וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גן עדן לבעלי חיים: חנות החיות המקסימה בחיפה

בשיתוף במבי חיות מחמד, בשיתוף במבי חיות מחמד

11.12.2019 / 17:35

אם יש לכם בעל חיים אתם ממש רוצים להכיר את "במבי חיות מחמד" של אלכסנדר מירונוב. חנות אדירה בשכונת הדר היפה בחיפה, שבה תמצאו כל מה שבעל החיים שלכם צריך. לא תרצו לצאת משם

במבי חיות מחמד. יח"צ,
חנות שמאחדת את כל צרכי בעלי החיים הביתיים, כולל מזון מגוון ומוקפד, מזון רפואי, משחקים לבעלי חיים, אמצעי ניקיון ועוד/יח"צ

על החנות הזו, גן עדן אמיתי לחיות, שמענו מחברים חיפאים. הם ממש התחננו שנכתוב על העסק הזה, שמגיע לו להיחשף. השניים סיפרו לנו בהתלהבות שגילו ליד הבית חנות למכירת מזון וציוד לגידול בעלי חיים המחזיקה גם במספרה לכלבים וחתולים ומכירת צמחיה ביתית. עלינו על הרכב ויצאנו לרחוב מסדה 34 א בשכונת הדר להכיר עסק שפועל בהצלחה כבר ארבע שנים.

מצאנו שם חנות שמאחדת את כל צרכי בעלי החיים הביתיים, כולל מזון מגוון ומוקפד, מזון רפואי, משחקים לבעלי חיים, אמצעי ניקיון, רצועות, קולרים וכיו"ב. במספרה ניתן שירות מקיף לתספורות, ציפורניים, מקלחות מיוחדות, תסרוקות ושאר פינוקים לכלבים וחתולים.

לבדיקתנו, המחירים ממש מצוינים. לקוחות קבועים שהכרנו בחנות סיפרו שזה הבית השני שלהם בגלל היחס החם לכל לקוח ויכולתו של העלים להכיר לעומק את החתול או הכלב שלהם. "לגדל בעל חיים זו התמסרות יומיומית וחשוב לנו לקבל ליווי ושירות מצוינים", הם סיפרו.

אלכסנדר אוהב חיות. הוא מעורב בחייהן ואכפת לו מהן. הוא מספק להן מזון באיכות גבוהה שגם בריא. המספרה משלימה את הפינוק הכללי".

במבי חיות מחמד. יח"צ,
מסור לבעלי החיים וידוע בעיר כמי שמציל חיות נטושות. אלכסנדר/יח"צ

חברינו החיפאים ציינו לטובה את רמת הידע שיש לעובדי החנות ומבחר המוצרים הגדול במיוחד. זו חנות שהיא גם מרכז מידע לבעלי חיות, סביב הגברת המודעות לבריאות וניקיון בעלי החיים הביתיים. במספרה מבצעים תספורות לחתולים ללא הרדמה.

נהנינו לראות שמפנקים את הלקוחות בחלוקת חטיפים לבעלי חיים ללא תוספת במחיר ושיש הנחות ללקוחות קבועים. התספורות המקצועיות מתומחרות בהתחשבות.

אלכסנדר עצמו מסור לבעלי החיים וידוע בעיר כמי שמציל חיות נטושות. "הצלתי שני חתולים שמצאתי ברחוב לפני כמה חודשים ומאז אני מגדל אותם אצלי בחנות. בנוסף, הצלתי חתולים נוספים שאני מגדל בביתי . יש לי גם תוכים שהצלתי לאחר שמצאתי אותם על הכביש בקרבת החנות ועוד. בעלי החיים הם בנשמתי. בחרתי בתחום הזה מאהבה נטו לבעלי חיים. מה שמנחה אותי לפני הכל זאת האכפתיות ושימת הלב לבעלי חיים. אני מפיץ בכל הזדמנות את המסר שחובה לנהוג בהתחשבות כלפי בעלי חיים. לא להתעלל, או לנטוש או להתעלם מצרכיהם. מדובר ביצורים חיים שרוצים להיות חברים שלנו. חשוב לזכור את זה כאשר פוגשים בבעל חיים באופן אקראי או כאשר מחליטים לאמץ בעל חיים ולגדל אותו. חשוב להיות קשובים לצרכיהם ולטפל בהם בצורה טובה ונכונה. אדם שאוהב בעלי חיים הוא אדם טוב יותר. השיקולים שלי הם קודם כל אנושיים, הרבה מעבר לשיקולים כלכליים. לדאוג לבעלי חיים זו דרך חיים עבורי".

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף במבי חיות מחמד, בשיתוף במבי חיות מחמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully