וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי השטח של ראש העין בפעולה

בשיתוף אנגלו סכסון, בשיתוף אנגלו סכסון

10.12.2019 / 14:17

אנגלו סכסון היא אחת מרשתות תיווך הנדל"ן הגדולות בישראל. החברה נוסדה ב- 1964 וכפי שניתן ללמוד מהשם שלה, בתחילה המטרה היתה לספק מענה לעולים חדשים ולמשקיעים זרים, אך מאז החברה התרחבה ופרוסה בלמעלה מ 80 סניפים בכל רחבי הארץ, אלו מופעלים בידי זכיינים

שלומי ארזי אנגלו סכסון. נטלי טל,
אנגלו סכסון בראש העין/נטלי טל

אחד הסניפים של אנגלו סכסון נמצא בראש העין ומנוהל על ידי שלומי ארזי. צוות המומחים יצא לשטח להכיר את האיש וללמוד על פועלו, אלו הם הרישומים שלנו.

לשלומי יש ניסיון של מעל 10 שנים בתחום, רזומה של עשרות עסקאות מוצלחות. כיום, ביחד עם צוות סוכני נדל"ן המומחים בראש העין והסביבה, הם מספקים לתושבי העיר ולכאלה אשר מעוניינים לעבור לעיר המתפתחת, שירותי ייעוץ וליווי מקצועים בתחום הנדל"ן. סגנון העבודה הוא ללא פשרות, גם אם זה אומר השקעה סביב השעון, על מנת לשמור על רמת השירות הגבוהה שיצרו לעצמם ובסופו של דבר להגיע ליעד, סגירת עסקאות.

שוחחנו עם אורן, לקוח אשר סגר עסקה בזכות הטיפול האישי של שלומי, הוא סיפר לנו: "מדובר במתווך מספר אחד בראש העין, ללא עוררין. זו לא פעם ראשונה שאני מבצע עסקת נדל"ן דרך סוכן, אבל זו הפעם הראשונה שהבנתי מה זה מקצוען אמיתי. האיש בקיא בשטח ובדקויות הכי קטנות של חוזים, זכויות ואישורים. מעבר לידע המקצועי, מדובר בבן אדם, קיבלתי ממנו שירות אמין וסבלני, משיחות עם תושבים אחרים בראש העין ההתרשמות היתה זהה. בזכותו סגרנו על בית שהיה ממש לטעמנו, אני ממליץ עליו בחום".

שלומי ארזי. נטלי טל,
שלומי ארזי/נטלי טל

עד לשנה האחרונה שלומי עבד כסוכן עצמאי במשרד שהקים וניהל במשך שנים רבות, בשם לידר נדל''ן. לאחר בדיקה מקיפה שביצע כאשר נוצרה עבורו הזדמנות לרכוש זכיינות של רשת אנגלו סכסון, הוא החליט להצטרף לרשת המובילה, תוך זמן קצר הצדדים סיכמו תנאים וסגרו עסקה, מאז הם ממריאים ביחד.

על תפיסת העולם שלו שלומי סיפר לנו, ''אני מאמין במחוייבות משותפת, צמיחה אישית, שירות מקצועי, אדיב והוגן. זה הבסיס למקצוענות ואיכות באנגלו סכסון ובענף כולו. אומנם אנחנו עוסקים בנדל''ן, אבל אנשים הם העסק שלנו''.

מעבר ליחס האישי ומקצוענות ממדרגה ראשונה, אחד היתרונות בסניף אנגלו סכסון ראש העין הוא שכל הלקוחות יכולים לקבל ייעוץ ומיחזור משכנתאות ללא כל עלות.

סניף אנגלו סכסון בראש העין נמצא ברחוב העצמאות 19.

מספר הטלפון לפגישה ראשונה ללא התחייבות: 03-9012701.

אנחנו פגשנו איש מקצוע סופר נחמד וסופר מקצועי, את העבודה הוא יודע לעשות מצויין, הדרך הנעימה שלו לעשות זאת, את זה לא מקבלים בכל מקום.

לעמוד הפייסבוק

לאתר הבית

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף אנגלו סכסון, בשיתוף אנגלו סכסון
  • עוד באותו נושא:
  • ראש העין
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully