וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוסך שיכין לכם את הרכב לחורף המתקרב

בשיתוף בסט מוטורס, בשיתוף בסט מוטורס

12.12.2019 / 11:55

מוסך בסט מוטורס קורא לקהל הלקוחות הקבוע שלו להגיע בימים הקרובים לבדיקה בטיחותית של הגה, בלמים, אורות וצמיגים, רגע לפני שהגשם הראשון יירד והכבישים יהיו חלקים ומסוכנים

בסט מוטורס. יח"צ,
מוסך בסט מוטורס/יח"צ

למי שלא מכיר עדיין, בסט מוטורס הוא מוסך מכונאות כללית לכל סוגי הרכב, אשר מתמחה בבדיקות מחשב ותיקון חשמל ומיזוג אויר. שני מוסכניקים מורשים מנהלים את המקום, אנדריי ומיכאל. לפני כ-5 שנים החליטו לרכוש את המוסך בו עבדו כשכירים ומאז שידרגו אותו בזכות הידע שצברו, שירות אדיב ומקצועי.

שני יתרונות משמעותיים יש לבסט מוטורס לעומת שאר המוסכים. יתרון ראשון הוא שהם מבצעים שירותי מטעם המוסך - גרירה למי שלא מכוסים בגרירה מטעם חברת הביטוח שלהם, שירות שניתן בכל שעה ביום ובלילה ללא עלות. בנוסף מדובר במוסך שאפשר לבצע בו טיפולים לרכבים שהם תחת אחריות, זאת משום שמדובר במוסך מורשה מטעם משרד התחבורה.

חלקי החילוף והשמנים איתם עובדים בבסט מוטורס הם על פי תקן של החברה הנדרשת, כך נשמרת האחריות והעלות של שירות זה מוזל באופן משמעותי. בשונה ממוסכים אחרים, בבסט מוטורס מזמינים את כל הלקוחות לעבור ביחד עם אחד מעובדי המוסך לעשות סיבוב במתחם, על מנת שכל אחד יראה איך העסק מתקתק מבפנים, כך שיוכל להיות עם ראש שקט כאשר משאיר את רכבו לטיפול.

בסט מוטורס. יח"צ,
מוסך בסט מוטורס/יח"צ

שוחחנו עם אנדריי ומיכאל ושאלנו על פשר העניין. "המטרה של המוסך שלנו הוא לא רק להרוויח כסף אלה גם לתת ללקוחות שלנו לצאת עם חיוך מכל הלב. המוצרים שאיתם אנו עובדים הם מוצרים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר, אנחנו דואגים לחלקים הטובים ביותר, כך שאין לנו בעיה אם אחד הלקוחות עושה סיבוב להציץ ולבדוק מקרוב. מי שלא מסכים לזה, אולי יש לו מה להסתיר, אצלנו הכל גלוי. חשוב לנו שתהיה שקיפות מלאה מול כל לקוח לגבי כל פעולה שאנחנו מבצעים ברכבו, חושפים בפניו את התקלות ואיך אנחנו הולכים לתקן אותם".

לאחר מספר שעות שבילינו במתחם המוסך וראינו מקרוב את העבודה, לא נשאר לנו מקום לספק על כך שהדגשים על איכות ואמינות הם לא רק סיסמאות באוויר אלא מבוצעים בשטח. לקוחות חדשים יכולים לקבל בדיקת רכב לחורף ובדיקה לפני טסט בחינם.

לפני שעזבנו שאלנו את אנדריי ומיכאל על המוטו שלהם בעבודה: ''בסט מוטורס לא עוד מוסך רגיל אלא משפחה חמה שמחבקת את כל לקוחותיה ומעניקה להם שירות מסביב לשעון באמינות ואיכות''.

בסט מוטורס ממוקם באזור בתעשייה ביג ואן פלזה, רחוב פנחס החוצב 40 בבאר שבע.

ליצירת קשר טלפוני:

מיכאל - 054-8352800.

אנדריי - 054-2171881.

עמוד הפייסבוק

בשיתוף בסט מוטורס, בשיתוף בסט מוטורס
  • עוד באותו נושא:
  • מוסכים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully