וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקו הגיעה לאור יהודה

בשיתוף טורטיוס, בשיתוף טורטיוס

12.12.2019 / 15:29

טורטיות, המאכל הלאומי של מקסיקו כבש את כל העולם כולו. הם עשויות מקמח חיטה דקיק, לא מכילים שמרים וניתן לגלגל אותן עם ממרחים מכל הטעמים. נשמע פשוט להכנה אבל דורש מקצועיות מיד ראשונה, כזו מצאנו באור יהודה

טורטיוס. יח"צ,
טורטיוס/יח"צ

צוות המומחים יצא לעיר אור יהודה אשר ידועה במסעדות הגריל, מאכלים מקומיים אותנטיים וקונדיטוריות ולהפתעתו גילה טעם חדש ונפלא, טורטיוס בר אשר מגיש אוכל מהיר ואיכותי. טורטיות מגולגלות עם בשר אנטריקוט, אסאדו, קבב, פרגיות וחזה עוף ועוד כל מיני הפתעות.

בבר פגשנו מספר לקוחות וביקשנו לקבל מהם רשמים. עידן שקורי בדיוק סיים לאכול וסיפר: "היה מצויין, קודם כל המקום סופר נקי, היחס נחמד ומחירים הוגנים כמו גם היחס, במקום למכור לי סתם הרבה מנות, קיבלתי הסבר על מה אחת שתספק ותשביע אותי, אמרו וצדקו, והטעם היה פשוט נפלא".

משפחת פוזיילוף סיימה להזמין ואם המשפחה, קרין, סיפרה לנו: "אנחנו לקוחות קבועים, הילדים מכורים לטורטיות, לכן כל הזמן מבקשים לבוא. המחירים סבבה לגמרי, ככה שזה עולה לי פחות מאשר לו הייתי הולכת עכשיו לקצבייה. מעבר לזה חוסכים לי לעמוד במטבח, גם אני אוהבת את הטעמים אז כולנו מרוויחים".

טורטיוס. יח"צ,
טורטיוס/יח"צ

מי שמנהלים את המקום הם רחמים יצחקוב, בן 28 ומאחוריו ניסיון עשיר של עבודת מטבחים וביחד עם אחיו הקטן גבריאל בן 23 מנהל את המקום ביד רמה. הבר טורטיות הזה עבורו הוא הגשמת חלום, לאחר שעבד כשכיר כסו שף בכמה מסעדות, אולמות אירועים וקייטרינג, אשתו דחפה אותו להגשים את הכישרון והיד שיש לו לאוכל. ביחד חשבו, מה חסר באור יהודה, והחליטו ללכת על בר טורטיות, מבדיקה שלנו עלה שהוא אכן הוא היחיד בסביבה.

מבט מהיר מסביב גילה מקום נקי ביותר, חשוב תמיד כאשר אוכלים מחוץ לבית, ולאחר הבדיקה הזו תפסנו את רחמים לשיחה קלה וביקשנו לקבל פירוט על הטעמים המפתיעים. "אני חי ונושם אוכל 24 שעות ביממה, גם כאשר ישן וחולם עולים לי רעיונות, למשל, אני לא מכיר אף מסעדה שמכינה אסדאו בתוך טורטייה, לי זה קפץ לראש והלכתי על זה, המנה נחטפת. אחת ממנות הדגל הינו פרנה אסאדו- אסאדו שמבושל בבישול ארוך של 6 שעות, מנה מבוקשת בקרב הממליצים. את כל הסלטים והרטבים אנחנו מכינים במקום, יש מגוון של טעמים, אחד מהם, רוטב פטרוזיליה על בסיס מיונז, גם זה עם תיבול אישי שעלה לי לראש".

טעמנו גם אנחנו את הטורטייה במילוי אסדו ואי אפשר היה שלא לבקש עוד אחת, גם זו עם האנטריקוט היתה מפנקת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
טורטיוס. יח"צ,
טורטיוס/יח"צ

כל הזמן הגיעו עוד ועוד לקוחות, גם הם לא טועים, מדובר במקום תוסס וכולם רוצים לקבל ממנו טעימה.
גם אנחנו מתכוונים לחזור במהרה ביחד עם שאר אנשי צוות המומחים, גם להם מגיע ליהנות.

בר נקי, תפריט מגוון בטעמים נפלאים, הריחות באוויר משגעים. מדובר בחוויה שלמה של ארוחה הטובה בכל שעה ביום. רגע לפני סיום שאלנו את רחמים לגבי העתיד והוא סיפר "אני מאוד רוצה לפתוח פוד טראק מקסיקני בעתיד וזה הולך להתגשם, אני אחד שאת החולומות שלו מגשים".

אנחנו ללא ספק הולכים לעקוב אחריו, החלומות שלו הם הטעמים שלנו.

טורטיוס בר, רחוב אליהו סעדון 126, אור יהודה.

טלפון: 077-5579947

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף טורטיוס, בשיתוף טורטיוס
  • עוד באותו נושא:
  • טורטיות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully