וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת המקצוע המפתיעה של עולם הנדל"ן

בשיתוף יונדל"ן, בשיתוף יונדל"ן

12.12.2019 / 14:53

לסגור עסקת נדל"ן בצורה מהירה, יעילה ורווחית זה לא עניין של מה בכך. סוכנויות תיווך רבות נמצאות בכל עבר, רובן מפלצות גדולות של עשרות מתווכים, אך אלו מתקשות להעניק לכל לקוח את מלוא תשומת הלב

יונדלן. יח"צ,
יונדל"ן/יח"צ

זה בדיוק מה שיולה רזניקובה אילניצקי ומשרדה, יו-נדל''ן (Unadlan), מציעים ללקוחות - שירות מעולם אחר. שירות בו הלקוח הוא מרכז התמונה וכל התהליך נבנה ומתנהל במיוחד עבורו.

אל עולם הנדל"ן יולה נכנסה רק לפני כ-3 שנים. היא סיפרה לנו: "בשנת 2016 החלטתי להעז ולשנות את חיי, לצאת לדרך חדשה בתחום הנדל"ן, תחום מאוד מעניין ונרחב, הנוגע לכל אחד ואחת".

יולה רזניקובה אילניצקי. יח"צ,
אנה רזניקובה/יח"צ

יולה נשואה ואמא לשלושה. פרט משפחתי פיקנטי הוא שאמה היא אנה רזניקובה, זמרת מפורסמת בקרב דוברי השפה הרוסית ומי שמשמשת כמקור השראה ומודל לחיקוי עבורה. כאשר פתחה את משרדה, יולה שמה לה ליעד להיות מקום של One Stop Shop, הכוונה היא שהפונים אליה יקבלו שירות כולל עבור כל הצרכים שלהם. החזון הוא להעניק לכל הפונים מעטפת כוללת של שירותי תיווך, ייעוץ משכנתא, בירור צרכים והיכולות הפיננסיות כיסוד לתהליך קליל ונעים. ליווי אישי וצמוד לאורך כל הדרך וגם לאחר סיום העסקה, המתבטא מברכות ביום הולדת ועד מחזור משכנתא קיימת, המאפשר חיסכון של עד מאות אלפי שקלים ועוד.

ייחודיות נוספת היא ירידה לפרטים הקטנים. מה באמת חשוב? תהליך מציאת הנכס הרצוי יכול להגיע לרמת של רחוב מסוים ואפילו בניין ספציפי ולא רק שכונה או אזור כללי. גם לאלה העומדים לפני קבלת משכנתא חדשה, התאמה ובניית תמהיל עבורם באופן אישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בשנים האחרונות, לאור עליית מחירי נדל"ן בארץ, לא מעט ישראלים מחפשים אופציות להשקעה בנדל"ן בחו"ל. לשם כך יולה פיתחה מספר שיתופי פעולה עם משרדי תיווך בחו"ל, כך שהיא יכולה לסייע גם כאן. מגוון של נכסים למגורים והשקעה, קבלת מידע מאנשי השטח הפועלים מחוץ לארץ.

על כך היא הסבירה לנו: "למשקיע הפרטי קשה מאוד למצוא עסקאות מעבר לים מבלי שיהיה לו איש קשר אמין, עם היכולת לתת אינפורמציה מלאה, שילווה את הקונה הישראלי. את העבודה הזו אני עושה בשבילו. יו-נדל"ן מעניק מעקב צמוד ושמירה על כך שלא יהיו 'הפתעות' לא נעימות בדרך לביצוע עסקה, כאשר אנשיי בחו"ל מכירים לעומק את כל פרטי הבירוקרטיה המקומיים, כולל קשרים עם עורכי דין במדינה ספציפית, יועצים עסקיים ועוד".

לאחרונה נוצרו גם שיתופי פעולה עם יזמים ברחבי הארץ והמשרד מציע גם נכסי מגורים חדשים בנוסף לנכסי יד שנייה. ''ההרגשה של לקיחת חלק פעיל במציאת הבית המושלם והגשמת חלום אישי, היא הרגשה מאוד מספקת".

לקוחות ששוחחנו עימם סיפרו כי בסיום עסקה, יולה ביקשה מהם לבחור אגודה לצורך תרומה של 10% מהרווח שלה לאחת מהעמותות: האגודה למלחמה בסרטן, עלם, לתת ואגודת צער בעלי חיים. כפי שיולה סיפרה לנו קודם לכן, יש דברים שהם מעבר לכסף.

מה לגבי העתיד? יולה כבר חושבת על איך להתפתח בעתיד, לפתח קשרים עסקיים ושיתופי פעולה חדשים, סניפים נוספים בארץ ובחו"ל.

עסקת נדל"ן יכולה להיות קשה כלכלית ונפשית ,גם להימשך יותר זמן מהצפוי. אם גם אתם זקוקים לאשת מקצוע ממדרגה ראשונה ומבקשים ליהנות משירות שיעניק לכם שקט נפשי, כדאי לכם להתייעץ עם יו-נדל"ן.

יו-נדל''ן נמצאים ברחוב יסקי 11, עיר עתיקה, באר שבע.

ליצירת קשר ישיר עם יולה, ניתן להתקשר או לשלוח מסרון לטלפון: 052-6101141.

עמוד הפייסבוק

אתר הבית

בשיתוף יונדל"ן, בשיתוף יונדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully