וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרות המובחרות מרחבי העולם מחכות לכם ברמלה

בשיתוף אטליז אליאס, בשיתוף אטליז אליאס

11.12.2019 / 13:45

בקצבייה קטנה בעיר רמלה דואגים להתאים את נתחי הבשר בדיוק רב לחך הישראלי, בגודל ובעובי הנכון. בכל זאת, הבעלים של המקום מגיע מעולם האדריכלות

אליאס אטליז ומעדני בשר. אילן מור,
לא יכול היה שלא להימשך לעולם הבשר. אליאס/אילן מור

אליאס אטליז ומעדני בשר פעילה כבר כ-11 שנה, מדובר בבית בשרים בוטיק אשר לא מעוניין להפוך להיות למפלצת מסחרית, אלא להמשיך לשרת נאמנה את הקהל המקומי בעיר רמלה והסביבה. מי שמנהל את המקום הוא הבעלים אליאס, שאת הקריירה המקצועית שלו דווקא התחיל בלימודי אדריכלות, אך לא יכול היה שלא להימשך לעולם הבשר.

אליאס גדל בבית שהיה בו עניין גדול סביב האוכל והבשלנות, אביו עבד בתחום המסעדנות בארץ. את הניסיון המקצועי שלו הוא צבר לאורך השנים כשעבד במספר קצביות, עד אשר החליט להרים את הכפפה ולפתוח מקום משלו.

על הייחודית של המקום הוא סיפר לנו, "זו חנות קטנה, הכי קטנה באזור, אבל יש לה לב גדול. זה כמו מועדון טוב שלא כולם נכנסים אליו, לכן כל לקוח הוא כמו יהלום בשבילי".

למרות הצניעות של אליאס, המקום גדל ומתפתח כל הזמן. הבשר בקצבייה הוא בשר מקומי משטחי מרעה ברמת הגולן וייבוא בשר מנברסקה ארה"ב, גם תמצאו פרות שמגיעות מארגנטינה ומאוסטרליה.

אליאס אטליז ומעדני בשר. אילן מור,
הבשר מתקבל היישר מהמשחטות המקומיות בתור רבעים ומתיישן על העצם עישון יבש, עובר פירוק וקיצוב בשיטות שונות מכל רחבי העולם/אילן מור

הבשר מתקבל היישר מהמשחטות המקומיות בתור רבעים ומתיישן על העצם עישון יבש, עובר פירוק וקיצוב בשיטות שונות מכל רחבי העולם (שיטות פירוק אמריקאיות, דרום אמריקאיות ושיטות מקומיות) כאשר לכל חגיגת בשרים שתרצו לעשות, בין אם זה עישון בשר מקצועי, צליית בשרים על האש (ברביקיו) או סתם לשים נתח בתנור, אליאס יתאם לכם את הנתח הכי טרי ומותאם לחגיגה והכל תחת השגחה וטרינרית צמודה.

על שיטות העישון מספר אליאס, "בעבור זה יש לנו את הציוד המתאים, שבאמצעותו הכול נעשה בצורה מבוקרת ואיכותית - המבורגרים, פיקאניה, אסאדו, קבב, כבש בקר, סטייקים איכותיים, הכל מהכל". שוחחנו עם אחד הלקוחות שהיה במקום, שלמה שמו, הוא סיפר לנו כי מגיע במיוחד מתל אביב. "זו קצביית בוטיק עם רמת בשרים שקשה למצוא בכל מקום", אומר אומר, "המחירים שיש פה שווים נסיעה גם מתל אביב. בשר איכותי, טרי ונקי".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אליאס אטליז ומעדני בשר. אילן מור,
ניתן להזמין גם נתחים מוכנים בוואקום לצלייה/אילן מור

האווירה בקצבייה היא אווירה נעימה, משפחתית ואישית, כאשר בשעות הפחות הלחוצות הלקוחות מקבלים ייעוץ אישי לגבי סוגי בישול שונים, המקום מתמחה גם בשיטות בישול מודרניות כגון בישול בסוויד (בישול בוואקום), עישון, ניתן להזמין גם נתחים מוכנים בוואקום לצלייה, כמובן שאין להם התנגדות לשתף את הלקוחות במתכונים מיוחדים ואם תהיו נחמדים תקבלו גם שקית קטנה של התבלין הסודי.

"יש שני רגעים שאותם אני אוהב יותר מכל, הראשון הוא כשאני סוגר את הדלת ונכנס למקרר, מתחיל לפרק ומכין את הבשרים ליישון, כאילו מלביש כלה ליום חופתה", מספר אליאס, "והחלק השני שבימים הלחוצים שבהם יש עומס ואדרנלין וכל הסחורה נמכרת והלקוחות מרוצים, אני מקבל סיפוק גדול מזה".

אליאס אטליז ומעדני בשר ממוקם ברחוב קהילת דטרויט 6 רמלה, בסמוך לשוק המפורסם.

לעמוד הפייסבוק של אטליז אליאס

לעמוד האינסטגרם של אטליז אליאס

בשיתוף אטליז אליאס, בשיתוף אטליז אליאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully