וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יש בחדרה? חומוס, ועוד איזה

בשיתוף חומוסיית חמודי, בשיתוף חומוסיית חמודי

12.12.2019 / 14:37

חדרה מפורסמת בזכות תחנת הכוח שלה, אבל המקומיים נשבעים שיש שם חומוסייה שמנצחת את התחרות הישראלית בקלות. יצאנו לבדוק

חומוסיית חמודי. יח"צ,
חומוסיית חמודי/יח"צ

המערכת החליטה לעשות כתבה על חומוסיות. השקענו וביצענו כמה עשרות טלפונים לחברינו. נודה על האמת, את רוב השמות המומלצים הכרנו, אבל מי שמיד בלטה לעין הייתה חומוסייה חדרתית שזכתה לציונים הגבוהים ביותר ועליה לא שמענו בעבר.

התחלנו לבדוק וגילינו שלפני 38 שנה חמודי עותמן פתח חומוסייה בחדרה ומתברר שהמקום עשה לעצמו שם של חומוס אסלי מנצח בכל הסביבה. לפני 15 שנה עבר העסק לידיים של הילדים שלו שזה אומר כבר דור שני.

קפצנו לביקור ונציגת המערכת טעמה ומיד קבעה: "קודם כל האווירה כאן מעולה והמקום בנוי מלקוחות חוזרים על בסיס יומי ושבועי, זה תמיד סימן מנצח. רואים שיש כאן השקעה אדירה בחומרי גלם טריים והכל נעשה טרי ובמקום. התפריט מתעדכן מדי כמה חודשים מה שמספק ללקוחות סיבה מצוינת לנסות דברים חדשים. אני אוכלת בחומוסיות כבר 30 שנה וקובעת בוודאות שהחומוס נעשה טרי מדי יום ללא חומר משמר וכמוהו גם הפול". ניסינו את החומוס וגילינו טעם אותנטי ומיוחד של פעם. חומוס רומנטי!

חומוסיית חמודי. יח"צ,
חומוסיית חמודי/יח"צ

התפריט מאפשר לכם להתענג על: פול, טחינה, צנובר, גרגירי חומוס, פטריות, בצל מטוגן, בשר ותוספות טריות ומעוררות תאווה כמו סלטים רבים: כרוב ,סלט ירקות, סלט טורקי ביתי והכל נחתך במקום. חברי המערכת ניסו גם שניצלים וחזה עוף ,חביתות, שקשוקות ולבנה ויצאו משם ממש ממש מאושרים.

נראה כי המתכון הביתי המסורתי ביחד עם ניקיון אבסולוטי ומחיר הוגן, המציאו נוסחה לניצחון. ניתן להזמין דרך "תן ביס", בשיטת פיק אפ ובכרטיסי "סודקסו". בזמן הביקור שלנו חזינו בעשרות אנשי עסקים שקונים חומוס במשקל למשרד ולבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חומוסיית חמודי. יח"צ,
חומוסיית חמודי/יח"צ

החומוסיה הכי מפורסמת בחדרה לכדה אותנו בזכות קסמה המיוחד.

החומוסייה של חמודי נמצאת ברחוב אורנשטיין 3 , חדרה.

מספר הטלפון של המקום להזמנות הוא 04-6335428.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף חומוסיית חמודי, בשיתוף חומוסיית חמודי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully