וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן למהפך בלוק האישי

בשיתוף חופית קבלו, בשיתוף חופית קבלו

10.12.2019 / 11:43

יש לא מעט קוסמטיקאיות בשוק, אבל מהו המבחן האמיתי על מנת לבדוק מי מוצלחת יותר?

חופית קבלו. יח"צ,
חופית קבלו/יח"צ

יום אחד פשוט נמאס לי, קמתי בבוקר הסתכלתי במראה ופשוט לא אהבתי את מה שראיתי. הגבות, הפנים, הציפורניים, כלום לא הסתדר לי, הרגשתי מוזנחת למרות שהולכת באופן קבוע לאשת מקצוע.

טלפון מהיר לחברה הכי טובה שלי וקיבלתי ממנה נזיפה. מגיע לך, היא אמרה, איך את שעובדת במדור המומחים מתעקשת לא להגיע לאן ששלחתי אותך? כמה פעמים צריך להגיד לך לעזוב הכל ולקבוע פגישה עם חופית?

קיבלתי את הנזיפה כמו גדולה והתקשרתי לחופית קבלו, קוסמטיקאית עם ניסיון של 20 שנה. קבענו לשעת בוקר, שדרות השופטים 53 ב' בקריית גת, פגשתי אשה מקסימה, אם חד הורית לשלושה ילדים ומהרגע הראשון נוצר קשר קליל כפי שלא היה לי מעולם עם קוסמטיקאית אחרת.

עברתי אבחון מהיר של חופית, כאשר בין לבין אני מבכה על מצבי והיא כבר החלה במשימה, להרים לי את הביטחון העצמי בחזרה, על מנת שארגיש טוב עם עצמי ובעיקר, שהמראה שלי יחזור להיות כפי שאני אוהבת.

חופית קבלו. יח"צ,
חופית קבלו/יח"צ

לא סתם הרגשתי חיבור, חופית בדיוק סיימה קורס קואצ'ינג, כך שידעה היכן הנקודות הרגישות שלי. מעבר לשיחה הקולחת, לא יכולתי שלא להתפעל מהמיומנות המקצועית שלה, ביקשתי על כך הסבר. "20 שנה לא הולכות ברגל, אני מתמחה בבניית ציפורניים, לק ג'ל, עיצוב גבות, שעווה רפואית, פדיקור רפואי, מניקור והלחמת ריסים. בגלל שמדובר במגוון רחב של טיפולים, אני עובדת עם מספר חברות מובילות בשוק הטיפוח והיופי. אני לא מתפשרת על חומרים אלא משתמשת באיכותיים ביותר".

אמרה וצדקה.

בגלל שחופית היא המפרנסת היחידה, היא לא קיבלה פיק ברכיים אלא דאגה ועדיין יוצאת להשתלמויות בתחום הקוסמטיקה על מנת להעשיר את הידע שלה. בקליניקה יש מכשור חדיש שהולך יד ביד עם אותן השתלמויות, אבל לא פחות מהקטע המקצועי, חופית שמה דגש גם על היחס האישי והדייקנות, בעבודה ובקביעת התורים.

אין מצב שמישהי תגיע ותחכה בצד, חופית דואגת ללוח זמנים מדויק שבו כל לקוחה תגיע ותיכנס ישר, הזמן יקר, שלה ושלה המטופלות והיא מכבדת את זה במיוחד.

שאלתי את חופית, למה אשת מקצוע כמוה הלכה ללמוד קאוצ'ינג, היא הסבירה לי, "לימודים זה אהבה, בכל תחום, בהמשך אני רוצה לעשות קורס NLP העוסק בדמיון מודרך, מי שלא לומד עוד ועוד פשוט דורך במקום ואני לא אחת כזו".

סיימתי את הטיפול והתאהבתי, בעצמי ובעיקר בחופית. אני את שלי מצאתי ואני יכולה להמליץ לבנות נוספות, אל תתפשרו על פחות ממצויין, יש אשת מקצוע ממדרגה ראשונה שמחכה גם לכן, חופית קבלו.

נעימה, חמימה, מקצוענית ברמה שאני לא נתקלתי בה קודם, אל תפספסו.

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף חופית קבלו, בשיתוף חופית קבלו
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully