וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוויה של סושי אמיתי ביבנה

בשיתוף וויט סושי בר, בשיתוף וויט סושי בר

10.12.2019 / 12:59

אחד הטרנדים הקולינרים המרכזיים בישראל כבר למעלה מעשור הוא הסושי. מאכל יפני אשר מורכב מאורז בחומץ ומשלב בתוכו או מעליו מרכיבים שהופכים אותו למעדן של ממש

ווייט סושי בר. יח"צ,
וויט סושי בר/יח"צ

לפני 12 שנה, דווקא ביבנה מכל המקומות, חייקה אדרי החליט להיות הראשון אשר פותח מסעדת סושי בעיר, וויט סושי בר. את המסעדה הוא הקים בעשר אצבעות עם השקעה של למעלה מ-2 מיליון שקלים.

על הסיבה להשקעה הפרטית הגדולה הוא הסביר, "החלטתי לצאת לדרך לבדי ולא דרך זכיינות, היא אולי היתה עושה לי את החיים לקלים ואפילו זולים יותר, אבל אני לא מאמין בדרך הזו משום שאין שם פיקוח על רמת הניקיון, הסדר והטריות של מוצרים".

אכן, כל מי שנכנס למסעדה ולא פחות חשוב, להיכל הקודש של כל מסעדה, למטבח, יכול להתרשם מהניקיון המופתי, סטריליות של ממש, כאשר כל המוצרים כשריים ונמצאים תחת פיקוח. התפריט מגוון ביותר, מעבר לסושי איכותי, ניתן למצוא מוקפצים בשלל תוספות, כל סוגי הדגים על הגריל ובתנור, סטייקים ואסדו, בנוסף יש בר משקאות רחב ומנות שף איכותיות.

ווייט סושי בר. יח"צ,
וויט סושי בר/יח"צ

בייקשנו מחייקה לספר לנו קצת יותר על הסושי עצמו. "את כל המנות והרטבים אנו מכינים בעצמנו ממש מאפס, כך שהטעמים הם ייחודיים. חומרי הגלם שאיתם אנחנו עובדים הם הכי איכותיים בשוק, לא מחפשים להתפשר על שום דבר אלא להעניק לכל הלקוח חוויה וטעמים מובחרים".

שוחחנו עם אחת הלקוחות, אנה פרודין, היא סיפרה לנו: "זו הסושיה הכי טעימה בארץ. אוכל טעים,טרי, מגוון ועשיר. רמת שירות גבוהה לכל לקוח. מסעדה ברמה גבוה מאוד במחיר שנוח לכל כיס, אני ממליצה בחום".

אחד היתרונות של וויט סושי בר לעומת לא מעט מסעדות אחרות זה שצוות העובדים, כולל אנשי המטבח, עובדים במסעדה כבר שנים רבות. זה מייצר אווירה משפחתית מגובשת, זו ההוכחה הכי טובה לאיכות ומקצועיות של המקום. עובדים חדשים אשר מצטרפים למשפחה, עוברים השתלמות רחבה ומעמיקה עד אשר יוצאים לשרת את באי המסעדה גם כן.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ווייט סושי בר. יח"צ,
וויט סושי בר/יח"צ

על מה מניע אותו להמשיך ולדבוק במטרה שבגינה הוא הקים את המסעדה לפני 12 שנה, חייקה סיפר: ''הסיפוק שהמסעדה מעניקה לי, הידיעה שהלקוחות יוצאים מפה, מחפשים אותי או את השף על מנת להודות על כמה טוב וטעים הארוחה שלהם היתה, על השירות המושלם, זה מה שנותן לי את הדרייב להמשיך''.

לאחרונה המסעדה עברה שיפוץ גדול וכיום ניתן לערוך בה גם אירועים פרטיים. כל מי שמתגורר ביבנה והסביבה ועדיין לא מכיר עדיין את וויט סושי בר, אתם חייבים להגיע. אוכל מצויין, מגוון מנות וטעמים, איכות שלא מביישת אף מסעדת שף בתל אביב.

וויט סושי בר, רחוב שידלובסקי 1, יבנה.

מספר טלפון להזמנת מקום או משלוחים: 08-932-8888.

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף וויט סושי בר, בשיתוף וויט סושי בר
  • עוד באותו נושא:
  • סושי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully