וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה הירוקה של עולם הגינון בשטח

בשיתוף אוניקובסקי מעוז, בשיתוף אוניקובסקי מעוז

12.12.2019 / 13:42

אם אנחנו עוברים לכלי רכב חשמליים אז למה בעצם לא לעבור לכלי גינון ועבודה בשטח חשמליים? הכלים האלה קלים יותר לשימוש ולא מזהמים את הסביבה

אוניקובסקי מעוז. יח"צ,
כלי גינון חשמליים/יח"צ

תשכחו כל מה שידעתם עד היום על כלי גינון ועבודה, הגיע הזמן שתעזרו לייצר סביבה ירוקה ולא פחות חשוב, לשמור על הבריאות האישית שלכם. חברת גרין וורקס העולמית הפכה את חווית העבודה עם כלים ביד לנוחה, בטוחה וזולה, לאחר פיתחה מוצרים אשר מקלים ומשפרים את עבודת אנשי תחזוקה השונים.

מי שמייבאת לארץ באופן בלעדי את הכלים הללו זו חברת אוניקובסקי מעוז, שלחנו את נציגי מדור המומחים לפגוש את מנהל השיווק של החברה, כפיר בירקה, על מנת להתרשם וללמוד מקרוב על המהפכה החדשה.

פגשנו את כפיר במחסנים הראשיים של החברה באזור התעשייה בברקן, ביקשנו ממנו לראות דוגמא אשר תסביר לנו מהי הבשורה הגדולה, הוא שמח לעזור. "זה מאוד פשוט, אנחנו מציעים סוללה עם עוצמה של 80 וולט, אתם צריכים להבין, כוח כזה זה חתיכת סוס עבודה בגודל של לבנה, את הסוללה הזו אפשר לחבר למשל לעשרה כלי גינון שונים, היא מתאימה לכולם".

אוניקובסקי מעוז. יח"צ,
כלי גינון חשמליים/יח"צ

כפיר הדגים לנו כאשר לקח לידיו מסור שרשרת שאפשר לחתוך איתו עצים. בשונה ממסורים אחרים אשר מונעים ע"י שמנים ודלקים, כאן זו הסוללה אשר עושה את העבודה עם כמה שינויים משמעותים. אין ויברציות בזמן העבודה, יש 30 אחוז פחות רעש, כי שומעים רק את רעש החיתוך בלבד ולא של מכונה, אין אדי דלק, כך שמי שמפעיל את השרשרת לא צריך לחשוש ולחסום את פיו ולא פחות חשוב, כאשר אין דלק אין זיהום סביבתי.

כפיר הוסיף, "בעבר אם הייתי רוצה להשמיש אותך כאיש מקצוע, הייתי צריך ללמד אותך איך לעבוד עם המכשיר, איך לפמפם, איך לערבב שמן ודלק, היית צריך להיות חסון מספיק על מנת להחזיק כלי כבד ולעבוד איתו כמו שצריך, היום זה רק עניין של להכניס סוללה, ללחוץ על כפתור דיגיטלי וזה עובד, זמין בכל רגע, בלי סתימות בקרבורטור ובלי כאבי ראש".

בגלל שבחברה מאמינים ובוטחים במוצר, הם מעניקים שנתיים אחריות על הכלים כולם כולל על הסוללות.

ההמלצה היא לרכוש שתי סוללות, כך אפשר להרוויח עבודה רציפה כל הזמן, כי מדובר בטעינה מהירה שלהן, זה עובד נהדר למשתמשים במברגת אימפקט בליין מוצרים נוסף של 24 וולט, ליין שכולל כלי עבודה וגינון בעלי סוללה זהה למשתמש הביתי, סוללה זו מתאימה ל 25 גופים שונים.

אם אתם מתחילים לגרד בראש ולחשוב כמה זה עולה לנו, שכל אחד יעשה את החישוב הבא. בממוצע גנן קונה גלון של דלק בסכום של 100 שקל ביום, הסוללה מעניקה לו דלק לשנתיים!

כפיר סיפר על איך לאט לאט הנושא הזה מחלחל, "לא קל להסביר לאנשי מקצוע איך הם יכולים לשנות את סגנון העבודה שאליו היו מורגלים לאורך שנים, אבל אם אנחנו עוברים למכוניות חשמליות, אז למה שמכסחת הדשא לא תעבור לסוללה?"

היישוב ברקן בפך ליישוב הראשון בישראל ששם לו למטרה להחליף את כל כלי הגינון לכלים חשמליים ולהפוך ליישוב שבו הגינון הוא ירוק, בלי זיהום, עם עובדים מרוצים. סביר להניח שבקרוב מאוד נראה עוד עיריות, ועדים, קבלנים ואנשים פרטיים יצטרפו למהפכה שגרין וורקס הביאה לעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בשיתוף אוניקובסקי מעוז, בשיתוף אוניקובסקי מעוז
  • עוד באותו נושא:
  • גינון
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully