וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את הקפה שלנו אנחנו אוהבים מקורי

בשיתוף קפה אוריגם, בשיתוף קפה אוריגם

9.12.2019 / 18:29

בקפה אוריגם כבר הייתם? אם לא, תשכחו מכל מה שידעתם עד היום על קפה ותגיעו לטעום

קפה אוריגם. בר כהן,
קפה אוריגם/בר כהן

אוריגם הוא בית קפה ברזילאי אשר מייבא את פולי הקפה ממקורות שונים בעולם, בין היתר מברזיל, קולומביה, גוואטמלה, אתיופיה, קוסטה ריקה ועוד, כאשר את הפולים קולים במקום עצמו. צוות המומחים שלח נציגה שדווקא מאוד אוהבת תה ואלו הם הרשמים שלה.

בית קפה קטן באמצע רחוב דיזנגוף השוקק חיים, זה אולי התחלה לא רעה לספר טוב, אבל זו המציאות שמתרחשת בשטח. בית הקפה היה מלא באנשים מבסוטים מהחיים, משיחה עם מספר לקוחות הבנתי מדוע, דניאל בלום מכפר סבא סיפר לי, "זאת הפעם הראשונה שלי בקפה, אבל מהרגע הראשון התייחסו אלי כאילו אני החבר הכי טוב שלהם ולקוח קבוע. הקפה פה מצויין, פולים משובחים, טריים וקלויים בדיוק במידה הנכונה, מהיום זה המקום הקבוע שלי כשמגיע לתל אביב".

קפה אוריגם. בר כהן,
קפה אוריגם/בר כהן

דנה שרמן, תל אביבית אומרת: "מרגיש כמו ברזיל רק בתל אביב. שירות נהדר, אווירה טובה מאוד, אנשים צבעוניים, מוזיקה קצבית והקפה מדהים, הריח והטעם, אין עוד כזה בכל הסביבה, מרגיש נוח מאוד להיות פה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קפה אוריגם. בר כהן,
קפה אוריגם/בר כהן

אז כמו שכבר הבנתם, מדובר בבית קפה ייחודי, עם ארומה וטעמים שלא תמצאו בשאר מקומות, כאשר פה מגישים פולים טריים מזנים שונים, כאלה שנבחרו בצורה דקדקנית ומתאימים למספר סוגי חליטה שונים. מי שמנהל את המקום הוא מרסלו, במקור מברזיל.

בארץ הסמבה הוא היה בעל מסעדה ומייצר קפה לאורך שנים, אך בעקבות בנותיו שעשו עלייה הוא מכר את כל רכושו ועלה לישראל אף הוא. גם בארץ הקודש הוא עושה מה שיודע לעשות טוב מכולם - קפה.

אבל אם קפה אז צריך גם משהו קטן ליד, לכן מבחר מגוון של כריכים, עוגות, קרואסונים ומתוקים מחכים כאופציה נוספת. אני התעכבתי על שלושה קינוחים. קודם טעמתי את האמפנדס הביתי, מרוב שהיה טעים לא התאפקתי והזמנתי עוד אחד. לאחר מכן עברתי לשני מאכלים ברזילאים מקוריים, הראשון הוא "פאו דה קייזו". מדובר בכדור גבינה ללא גלוטן בכלל, הוא עשוי מקמח טפיוקה ונאפה יחד עם הגבינה בתור התנור.

לאחר מכן עברתי ל "בריגדרו". הוא נראה כמו כדור שוקולד אבל בעצם עשוי מחלב מרוכז ושוקולד מעוטר בפצפוצי שוקולד קראנץ', מתוק וטעים ולעזעזל המשקל, נוריד את הכל בחדר כושר בערב.

מי שמאוד אוהב קפה, סקרן לטעום ולא יכול להגיע, אפשר לבצע הזדמנות של קפה באתר האינטרנט.

מרסלו יודע לקלות את הקפה במידות עשיה שונות, וול דאן , מדיום או לייט וול. אפשר לבקש דק דק בדיוק כמו קפה שחור קלאסי, טחון במידה בינונית בינוני בשביל מקינטה וגרגירים גדולים יותר לקומקום לחיצה. הקפה מגיע בחבילות שמשקל שונות, של 200 גרם, 500 גרם או קילו.

עד היום הייתי בחורה של תה, מעכשיו אני מוסיפה את קפה אוריגם לרשימת הטעמים שלי, הפתעה נהדרת באמצע החיים.

לאתר הבית

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף קפה אוריגם, בשיתוף קפה אוריגם
  • עוד באותו נושא:
  • קפה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully