וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההזדמנות שלכם: עסקת הנדל"ן החמה ביותר באירופה יוצאת לדרך

בשיתוף גילעד בקר השקות בנדל"ן, בשיתוף גילעד בקר השקות בנדל"ן

11.12.2019 / 14:46

בגלל המיקום, בזכות המחיר והטיימינג - פה אפשר רק להרוויח. בשנים האחרונות הנדל"ן בספרד הופך ללוהט ולגילעד בקר, איש נדל"ן ותיק יש מה לספר לכם על העיר מינורקה

מינורקה, ספרד, גילעד בקר השקעות בנדל"ן. יח"צ,
אזור מינורקה שבספרד/יח"צ

בעוד שוק הנדל"ן בישראל מדשדש לו והמחירים הם מחירי עתק, אין עוד היגיון להשקיע בו. בנוסף, המשקיעים הישראלים יודעים שהנדל"ן בארה"ב רחוק מדי ומזרח אירופה מרתיעה, לכן ספרד היא נקודה אמצע מושלמת.

ספרד זוכה לעדנה מטורפת בכל הנוגע לתיירות, היא נמצאת המקום הראשון בעולם בתיירות נכנסת. כאשר העובדה הזו נפגשת עם נדל"ן, יש סיכויים גבוהים מאד להצליח.

אבל גם בספרד צריך לדעת היכן להשקיע, ברצלונה ומדריד יקרות מדי, האיים הבלאריים - איביזה ומיורקה כבר עברו גל של עליית מחירים והגיעו לשיא מסויים, לעומת מינורקה שחוותה עליה מינורית.
בשנה וחצי האחרונות ערך גילעד בקר, איש נדל"ן ותיק, בדיקה מקיפה על הפעילות התיירותית באי ואלו הם הממצאים שלו.

כמות התיירים בעיר עולה בכל שנה ב-10%, לאי יש שדה תעופה חדיש ומודרני ורק בקיץ האחרון עבור בו כ-2.5 מיליון תיירים.

למרות הנתונים הללו, הממשל המקומי אשר שייך לספרד אינו בונה פרויקטים חדשים ולא מתיר רישיונות חדשים לתיירות, דבר זה גורם להיצע נמוך מול ביקוש אדיר.

מחירי הנדל"ן במינורקה עלו בשנים האחרונות ב-4% שנתי, דבר אשר מעיד על עיוות מחירים ותקרת זכוכית שאמורה להתפוצץ כלפי מעלה בשנים הקרובות.

גילעד בקר השקעות בנדל"ן. סוכנות רוברטו,
במינורקה תקבלו לוקיישן, מחיר וטיימינג. גילעד בקר/סוכנות רוברטו

לבקר יש ניסיון עשיר וחוש עסקי ממולח בעסקאות נדל"ן בארץ ובחו"ל. בין השנים 2002 ל-2008 הוא היה פעיל בפרוייקטים בלאס וגאס ויוסטון טקסס. בארץ הוא היה אמון על בנייה של מאות יחידות דיור כקבלן מבצע, ויזמות של קבוצת רכישה בצפון תל אביב (45 מיליון שקל קרקע ו-40 מיליון שקל בנייה) על בנייה של 700 מטר בנייה פרטית בשיכון דן, תל אביב.

"המותג LPT מאמין בעצם בשלושה דברים, לוקיישן, מחיר וטיימינג", אומר בקר, "במשך שנה וחצי חיפשתי נדל"ן שיש לו את המשולש הקדוש הזה ומצאתי זאת במינורקה. הפרויקט מונה 20 יחידות, כל יחידה כ-50 מטר עם בריכה משותפת, גינות שיזוף ופינות משחקים לילדים, יש גם אזור יוגה מטורף והכל נמצא 4 דקות הליכה מחוף הים".

"מבחינה עסקית, יש מימון של בנק ספרדי ואחרי כל ההוצאות, התשואה יכולה להגיע ל 10-12 אחוז, זאת מבלי לקחת את בחשבון את מחיר הכניסה הנמוך (30 אחוז מתחת למחיר שוק, לפי שמאי) ולפני עליית המחירים שחייבת לבוא לפי הנתונים הכלכליים של האי".

הפרויקט מלווה על ידי יועצים משפטיים ויועצי מיסוי הן בארץ והן בספרד.

אדם חכם אמר פעם שהוא לא מחפש לקוח אלא לפתח מערכת יחסים וכזה הוא גילעד בקר. שנקבע לכם פגישה? התקשרו לטלפון 0524339931.

בשיתוף גילעד בקר השקות בנדל"ן, בשיתוף גילעד בקר השקות בנדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully