וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השי המיוחד של חדרה, פרחים של אושר ואהבה

בשיתוף פרחי שי, בשיתוף פרחי שי

12.12.2019 / 15:11

אחת המתנות הכי הפופולריות בעולם לאורך כל שנות ההיסטוריה היא פרחים. זו יכולה להיות הפתעה ליום הולדת, לידה, לקראת נישואים, כל סיבה לחגיגה והיא מתאימה לנשים וגברים כאחד

פרחי שי. יח"צ,
פרחי שי/יח"צ

כבר למעלה מ-40 שנה שתושבי חדרה והסביבה יודעים שהמקום השמח ביותר לקנות בו פרחים מכל הסוגים הוא בפרחי שי. מדובר בחנות פרחים המתמחה בזרי פרחים, סידורי פרחים, עציצים, זרי כלה וקישוטי רכב,עיצוב ארועים, זרים מתוקים, מתנות לידה, מגשי פירות, בלונים ועוד הפתעות ועיצובים.

מי שמנהלת את המקום ב-14 השנה האחרונות היא סימה בוזגלו. היא סיפרה לנו: "החנות קיימת משנת 1971, זה עסק משפחתי שנפתח ע"י אמא שלי. מאז ומתמיד זה היה פרחים בלבד, כאשר אני נכנסתי לנהל אותו הוספתי טאץ' אישי שלי, בין היתר הוספתי את כל נושא המתנות הנלוות, אבל הפרחים וסידורים שונים נותרו המהות של המקום".

סימה פועלת בשני מישורים, מצד אחד בונה זרים ומארזים מהשראה אישית שלה, מדמיינת איך עיצוב פרחים מסויים יראה ומוציאה זאת לפועל. המישור שני הוא להבין בדיוק מה הלקוח רוצה ומבקש, כאן נכנסת לתמונה הכימייה יוצאת הדופן שלה אל מול לקוחות, היא מתאימה את עצמה לכל בקשה ולכל מחיר, הפתעה קטנה או עיצוב של חתונה, כולם מקבלים תמורה מלאה בחיוך ואהבה.

פרחי שי. יח"צ,
פרחי שי/יח"צ

"אני שואפת להביא טרנדים אחרים כל הזמן. אנחנו חשופים לאינסטגרם ורואים את החדשנות המשתנה, אני עומדת שם על המשמר, דואגת לא להישאר מאחור אלא גם להוביל בעצמי, בגלל זה לא מדובר בעוד חנות פרחים רגילה".

סימה שינתה ללקוחות רבים את דפוס המחשבה כי פרחים או זרי פרחים ניתן לקנות על הדרך באיזו צומת דרכים, אלא כי מאחורי כל סידור ועיצוב מסתתרים אומנות, מחשבה יצירתית, רגש וחוכמה רבה. על תוכניות לעתיד סימה סיפרה לנו: "אני רוצה להיכנס לעוד מקומות שקשורים לעיצוב הבית, זה חלק ממי שאני, אבל אני תמיד עושה סיבוב, לומדת, מיישמת בשטח ובסוף חוזרת לכאן, לחנות. אם לא הייתי אוהבת פרחים, לא הייתי ממשיכה לעבוד בעסק, זה הכול מאהבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פרחי שי. יח"צ,
פרחי שי/יח"צ

שעות פעילות של החנות הם בין השעות 8:30 - 22:30.

מספר טלפון לבירורים והזמנות: 04-6326439.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף פרחי שי, בשיתוף פרחי שי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully