וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום שניתן למצוא בו שמלות כלה בגימור ייחודי של מעצבת על

בשיתוף ז'קלין סלון כלות, בשיתוף ז'קלין סלון כלות

12.12.2019 / 12:25

החוכמה הגדולה בענף עיצוב שמלות כלה היא להגיע למצב בו חתנית השמחה עומדת מול המראה, מודדת ואומרת, השמלה הזו זה בדיוק אני. את ההרגשה הזו סטודיו ז'קלין מעניקים לכלות כבר קרוב ל-17 שנה

סטודיו ז'קלין. Ehab Hosari,
ז'קלין סלון כלות/Ehab Hosari

סטודיו ז'קלין הוא בית אופנה לשמלות כלה וערב שמציע מגוון רחב של שמלות וסגנונות בצבעים שונים. מי שמנצחת על האופרציה היא ז'קלין, הבעלים ומעצבת הראשית של בית האופנה, כאשר במקום ישנה מתפרה אשר מכינה את הדגמים השונים לפי הזמנה ובעיצוב אישי. ישנה גם מחלקת תכשיטים שבאחריותו של פיטר, בן זוגה של ז'קלין. התכשיטים מותאמים לשמלה תוך כדי תהליך העיצוב וההכנה ומשלימים אותה.

ז'קלין סיפרה לנו על תחילת הדרך שלה. "בתיכון, החל מהשיעור הראשון של ענף התפירה והאופנה עד לפרוייקט הסיום שהיה בהשראת סלבדור דאלי. אז כבר סימנתי לעצמי את היעד, שמלות כלה".

לאחר לימודי התיכון ז'קלין המשיכה להתמקצע בשנקר, במסלול של עיצוב, תדמיתנות ודיגום חופשי. על קהל הלקוחות של ז'קלין היא סיפרה לנו: "הוא מגיע מכל רחבי הארץ, ככל שאנחנו מתרחבים אנחנו רואים תרבויות שונות ודרישה לסגנון לבוש שונה. זה מאתגר אותי, לעצב שמלה חדשה בהתאם לתרבות של הלקוחה באמצעות הרעיונות והידע המקצועי שלי".

סטודיו ז'קלין. Ehab Hosari,
ז'קלין סלון כלות/Ehab Hosari

בית האופנה של ז'קלין הוא מקום יוקרתי, נעים ואינטימי, כזה אשר מעניק יחס אישי לכל אחת, כולל חדר פרטי ביום הגדול. בפגישה הראשונה עם ז'קלין, היא והכלה מכירות אחת את השנייה, היא שומעת על האופי וחלומות של הכלה שבדרך, קשובה לכל בקשה ולבסוף מעצבת שמלה אשר משקפת את הרצונות והאישיות של כל אחת. "מה שמייחד אותי זה שאני כמעצבת הראשית נמצאת בסטודיו לאורך כל שעות היום, אני זו שמקבלת את הלקוחות ועובדת מולן בצורה ישירה. היופי בעבודה שלי זה התהליך, שמתחיל משיחה לבבית אחת, כל הדרך עד ליצירת המופת".

שוחחנו עם אחת הלקוחות שז'קלין עיצבה עבורה את שמלת הכלה, דורין סאייג'. היא סיפרה לנו: "התחתנתי לפני שלושה חודשים וזו הייתה חוויה מדהימה. סטודיו ז'קלין זה מקום נפלא לכלה, בנוסף גם מקום מושלם לתמונות. השירות והתוצאה ברמה מאוד גבוהה, יחס חם ואוהב מצד האסיסטנטיות ומז'קלין עצמה, היא זו שהעניקה לי הרגשה חמימה וכייפית, אני ממליצה בחום לכל כלה".

מעבר לניסיון הרב שצברה, ז'קלין דואגת להישאר מעודכנת בכל הטרנדים המשתנים של עולם האופנה, להביא רעיונות חדשים, היא מספרת, "המגוון שלנו גדול ומשתנה. אני לא בונה קולקציה לתקופה מסויימת. אחת לחודשיים אנחנו דואגים לשנות ולשלב כאשר הבסיס הוא נסיכותי, מרשים ומפואר, לכן אני מקפידה לעבוד עם החומרים הכי יקרים והכי מיוחדים שנרקמים בסטודיו בפנינים ואבני סברובסקי. המטרה שלנו היא שלמות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
סטודיו ז'קלין. Ehab Hosari,
ז'קלין סלון כלות/Ehab Hosari

ז'קלין רואה את עצמה מתפתחת לסוגי אופנה נוספים, היא כבר החלה לעצב קולקציה של בגדי ים לכלות מבדים מחורזים ונוצצים. השאיפה של ז'קלין היא לייצא שמלות לשווקים בחו"ל ולעצב לנשים שמעוררות השראה, מעולם המוזיקה למשל.

אם נסתמך על אירוע מיוחד שז'קלין עיצבה והפיקה, תצוגת אופנה, "ז'קלין דיזיין פאשן שואו אינטרקונטיננטל" עם 60 דגמים שונים של שמלות כלה שהוצגו ע"י דוגמניות, הדרך להצלחה מעבר לים היא רק עניין של זמן.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

לתצוגת האופנה

בשיתוף ז'קלין סלון כלות, בשיתוף ז'קלין סלון כלות
  • עוד באותו נושא:
  • כלות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully