וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה שמביאה את כל העולם כולו לאשדוד

בשיתוף עלמא, בשיתוף עלמא

10.12.2019 / 10:20

עלמא פירושה עולם בארמית. מסעדת עלמא באשדוד עשתה לעצמה שם של אחת המסעדות המיוחדות בישראל, בזכות טעמים מיוחדים וקונספט הגשה יוצא דופן

מסעדת עלמא. שירן כהן שי,
מסעדת עלמא/שירן כהן שי

מאחורי הקונספט של מסעדת עלמא באשדוד עומד רעיון השולחן העגול. ארוחה מלאה אשר מוגשת למרכז שולחן ומורכבת ממנות חלוקה בהתאמה אישית להעדפות הסועד. התפריט משתנה לפי עונות השנה, כל אחת מביאה ביחד את חומרי הגלם המזוהים איתה והמקום לובש אווירה שונה בהתאם.

מי שהקימו את המסעדה הם ארבעה חברי ילדות שהגשימו חלום - אייל דיין, מור דיין, אבירם אזולאי וגבע מימון. החזון שלהם היה להקים חברה אשר מתמחה בהקמת מסעדות ומקומות בילוי. עלמא היא המסעדה הראשונה שלהם והיא מעניקה הצצה ראשונה להשקפה שלהם לגבי בילוי מהנה מהו.

מסעדת עלמא. שירן כהן שי,
מסעדת עלמא/שירן כהן שי

בדרך למסעדה הצצנו במספר אתרי ביקורות שונים באינטרנט על מסעדות, המבקרים בעלמא הרבו להלל. לילך אהרון כתבה: "מסעדה עם אוכל מצויין, קונספט ה'שולחן עגול' מעולה ומשתלם. אפשר לטעום כמעט את כל התפריט במחירים סבירים לגמרי ושירות מצויין. הייתי כבר פעמיים וחוזרת שוב בקרוב". משה חביב כתב: "האוכל במסעדה יצירתי, טעים ברמות, בעיקר הניוקי פטריות והריזוטו. שירות אדיב ומהיר, אווירה כייפית". טל נתן כתבה: "אווירה כיפית במקום, המנות טעימות במיוחד, היה כיף להרגיש שחומרי הגלם איכותיים. מעבר לאוכל עצמו השירות היה מעל ומעבר, ממליצה בחום".

כאשר התיישבנו סביב השולחן קיבלנו תפריט מיוחד הבנוי מסקשנים של מנות חלוקה אשר מורכבים מחומרי גלם צבעוניים, מבלי לחלק למנות ראשונות או עיקריות. הבחירות שלנו נעו בין דגים מובחרים לפסטות, הרעיון מדליק והופך את החוויה למיוחדת.

בין לבין שוחחנו עם אחד הבעלים, אייל דיין ושאלנו אותו על מאין הרעיון. "אשדוד היא עיר ילדותנו, בה גדלנו והתחנכנו, בה צמחה גם החברות בינינו. עם השנים נשאנו כנפיים למחוזות אחרים, ראינו עולם, חווינו חוויות והתפתחנו כל אחד לחוד וכולנו יחד כקבוצה. בכל רגע נתון, היה לנו ברור שיגיע הרגע שלנו להגשים חלום משותף באשדוד, זהו סיפור הולדתה של עלמא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מסעדת עלמא. שירן כהן שי,
מסעדת עלמא/שירן כהן שי

מבט מסביבנו גילה קהל מגוון, שולחן משפחת אשר חגג יום הולדת לאחר מבנות המשפחה. מספר דייטים אינטימיים ורומנטיים וגם קהל צעיר שנשנש טעימות דגים לצד מספר דרינקים של אלכוהול.

קיבלנו אירוח אדיב תוך כדי היכרות אישית ואינטרקציה חמה עם המלצרית. היא העניקה לנו מענה מהיר, מקצועי וחם, כך שניתן להגיד בפה מלא כי חומר הגלם היקר ביותר בעלמא הוא קודם כל חומר הגלם האנושי.

שאלנו את אייל בדבר הרעיון של הקמה של מקומות אחרים, הוא סיפר לנו על פרוייקט שכבר יצא לדרך. "האהבה והפילוסופיה שלנו אל המטבח האסייתי התחברה למסעדה העונה לשם מא אסיה בר, עם דגש על אותה שפה מוכרת וחווית אירוח אישית".

פירושה של המילה עלמא בארמית הוא עולם והמטרה היא להכיר את העולם המיוחד שהיא מציעה. חווינו את העולם הזה ולסיכום ניתן להגיד כי המקום מעוצב באלגנטיות מרשימה לצד שירות מנצח. הטעמים מגוונים ומיוחדים, מנות אסטיות ומשביעות והמחירים שווים לכל כיס.

מסעדת עלמא, רחוב הטיילת 2, באשדוד.

להזמנת מקום ניתן להתקשר לטלפון: 053-9633885.

לעמוד הפייסבוק

לאתר הבית

בשיתוף עלמא, בשיתוף עלמא
  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully