וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד שמשנה את עולם העיצוב מהיסוד

בשיתוף ספיר חיפויים ומתקני איכות, בשיתוף ספיר חיפויים ומתקני איכות

12.12.2019 / 11:44

טרנד ששבר את כל מוסכמות העבר בעולם עיצוב הפנים הוא עיצוב קירות. אם בעבר הנוף הביתי היה טפטים או קיר צבוע בצבע אחיד, כיום עיצוב קירות משדרג כל חלל פתוח, מעצב בצורה ייחודית ואלגנטית קירות בתים ומשרדים. מדובר באומנות לכל דבר

חיפויים לקיר. יח"צ,
חיפוי קיר דמוי שיש/יח"צ

ספיר חיפויים נולדה מתוך אהבה לתחום עיצוב הפנים ורצון לעזור לכם לשדרג את הבית או המשרד בטכנולוגיה חדשנית ומדהימה. מי שמנהלים ביד ציורית וראש מהפכני את העסק הם תמי וירון לוריא, בעל ואשה, אשר החליטו לפתוח את העסק בשדרות, עיר ילדותם.

הייחודיות של ספיר חיפויים באה לידי ביטוי בכך שכל חלק, קטן כגדול, החל מברגים ועד החיפויים עצמם, הכל מיוצר במפעל המקומי, כולל מחלקות אלקטרוניקה והדמיה אשר מקפיצים את אפשרויות העיצוב לרמה דמיונית שהופכת למציאות.

הציונות שבה דוגלים תמי וירון באה לידי ביטוי בכך שכל עובדי החברה הם תושבי העיר שדרות. שאלנו את תמי מה עוד מאפיין ספיר חיפויים לעומת כל השאר. "אנחנו מקדימים את רוב המקומות הדומים בארץ בכל עניין החיפויים, חידושים ומתקני האיכות. אחת הסיבות לכך היא שאנחנו מעניקים פתרונות עיצוביים, חדשניים ומגוונים לפי התאמה אישית, ככה מאפשרים לכל לקוח חופש יצירתי ויציאה מחוץ לקווים המסורתיים. כל אחד יכול להוסיף נגיעה משלו, כך שכל עבודה יכולה להיות שונה מקודמתה, כלומר אין אצלנו מוצר מדף, אנחנו לוקחים את הבקשה של כל לקוח וביחד חושבים איך אפשר להוציא זאת לפועל, זה התהליך".

חיפויים לקיר. יח"צ,
אריח בטון אדריכלי לחיפוי קירות/יח"צ

העסק הוא עסק משפחתי ולכל אחד יש נגיעה בכל מוצר שהם מספקים. ירון מחזיק את הצד הטכני, תמי את הצד היצירתי והצלע השלישית בחבורה היא של הדס, מעצבת אשר חולמת בגדול, בעלת ראש אשר יוצא אל מחוץ לקופסא וביחד הם מצליחים לחבר את הכל ביחד. מגוון האפשרויות והחומרים הוא גדול ומגוון: חיפויים על בסיס עץ, בטון אדריכלי, מעליות חשמליות, מתקני עמוד וזכוכוכיות לטלויזיות וקמינים, ניתן לשלב את כולם ביחד ולחוד.

כל המוצרים של ספיר חיפויים עומדים בתקנים בישראל, כולל אלו המחמירים ביותר בתחום עמידות לאש ותנאי מזג האויר. אם העניין נשמע לכם יקר, בספיר יש פתרונות לכל כיס. האומנות שבעניין חשובה להם קודם, לכן דואגים למצוא את החומרים הנכונים ומעצבים כל דרישה של לקוח בהתאם לאפשרויות ולתקציב.

בקטלוג החברה ניתן לראות שלל דוגמאות מעבודות שיוצרו במפעל החברה, כל התמונות כולן צולמו בצורה אותנטיות על ידי הלקוחות עצמם והם לא עברו התערבות דיגיטלית. התקנת החיפוי בבית או במשרד של הלקוחות יכול לקחת בממוצע סביב יומיים של עבודה, תלוי בגודל הקיר ובמורכבות העבודה. אפשרות נוספת היא הבאה של המוצרים והרכבה שלהם באופן אישי על ידי הלקוח, עם ליווי וייעוץ במקרה הצורך.

שאלנו את תמי לגבי שיתופים פעולה שלהם עם אנשי מקצוע אחרים: "אנחנו עובדים המון עם אדרכילים, מעצבי פנים, קבלנים. החל משלב השלד ועד השלב הסופי שהלקוח מקבל את המוצר".

אם מתחשק לכם לשנות את החיים ולעצב אחרת את החמימות הביתית או את הנוף המשרדי, אם אתם בעלי מקצוע אשר מעוניינים להוסיף כלי עבודה נוסף לארגז הכלים שלכם, בספיר חיפויים מחכים לכם עם ראש פתוח ומלא יצירה, אין חלום גדול מדי עבורם.

ליצירת קשר- טלפון 074-7000009

מייל: info@sapir-ls.com

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף ספיר חיפויים ומתקני איכות, בשיתוף ספיר חיפויים ומתקני איכות
  • עוד באותו נושא:
  • חיפויים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully