וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירת תמ"א 38 מצריכה מקצוענים בשטח

בשיתוף מור נכסים, בשיתוף מור נכסים

10.12.2019 / 9:20

עולם תיווך הנדל"ן הוא כמו משחק שח-מט. על מנת להתקדם למטרה הנכספת צריך להבין את השטח, להיות עם אסטרטגיה מוכנה מראש, אך לדעת להוציא לפועל את התוכנית לפי משתנים בשטח ואת זה עושים במור נכסים

מור נכסים. יח"צ,
מור נכסים/יח"צ

במהלך סקירה של צוות המומחים אחר שוק הנדל"ן בישראל, הגענו לרמת גן. העיר נחשבת לבירת פרויקט תמ"א 38 ופינוי בינוי, זה אומר לא מעט עבודה בכל הנוגע למכירות והשכרות של בתים. יצאנו לסיור שטח בכמה מקומות בעיר, לרחרח מקרוב ולשוחח עם תושבים סביב נושא הנדל"ן, שם אחד שעלה מספר פעמים היה מור נכסים, לכן החלטנו להיכנס לעובי הקורה.

מדובר במשרד תיווך בן 4 שנים ומי שמנהל אותו הוא צח בן בסת ביחד עם אביו. למרות הזמן הקצר, הרישומים מראים על עשרות עסקאות שהמשרד ביצע בפרק הזמן הזה. שוחחנו עם אחד הלקוחות, יובל בנבשת. "היתה לי דירה להשכרה במרכז העיר, רציתי למכור אותה על מנת לממש רווח. בתחילה פרסמתי מודעה ביד 2, אבל תוך זמן קצר הורדתי אותה, זה היה כאב ראש אחד גדול ובעיקר בזבוז זמן מצד אנשים לא רציניים שיצרו איתי קשר. קיבלתי המלצה על מור נכסים מחבר שעשה דרכם עסקה גם כן, גיליתי איש אמין ומקצוען. תוכנית העבודה שהציגו לי עבדה כמו שעון, תוך שישה שבועות מרגע תהליך העבודה מולם, הם מכרו לי את הדירה במחיר מצויין".

הגענו לביקור במשרד התיווך עצמו, ברחוב החשמונאים 36 ברמת גן, המשרד פעיל בעיקר בכל הנוגע למגורים ונדל"ן מסחרי, באזור צפון רמת גן, גבעתיים וצפון תל אביב. שוחחנו עם הבעלים, צח, והתברר לנו שהוא חי את עולם המכירות מגיל צעיר, הוא סיפר לנו, "מיד לאחר הצבא התחלתי לעסוק במכירות, זה תחום שחייבים להיות בו במאה אחוז אדיקות, אחרת אי אפשר להצליח. תפיסת העולם שלי אומרת שאי אפשר ולא צריך לדחוף לאנשים בכוח דירות או נכס שלא יתאים להם, מי שמגיע אלי מגיע בגלל צורך ולכן אני דואג להתאים לו בדיוק מה שמחפש, אחרת אני מבזבז לשנינו את הזמן, עסקה מוצלחת יכולה להבשיל רק מהסיבות הנכונות".

מור נכסים. יח"צ,
מור נכסים/יח"צ

שלומי בן בסת, אביו של צח בן בסת, פעיל בתחום הנדל"ן כבר 20 שנה, כך שביחד הם משלבים אנרגטיות וניסיון בשטח, והם לא לבד. מתחת לצח יש עוד חמישה סוכני נדל"ן שמתרוצצים לא מעט בשטח. המשרד מחזיק באופן קבוע ב-35 נכסים בלעדיים ובממוצע יש להם עשרות קונים רלוונטיים בכל זמן נתון.

שאלנו את צח, מה ממוצע הסגירות שלהם בחודש, התשובה שקיבלנו היתה בין 3 ל 4 עסקאות. אהבנו את התשובה, בניגוד למספר מקומות אחרים שהתגאו במספרים מפוצצים שלא נשמעו לנו אמינים, שמחנו לגלות כי במור נכסים לא מנסים למרוח אף אחד.

על האסטרטגיה שלו צח סיפר לנו, "אנחנו מחפשים בעיקר את הנכסים שלא מפורסמים, כי ברגע שלקוחות עושים זאת, הנכס נפתח להמון עיניים, למרות שזה נשמע מצויין, זה יכול דווקא להערים קשיים, משום שאז נכנסים לא מעט גורמים שמבזבזים את הזמן ויכולים להרוס את העסקה. על מנת לשווק נכס נכון, צריך להגיע למתווך אובייקטיבי, כזה שיודע לנתק את הרגש מצד שני הצדדים, על מנת להגיע לעסקה שתהיה מוסכמת על שניהם".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מור נכסים. יח"צ,
צח בן בסת. מור נכסים/יח"צ

התכנון במור נכסים הוא לאט לאט להתפתח מעבר, לגעת גם בפרויקטים יותר גדולים, למצוא יזמים לקראת בנייה ולשווק את הפרויקט באופן בלעדי. מור נכסים עובד עם חברות הפרסום והאתרים הגדולים בישראל, זה כולל שלטי חוצות, יד 2, מדל"ן.

התוצאות של מור נכסים מרשימות ביותר ויש לכך סיבה, אנחנו פגשנו באיש מקצוע אמין, מקצוען ממדרגה ראשונה, אשר לא עוצר לרגע אלא מעניק ליווי אישי מהרגע הראשון ועד לחתימה וסגירת עסקה באופן סופי.

צוות המומחים מעניק בחום את ההמלצה לכל דורש אשר מבקש לבצע עסקת נדל"ן ברמת גן והסביבה.

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף מור נכסים, בשיתוף מור נכסים
  • עוד באותו נושא:
  • תיווך
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully