וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלם החתונות שכדאי לשריין עוד לפני הצעת הנישואים

בשיתוף שלומי בסו, בשיתוף שלומי בסו

10.12.2019 / 12:26

מה גורם בכל שנה לעשרות זוגות ויותר מכל רחבי הארץ, גם מהעולם, להגיע במיוחד לעיר אשדוד, לפגוש צלם מקומי ואפילו לשלם לו יותר כסף עבור השירותים שלו? יצאנו לבדוק מקרוב על מנת להבין את פשר העניין

צילומי חתונה ירין ואבישי. שלומי בסו,
צילומי חתונה ירין ואבישי/שלומי בסו

שלומי בסו בן 35 הוא הבעלים של חברת דוקו צלמים. כבר מגיל צעיר כאשר החזיק מצלמה ביחד, הוא תמיד חיפש את הזווית הלא שגרתית. בשמונה השנים האחרונות כאשר התחביב הפך למקצוע, הקו הזה ממשיך לאפיין את העבודות שלו, זה חלק מהקסם שהופך אותו לצלם ייחודי בנוף הישראלי.

פגשנו את שלומי בבוקר שלאחר חתונה נוספת, הוא הסביר לנו על איך הראש היצירתי שלו חושב אחרת. "אני מסתובב המון בארץ, בכל בפינה. העין שלי מחפשת לוקיישנים מיוחדים ואני תמיד רוצה להיות הראשון שמגיע אליהם. אם זה שדה כותנה בדיוק כאשר מתחילה העונה, כבר עובדים לי בראש רעיונות שיכול להציג בפני לקוחות".

עולם צלמי החתונות בישראל הוא עולם קטן שבו כולם מכירים את כולם, על שלומי מספרים שזוגות סוגרים איתו עוד הרבה לפני שיש אולם או תאריך לחתונה. שוחחנו עם נויה עמר, לקוחה, היא סיפרה לנו על החוויה שלה עם העבודה מול שלומי. "אחד הדברים שלי אישית הכי חשובים בחתונה זה צילום, לא הייתי מוכנה להתפשר על זה. בדקנו המלצות, שמענו חוות דעות ונסענו לפגישות עם כמה וכמה צלמים. כאש נפגשנו עם שלומי התרשמנו מהאופן שבו הוא מתייחס לצילום. ראינו עבודות שלו עוד לפני שהגענו לפגישה ואחרי שנפגשנו איתו לא היה לנו ספק שמצאנו את הצלם שלנו לחתונה. קצת חששנו בהתחלה, כל ההמלצות ששמענו היו מאנשים באינטרנט ובפייסבוק בעיקר, לא מישהו שאנחנו מכירים באופן אישי אבל אחרי שעברנו איתו על צילומי הקדם קיבלנו את ההוכחה שעשינו את הבחירה המושלמת.

צילומי אופנה מקדימים לחתונה של ירין ואבישי. שלומי בסו,
צילומי אופנה מקדימים לחתונה של ירין ואבישי/שלומי בסו

"אני ובן זוגי לא אנשים שמצטלמים בדרך כלל, אנחנו די ביישנים, אבל שלומי הצליח להוציא לנו תמונות מדהימות, הוא גורם לזוג להרגיש בנוח. היה חשוב לי מאוד לעשות צילומי חוץ, אבל יום לפני החתונה ירד גשם והבנתי שזו בעיה גדולה כי יהיה בוץ והשמלה עלולה להתלכלך. אני לא יודעת איך, אבל שלומי מצא עבורנו מקומות שבהם האדמה נשארה יבשה, הצטלמנו בטבע והתמונות יצאו מדהימות".

העבודה ששלומי מעניק היא לא רק מקומות יבשים בימים גשומים, אלא גם עריכה, גרפיקה, וידאו וסטילס, אותם למד עוד בתחילת הדרך. מעל לכל הדרישה שלו מכל לקוח זה לזרום איתו, הוא הסביר לנו "כל לקוח חייב לסמוך עליי בעיניים עצומות, לתת לי להפעיל את היצירתיות שבי. צילום זו אומנות לכל דבר ואי אפשר לעצור או לקבוע לאומן בעבודתו. אני מתייחס לכל חתונה כמו להפקה אחת גדולה, זה מה שעושה אותי שונה. בזכות זה זוגות רבים מבקשים את השירות שלי, בשביל החוויה והתוצאה. הקסם שלי בא לידי ביטוי גם כאשר כל הפרוייקט נמצא תחת חסותי, משלב הצילום,עריכה, גרפיקה ועיצוב".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
כלה ירין. שלומי בסו,
כלה ירין/שלומי בסו

השאיפה של שלומי מעבר לצילום והפקה מיוחדים, זה לשמור על היוקרתיות והזמנים שבהם הציג ועומד, גם בלוח זמנים צפוף ועומס של עבודות.

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף שלומי בסו, בשיתוף שלומי בסו
  • עוד באותו נושא:
  • חתונות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully