרו במיוחד בשבילנו ובשילוב עם שחקנים חיים ואשליות נוספות אנו יוצרים מופע אימה שלם שגורם לחוויה בלתי נשכחת. בנוסף, אצלנו אין מגע בין השחקנים שצצים תוך כדי תנועה, לבין לקוחותינו, ברוב מבוכי האימה בעולם יש איסור למגע ואני דבק בקו העולמי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מבוך האימה. יח"צ,
המומיה – מבוך לעולם המתים/יח"צ

המבוכים המקוריים מגיעים מארה"ב מ"חג ליל כל הקדושים", את הבובות המיוחדות מיורי הביא משם. החברה שיצרה את הבובות היא מהבולטות בתעשיית הסרטים ההוליוודים בארה"ב.

בארה"ב התפיסה היא שמדובר בבילוי משפחתי בעוד בארץ נוטים לחשוב כי זה מיועד לגילאי נוער, את הקונספט הזה מיורי מנסה לשנות.

לפני שנפרדנו היינו חייבים לגלות משהו: כמה אנשים עובדים במקום בזמן הסיור, כי כל כמה רגעים קפצה לנו דמות והפתעה אחרת, מיורי חייך ואמר, "הדבר הזה נשאר חסוי".

מחיר כרטיס כניסה הוא 60 שקלים, מחיר אחיד לכולם. צוות המומחים קבע שמדובר במחיר משתלם לחוויה עוצמתית שלוקחים אותה הביתה ומדברים עליה בארוחות שישי.

בשיתוף המומיה – מבוך לעולם המתים, בשיתוף המומיה – מבוך לעולם המתים
  • עוד באותו נושא:
  • אילת
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully