וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה האשדודיות הכי מטופחות? סלון היופי שעושה את הקסם

בשיתוף NATEL Beauty Boutique, בשיתוף NATEL Beauty Boutique

11.12.2019 / 12:16

מצאנו את הסיבה הישירה למראה הזוהר והמטופח של נשות אשדוד והסביבה. הכירו את סלון היופי NATEL Beauty Boutique של נטע פיטקביץ'

סלון היופי NATEL Beauty Boutique. יח"צ,
סלון היופי NATEL Beauty Boutique/יח"צ

NATEL Beauty Boutique הוא סלון יופי העוסק במגוון תחומי הביוטי. ואיך אנחנו מצאנו אותו? מפיקות המערכת החלו לדבר ביניהן על קרובות משפחה שלא מפסיקות לספר ולהתפעל מהשירות והמקצועיות של העסק המדובר באשדוד. הן החליטו להתנסות בטיפולים במקום לצורך הכנת כתבה.

NATEL זהו סלון יופי יוקרתי במרכז העיר אשדוד. בדיקתנו העלתה כי הסלון מאפשר ללקוחות ליהנות ממגוון עולמות היופי והטיפוח, הכל במקום אחד. טיפול ציפורניים, עיצוב שיער, גבות, הלחמת ריסים, שיזוף, טיפולים קוסמטיים במכשור המתקדם ביותר, הכל ממש שם.

המפיקות שלנו חילקו ביניהן את הטיפולים כולל הסרת שיער בלייזר. הן שבו למערכת מאוהבות וביקשו יום חופש חודשי לצורך בילוי משותף במקום. לדבריהן, בסלון פועלים מיטב מעצבי השיער, קוסמטיקאות וטכנאי ציפורניים מובילים. כולם בעלי ניסיון רחב והכשרה בתחומם, חיים ונושמים את עולם היופי. כל זה קורה ברחוב שד' ירושלים 12/18 באשדוד (בנייני K טאוורס, קומת החנויות מול בנק יהב).

נטע פיטקביץ', מנהלת סלון היופיNATEL Beauty Boutique. באדיבות המצולמים
"נשים הן חזקות והישגיות ואני שואפת לעזור להן בחלקת אלוהים הקטנה שלי". נטע פיטקביץ'/באדיבות המצולמים

נטע פיטקביץ', מנהלת הסלון, בת 30, אמא לשלוש בנות מספרת: "חיברתי בין החלום להיות עצמאית, לבין האהבה והתחביב שלי.
בגיל 20 כבר הייתי בעלת עסק קטן בתחום בניית הציפורניים. למרות קשיים גדולים בשנים הראשונות, החלטתי לפתוח עסק נשי, גאה ומוביל. החלטתי להתרחב לתחומים משלימים כמו ספרות, קוסמטיקת מכשירים, מיטות שיזוף, הסרת שיער בלייזר, טיפולי פנים ועוד.

12 עובדים עוזרים לי לנהל סלון יופי מקצועי שהוא בית ומשפחה ללקוחות. המבנה האנושי של העסק והדמויות שמפעילות אותו נתנו לי את הזכות להיות אמא, רעיה ובעלת עסק מצוין, שמביא המון שמחה ללקוחות".

לדברי המפיקות שהתנסו במגוון טיפולים, השירות במקום מנצח. הן מדווחות על אווירה של בית, רוגע, הנאה וטעם של עוד. לדבריהן, כבר לא צריך להתרוצץ בין הספר, לקוסמטיקאית ולפדיקוריסטית, כי הכל במקום אחד. מאחר שלסלון יש צוות גדול, קיימת זמינות תורים גבוהה ולא צריך לקבוע תור זמן רב מראש.

נראות הסלון, האסתטיקה ורמת המוצרים זכתה לשבחים מפי מפיקות המערכת. הן ציינו גם את המבצעים השונים לאורך כל השנה. הסלון מחזיק מוצרים ממגוון חברות על מנת לספק מגוון והתאמה רלוונטית לכל לקוחה.

"אני מאמינה שהפנים הן כרטיס הביקור שלך ולכן חשוב להיראות כמה שיותר טוב", מסכמת נטע. "נשים הן חזקות והישגיות ואני שואפת לעזור להן בחלקת אלוהים הקטנה שלי".

הטלפון של נטע: 054-546-4318

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף NATEL Beauty Boutique, בשיתוף NATEL Beauty Boutique

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully