וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיום כבר לא צריך לנסוע מחוץ לאריאל על מנת למצוא את האושר

בשיתוף מאושרות, בשיתוף מאושרות

10.12.2019 / 9:08

נשות אריאל והסביבה שימו לב, אין עוד צורך לנסוע לערים גדולות אחרות על מנת לקבל שעה של פינוק והנאה, מעתה תוכלו למצוא זאת ליד הבית

מכון שיזוף מאושרות. יח"צ,
מכון שיזוף מאושרות/יח"צ

מאושרות, מכון שיזוף ויופי חדש, נפתח באריאל. מעבר לשיזוף במכונה במקלחון, תוכלו לקבל טיפולים נוספים כגון בניית ציפורנים פדיקור ומניקור, איפור קבוע בכל השיטות ויש גם מוצרים לשיזוף עצמי, חומרי מריחה איכותיים.

מי שמנהלת את המקום היא הבעלים, נופר. על הטריגר לפתוח את המקום היא סיפרה לנו: "הגעתי דווקא מעולם של עבודות לגברים, חשמל וצבעים לרכבים. לאחר תקופה מסוימת החלטתי לחפש משהו שונה לגמרי, תמיד בער בי הרצון להיות עצמאית ועשיתי מחקר שוק, מה חסר באריאל, מה אפשר להוסיף. לא הרגשתי שיש פתרונות של יופי במקום אחד, גם אני כמו נשים אחרות הייתי צריכה לנסוע לאזור המרכז על מנת למצוא זאת, משם הגיע הרעיון".

מעבר לטיפולי היופי, נופר הכניסה שני דברים מעניינים נוספים. ניתן למצוא פה מלתחה של ביגוד ואופנה עדכנית, זו מתחלפת אחת לכמה זמן, לפי עונות השנה וטרנדים מתחלפים וגם מדפסת קישוטים, היחידה באריאל.

מכון שיזוף מאושרות. יח"צ,
מכון שיזוף מאושרות/יח"צ

מכונת השיזוף היא הצלחה כבירה, כבר בחודשים הראשונים שהמכון פתוח, עשרות נשים כבר הגיעו וממשיכות להגיע על מנת לקבל טיפול מושלם לצבע העור שלהן, טיפול אשר חוסך זמן ומעניק יופי יוצא דופן במחוזותינו. מכונת השיזוף מומלצת ביותר גם לטיפול בפסוריאזיס, נשים דתיות יכולות ליהנות ממנו גם כן, יש במקום אזור דיסקרטי במיוחד לקהל מסורתי וחרדי.

נופר מספרת: "לצידי עובדת בחורה נוספת ואנחנו מעניקות תוצאה איכותית ומיידית. קהל מגוון של הלקוחות כבר לא מגיעות אלינו רק לטיפול, זה הפך להיות חלק מבילוי עבורן".

לאחר שסימנה וי על היעד הראשון, נופר לא מתכוונת לעצור במקום. המטרה הראשונית היא להמשיך ולצמוח במכון, להוסיף לו פתרונות יופי נוספים, זה אומר נשות מקצוע ייחודיות שיעניקו מגוון רחב עוד יותר של טיפולים שונים ובעתיד לפתוח סניפים נוספים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מכון שיזוף מאושרות. יח"צ,
מכון שיזוף מאושרות/יח"צ

עונת החורף בפתח ונופר יודעת שזה מביא עימו לחץ בעבודה, "בוודאי, המענה שאנחנו נותנות במהלך ימי החורף בכל הנוגע לשיזוף זה משהו שאנחנו התכוננו אליו מראש, זה בין היתר המהות של המקום, לתת תשובה לדברים שהיו חסרים פה באריאל".

לקוחות סיפרו לנו על מקום שכיף להתפנק בו ולשוחח על החיים, לא רק טיפול יופי מקצועיים אלא גם סוג של תרפייה, שיחה עם בנות באווירה כייפית. תחליף מצויין לשעה על ספה של פסיכולוגית, כאשר יוצאים יפות ומטופחות, דחיפה לאגו ולביטחון העצמי ובקיצור, מאושרות.

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף מאושרות, בשיתוף מאושרות
  • עוד באותו נושא:
  • אריאל
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully