וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד 2020: 7 אסטרטגיות שיווק באינטרנט שכל בעל עסק צריך להכיר

בשיתוף LEOS, בשיתוף LEOS

11.12.2019 / 13:29

90% מבתי העסק בישראל משקיעים באיזשהו אופן בפרסום אונליין, אבל כדי שתהיו ממוקדים, יעילים והחשיפה תהיה אופטימלית אתם חייבים להבין את השיטות השונות ובאיזה מהן להשתמש

בתחילת שנות ה-2000 כאשר האינטרנט רק החל לצבור תאוצה, אם הייתם אומרים לבעל עסק להשקיע אלפי שקלים בחודש בשיווק באינטרנט הוא היה מלגלג עליכם תוך כדי שהוא מלקק את האצבעות כדי לדפדף בעיתון/במקומון לחפש את מודעת הפרסומת של העסק שלו. כיום, 90% מבתי העסק בישראל משקיעים באיזשהו אופן בפרסום אונליין, רובם המוחץ בעלי אתרים ואחוז גבוה מאותם בעלי עסקים משקיעים לפחות כמה אלפי שקלים בחודש בפרסום אונליין. ראשית כדאי ללמוד את האפשרויות השונות לפרסום באינטרנט ואז לפי אפיון העסק שלכם להחליט היכן למקד את המשאבים שלכם.

האסטרטגיות המובילות ביותר לשיווק באינטרנט:

1. קידום אתרים אורגני: קידום אתרים אורגני מתייחס לקידום האתר במעלה תוצאות החיפוש של גוגל. מנוע החיפוש של גוגל מונה מאות מיליוני ביטויים מחופשים בישראל מדי חודש, מיליוני חיפושים ביום, כך שאין ספק כי תנועה רבה יכולה להגיע אליכם לאתר במידה ותקדמו את האתר שלכם לביטויים הנכונים ותגיעו לתוצאות הראשונות. זוהי טכניקת הפרסום הפופולרית בישראל וגם בעולם אך פועלת לטווח הארוך מבחינת תוצאות ומספקת בטווח זה את התוצאות הטובות ביותר הן מבחינת אחוזי המרה ללקוחות והן מבחינת עלויות השיווק.

2. פרסום ממומן בגוגל: רוצים לקוחות עכשיו? תוכלו לשלם לגוגל עבור חשיפה וקליקים של אתרכם כבר מהיום. במידה והאתר בנוי היטב, המודעות רלוונטיות וקהל היעד של הקמפיין ממוקד הרי שקהל הגולשים שיגיע אליכם יכול להשאיר פרטים באתר, להתעניין בשירות שלכם ולהפוך בסופו של תהליך ללקוחות שלכם.

3. פרסום ממומן בפייסבוק: ניתן לשלב גם פרסום ממומן בפייסבוק באמצעות מודעות מעוצבות שיחשפו אתכם בתוך הפלטפורמה של פייסבוק. היתרון בפלטפורמה זו הוא באפשרויות פילוח קהל היעד בפרמטרים נוספים כמו גילאים, אזור דמוגרפי, תחומי עניין וכו'.

אסטרטגיית שיווק באינטרנט. יח"צ,
היתרון בפרסום ממומן בפייסבוק הוא באפשרויות פילוח קהל היעד בפרמטרים נוספים כמו גילאים, אזור דמוגרפי, תחומי עניין וכו'/יח"צ

4. פרסום ממומן באינסטגרם: ניתן לבצע חשיפה נוספת גם באפליקציית האינסטגרם שבבעלות פייסבוק, שיווק בשטח הפרסום של האינטסגרם שמתאים בעיקר לקהל צעיר אך לא רק.

5. הקמה ותחזוקה של ערוץ יוטיוב: אם אתם אוהבים להצטלם ובעיקר לצלם, תוכלו לקחת את התחביב צעד אחד קדימה, להעמיד את הסמארטפון על חצובה ולצלם סרטונים אותם תוכלו להעלות ליוטיוב. ערוץ פופולרי ביוטיוב יכול להביא לכם קהל אוהדים רב וכן לקוחות שיצפו בסרטונים (אותם אפשר גם לשתף ולפרסם) ויתעניינו בשירותים שלכם.

6. שיווק אורגני ברשתות חברתיות: לא סתם אומרים שהרשתות החברתיות תופסות מקום מרכזי יותר בחיינו. מלבד הפופולריות שלהן בקרב מיליוני אנשים בישראל אנו רואים אושיות אינסטגרם ואנשים אחרים המתמחים ברשת חברתית כזו או אחרת, צוברים אוהדים רבים ונהנים מלקוחות רבים המגיעים מאותה פלטפורמה.

7. רשימות תפוצה וחברי מועדון: בנו רשימת תפוצה לעסק שלכם על בסיס הלקוחות הקיימים שלכם, תחזקו אותה היטב ומפעם לפעם השתמשו בה לקדם מכירות ועדכונים על מוצרים/שירותים חדשים של בית העסק.

מהיכן כדאי להתחיל?

אנו ממליצים תמיד לאפיין תחילה את העסק והחזון שלו, לאיזה קהל יעד אנו רוצים להגיע ולמי המוצרים או השירותים שלנו מתאימים. לאחר מכן לבנות את תקציב השיווק השנתי שלכם ולתת לחברה מקצועית לקידום אתרים לבנות את האסטרטגיה השיווקית שלכם ולנהל עבורכם את תקציב השיווק באינטרנט.

למידע נוסף על בניית אסטרטגיה שיווקית השאירו פרטים בטופס הבא: