וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגידו ביי לעובש

בשיתוף הקץ לעובש, בשיתוף הקץ לעובש

12.12.2019 / 16:01

הכתמים השחורים במקלחת מעידים על עובש - תופעה מכוערת, לא בריאה ומטרידה. בחורף הבעיה מחריפה בגלל הרטיבות הרבה, אבל מצאנו עבורכם פתרון יעיל ומיידי שמחזיק לטווח ארוך

הקץ לעובש. יח"צ,
הקץ לעובש/יח"צ

החודש התמקדנו בביצוע כתבות על ענייני החורף שבפתח. בישיבת מערכת ה"מומחים" הציעו המפיקות שנעשה כתבה על בעיית העובש שמוכרת לכולנו. החלטנו לחפש בעלי מקצוע שיסייעו לנו להבין את ממדי הבעיה ואף למצוא לכך פתרון.

ביקשנו מעשרות חברים המלצות לגבי בעל מקצוע בתחום ואחד השמות שחזר על עצמו מספר פעמים היה של חברת "הקץ לעובש". מתברר כי החברה המנוסה הזו כבר טיפלה בבתיהם של רבים ממכרינו. חברים סיפרו כי גילו עובש ופטריות שכיסו משטחים שונים, החל מקירות בתים, דרך רהיטים עד למשטחי מזון.

שיחה עם רופא המשפחה הבהירה לנו כי עובש יכול להוביל למחלות נשימתיות והוא מסוכן בריאותית בעיקר לחולי אסטמה, בעלי מערכת חיסון חלשה, תינוקות, קשישים וחולים. מפיקת המערכת לחמה באחרונה בעובש בדירתה וסיפרה כי חברת "הקץ לעובש" פותרת את בעיית העובש לצמיתות כבר למעלה מ-10 שנים.

הקץ לעובש. יח"צ,
הקץ לעובש/יח"צ

לדבריה: "החברה מעניקה פתרון שמבטיח נשימה של אוויר נקי ללא נבגי עובש, זאת לאחר איתור של המקור להתפתחות העובש וגדיעתו".

קראנו לבעלי החברה לטיפול התרשמות. גילינו כי מי שמנהלים את החברה הם דורון וטרי מתתיהו, דורון בעל 28 שנות ניסיון בתחום הבניה כקבלן רשום ומפקח בניה. מאחוריו מאות פרויקטים של בניה בתחום המסחרי והפרטי. המלחמה כנגד מוקדי העובש נעשית על ידי צוות עובדים מיומן ותחת פיקוחו והוראותיו של דורון אשר החל לפני עשר שנים עם 2 עובדים וכיום החברה מונה מעל 20 עובדים מיומנים ומוכשרים. יחד איתו גם אשתו טרי אשר עזבה את ענף היופי שבו עסקה וחברה לבעלה לעסק המשפחתי ומזה 8 שנים התמחתה בשטח בתחום העובש עם הצוותים ועברה בנוסף קורס איטום מוסמך וקורס בוחנת נזקי מים מטעם מכון התקנים הישראלי ולאחר הניסיון בשטח מוגדרת כיום כמומחית בתחום העובש.

דורון עצמו אמר לנו: "כקבלן ומפקח בנייה ראיתי אנשים מתוסכלים מבעיית העובש ומהניסיונות הכושלים שלהם לפתור את הבעיה. זה גרם לי לחפש אחר פתרון ומענה לבעיה לטווח ארוך, כזה שיעקור את הבעיה מהשורש ולא יאפשר לעובש לחזור לאחר שנה או שנתיים. ואז הוא מצא בתערוכה בגרמניה לפני 11 שנה את החברה אשר הוא נציגה הבלעדי בישראל ואשר מלווה אותו עד היום בהשתלמויות לפחות פעמים בשנה לחיזוק והעשרת הידע. כאשר ישנה בעיה של איטום או נזילה בצנרת, תמיד תהיה התנפחות או התפוצצות של הטיח. או שיופיע כתם בצבע כתום או צהוב עם גבול ברור. במקרה כזה העובש נמצא רק באזורים הללו. אם כתמי עובש מגיעים ללא הסימנים הללו, זה סימן שהעובש נוצר כתוצאה מעיבוי".

דורון לימד אותנו, תוך כדי עבודה, שאחת הבעיות השכיחות היא היווצרות של עובש במקלחת, כתוצאה מספיגה של מי עיבוי הנוצרים מאדי הלחות שמתקררים.

צוות העובדים טיפל במהירות ובחריצות בבעיה שהתגלתה בדירתנו. הם הראו לנו שניתן להבחין בתחילת התהליך על גבי המראה או הקרמיקה, לאחר שאנחנו מסיימים מקלחת חמה. המראה והקרמיקה מכוסים באדי לחות, כאשר האוויר במקלחת מתחיל להתקרר, אותם אדים יהפכו לטיפות מים שניתן לראות על התקרה והקירות. האדים הללו מהווים קרקע פורייה להיווצרות העובש, כאשר הם נספגים ומספקים לעובש תנאי גידול אופטימליים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

"בדרך כלל רובנו נוטים לצבוע את הקירות, אך הצבע לבדו לא מטפל בבעיה ואינו מונע את ספיגת אדי הלחות. גם ניקיון בכל חומר שהוא יקר או מומלץ ככל שיהיה לא יעזור מכיוון שבית הגידול של הפטריה עדיין קיים ואז בהתאם להפרשי הטמפרטורות העובש חוזר. זו הסיבה שבחורף יש עבודה רבה בעיקר בבתים פרטיים, משום שהעובש מתפתח יותר מהר. זה בגלל הפרשי טמפרטורות בין פנים הבית והחוץ, זה יוצר לחות גבוהה בתוך הדירה שנספגת בקירות ובתקרה".

נהנינו מאוד מהביקור של מנהלי ועובדי חברת הקץ לעובש. הבית תוקתק במהירות ונראה מצוין. הרגשנו שאנו נמצאים בידיים בטוחות ומנוסות. לעיתים אנשי מקצוע נוטים לטעות בזיהוי הגורמים שיצרו את העובש. רטיבות, נזילה, איטום ועיבוי, לכל גורם יש פתרון שונה ולכן חשוב לאבחן נכון את הסיבה.

החוויה שלנו הייתה מעולה: שירות אישי וברמה גבוהה, מקצועי, תוך כדי שמירה קפדנית של ביתנו וניקיון של הרצפה והתכולה. המוטו של דורון וטרי שעליו צמחה החברה שמונה כיום מעל 20 עובדים: "ואהבת לרעך כמוך", מורגש בתהליך.

ובנוסף קיבלנו תעודת אחריות מהודרת וללא חיוב באוורור של לפחות 3 שנים לאי חזרת העובש במשטחים שטופלו.

הקץ לעובש נותנים את שירותם בכל הארץ החל מקריית שמונה ועד אילת

טלפון לבירורים והזמנות:077-6707570, 054-2028410.


אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף הקץ לעובש, בשיתוף הקץ לעובש
  • עוד באותו נושא:
  • עובש
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully