וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשתלה שתתאים לכם צמח ותעשה אתכם מאושרים

בשיתוף משתלת רמת גן, בשיתוף משתלת רמת גן

12.12.2019 / 13:30

צמח זה דבר שמחזיר אהבה פי שניים כאשר אנו מטפלים בו - בזכות הצבעים המרהיבים, הריחות שמפיץ לכל עבר, הרוגע והשלווה אשר הוא משרה לכל הסובבים. מחקרים מוכיחים שאנשים שחשופים לצמחים פרודקטיביים יותר, מאושרים יותר ואף בני זוג טובים יותר

משתלת רמת גן. יח"צ,
משתלת רמת גן/יח"צ

בלב העיר רמת גן, ישנה ריאה ירוקה. לא מדובר בפארק הלאומי אלא במשתלה מקסימה, משתלת רמת גן (זו שצמודה לתחנת הדלק). במשתלה ניתן למצוא מגוון רחב של צמחיה טרייה ואיכותית, כדים, אדניות, דשא סינתטי, מזרקות, כלי גינון והשקיה, זרי פרחים ועוד.

מי שמנהל את המקום ביחד עם אשתו הוא יעקב ולשאלתנו היכן כל זה החל הוא סיפר: "גדלתי לתוך זה, בזכות גינה מטופחת ומושקעת של סבא שלי ז"ל. זכרונות הילדות שלי ממנו הם של שתילה ועבודה משותפת, הייתי לומד על העצים, הפרחים וכל נושא הצמחייה, מאז זה בדם שלי".

האסתטיות ועיצוב של המשתלה, משלבים עץ ומוזיקה נעימה, יוצרים אווירה כפרית כייפית ונעימה, קל לשכוח כי בעצמם מדובר בעיר גדולה בישראל בסמוך לכביש ראשי ולתחנת דלק. כחלק משכנות טובה, מתוכנן שיתוף פעולה שבו כל מתדלק יקבל שתיל במתנה.

יעקב הסביר על המיקום המיוחד, "היה חשוב לי ליצור מקום שהוא נגיש לעיר ולא להיות רחוקים, ויחד עם זאת לקבל את כל השירותים הנחוצים ממשתלה עדכנית. אנחנו גם עושים משלוחים למקומות מרוחקים, זה חלק מהשירות, לקהל המקומי הקרוב יותר, רציתי להעביר את החזון שלי, שכל אחד יתחבר לעולם הצמחים, יוכל לגדל בבית ולשלב אותם בחיים שלו וליהנות מהאנרגיה שהצמחים מעניקים לנו".

האינטרקציה של יעקב עם הלקוחות במשתלה כוללת ניסיון שלו לאבחן בדיוק את המפרט ומבנה של הבית, למשל מתי יש צל ומתי יש שמש, זאת על מנת שהלקוחות לא ייקחו דברים שהפרופיל שלהם לא מתאים, כי אז לצמח אין סיכוי לשרוד.

מעבר לפן הכלכלי, שאלנו את יעקב מה הסיפוק שלו בעבודה "היכולת לתת לבן אדם את הכלים והמסוגלות להבין איך לטפל בצמח ולגדל בצורה הנכונה והטובה ביותר. הם יוצאים עם כלים ואחר כך שולחים לנו סיפורי הצלחה, זה הסיפוק שלי".

משתלת רמת גן. יח"צ,
משתלת רמת גן/יח"צ

שוחחנו עם אחת הלקוחות של המשתלה, סיגל גון, היא הורידה את הכובע בפני יעקב. "אני מכירה לא מעט משתלות באזור, כשקונים כדים, עצים וצמחים היחס תמיד אדיב וחברי, אבל ההבדל בין משתלת רמת גן למשתלות רבות אחרות הוא היחס האדיב גם לאחר הקניה. אם יש צורך לטפל או להחליף, אם משהו לא מסתדר, הוא שם, פשוט שאפו, לא יכולתי לבקש יחס אדיב ומקצועי יותר".

יעקב מעביר גם סדנאות בנושאי הצמחייה בגני ילדים. את הסדנאות הם מעבירים עם אדניות זרעים ושתילים, כאשר הילדים נוגעים באדמה, שותלים, חווים את החוויה כולה. כך מצליחים להעניק לילדים את הרצון לעקוב בסבלנות אחר שתיל שהם בעצמם שתלו, עד אשר הוא הופך לעץ או פרח. כמו כן במשתלה מבצעים תכנון, עיצוב והקמת גינות ואפילו בריכות דגים.

על המוטו שלו יעקב סיפר,"כאשר בן אדם רוכש עציץ או תבלין והוא לא מצליח לגדל אותו, זה מתסכל, זה הורס את החשק להמשך, כאן אנחנו נכנסים לתמונה, למי שחדש בתחום, חשוב לי מאוד שהם יצליחו, זה חלק מהבשורה שאני רוצה להפיץ, שכל אחד ואחת מאיתנו יכול לגדל צמחים".

אנחנו עם יעקב, מפיצים את הבשורה, את משתלת רמת גן תמצאו ברחוב אלוף שדה 101, בתוך תחנת דלק סונול, ‏רמת גן‏.

מספר טלפון לכל שאלה בנושא צמחייה: 03-750-9080.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף משתלת רמת גן, בשיתוף משתלת רמת גן
  • עוד באותו נושא:
  • משתלה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully