וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטבח האתיופי בשיא תפארתו

בשיתוף מסעדת גוג'ו, בשיתוף מסעדת גוג'ו

10.12.2019 / 10:54

רוב המטבחים של מדינות אפריקה לא עשו לעצמם שם גדול בתחום הקולינריה, אבל דווקא המטבח האתיופי יוצא דופן. בזכות תבלינים מיוחדים שהופכים אותו לעצמאי, הוא מביא עימו טעמים מרתקים אשר מערבלים את כל החושים

מסעדת גוג'ו. יח"צ,
מסעדת גוג'ו/יח"צ

בחמש השנים האחרונות מסעדת גוג'ו מושכת אליה קהל סקרנים גדול אשר מגיע לטעום מן המטעמים של העדה האתיופית. גוג'ו באמהרית פירושו בית, וזו התחושה בדיוק שמקבלים באים המקום. מי שמנהלת את המקום היא בוסנה, המסעדה היא הגשמת חלום אישי שלה עוד לפני שעלתה לישראל.

כאשר נכנסים למסעדה אי אפשר שלא להריח את הריחות המיוחדים אשר יוצאים מהמטבח ולהתחבר להרגשה המשפחתית במקום. שוחחנו עם איתן ודביר, סועדים במקום: "לפני שנה נכנסו במקרה למסעדה, מבלי להכיר מאכלים אתיופים ומאז התאהבנו. השירות פה לבבי, המחירים נוחים והטעמים הם לא מהעולם הזה, מיוחדים ואי אפשר שלא להתמכר".

שאלנו את בוסנה איך הכל החל: "בתחילת הדרך הייתי מכינה קייטרינג ללקוחות פרטיים ממושב לכיש והסביבה. תוך כדי תנועה שמתי לב שהביקוש עולה ושהמון אנשים נמשכים לאוכל המיוחד שלנו, ביחד עם בעלי החלטנו לפתוח מסעדה ברחובות. השם שלנו צבר תאוצה מפה לאוזן והיום יש לנו קהל גדול ונאמן שמגיע למסעדה באופן קבוע".

האוכל האתיופי מורכב ברובו מאוכל מבושל, במסעדת גוג'ו תוכלו ליהנות מתפריט בשרי וטבעוני, כאשר כל המאכלים כולם הם ללא גלוטן. התפריט מגוון ביותר ובין היתר ניתן למצוא בו את המאכלים: טיבס, סיגה פירפיר, מיסיר אליצה, שורו, פסוליה, עזיפה ועוד. בכל צהריים ניתן ליהנות מארוחה עסקית בצהריים, זו כוללת שתי מנות בשר, שמונה מתבלים טבעוניים ושתי אינג'רות גדולות, בתוספת שתייה חמה בסוף הארוחה.

שאלנו את בוסנה על מנה מומלצת במיוחד: "סיגה קיי וואט ואליצה סיגה. מדובר בתבשיל בשר כבש, כזה שהבישול שלו לוקח בין שעתיים לשלוש. התבלין העיקרי במנה הוא ברברה, תבלין אתיופי פיקנטי שהוא הבסיס לכל המאכלים האתיופים החריפים. המנה מגיעה עם שלושה מתבלים טבעוניים שונים ואינג'רה טרייה שמוכנה במקום".

ניתן לבצע משלוחים עד לבית הלקוח, בנוסף יש אופציה לערוך במתחם של המסעדה של אירועים פרטיים עד 50 איש. כל מי שמעוניין להכיר ולחוות את התרבות האתיופית, מסעדת גוג'ו הוא המקום האותנטי והטעים ביותר בישראל.

שעות פתיחה :

ימי א'-ה' בין השעות 12:00 - 22:00.

ימי ו' בין השעות 11:30 - 15:00.

מוצאי שבת בין השעות 20:30 - 23:00.

טלפון המסעדה: 08-9964644

שאלנו את בוסנה איזה מסר היא רוצה לשלוח: "KEEP CALM AND EAT INJERA - אני מזמינה את כולם להגיע ליהנות מחוויה וטעמים מיוחדים של העדה האתיופית".

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף מסעדת גוג'ו, בשיתוף מסעדת גוג'ו
  • עוד באותו נושא:
  • אינג'ירה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully