וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

­בר הספורט שמנפץ את כל מה שידעתם על חולון

בשיתוף קרלה ברוני, בשיתוף קרלה ברוני

9.12.2019 / 18:12

תשכחו מהבדיחות על בית הקברות, משרד הרישוי ושיש רק כדורסל בחולון, תחזיקו חזק כי את המקום הזה אסור לכם לפספס

קרלה ברוני. יח"צ,
קרלה ברוני/יח"צ

קרלה ברוני הוא בר ותיק בחולון, גם לי יצא לבלות שם לא מעט, אבל לאחר העתקת מקום מגורי לאזור אחר של ישראל, פשוט לא הזדמן לי לשוב לשם. באחת מארוחות שישי בערב, גיסתי שגרה בחולון, במקרה ממש הזכירה את הבר וסיפרה לי שלפני שנה וחצי הוא עבר למקום אחר, זה סקרן אותי מאוד והחלטתי לעשות מעשה, לחזור לבדוק מה שלום הח'ברה שהנעימו את זמני כאשר הייתי רווק.

הגעתי ביום רביעי אחד בשעות הערב ונשארתי עם פה פעור, הבר לא סתם עבר שדרוג, מדובר בעולם אחר לגמרי. בר ספורט מלהיב, מודרני ונוצץ, כולל שני חדרי VIP בגדלים שונים אשר מזמינים לאירועים וחגיגות פרטיות, החדרים הללו מאובזרים בספות נוחות, טלוויזיה ומלצרית אישית, מרגיש כמו חוץ לארץ אבל פה בחולון.

חדרים מתאימים בול גם לגילאים המבוגרים יותר, שרוצים לצאת לבר מצויין אבל מעדיפים את המוזה שלהם. הבעלים של המקום הוא עומר, תפסתי אותו לשיחה ואמרתי לו, בן אדם, הפתעת בגדול וביקשתי לשמוע עוד, הוא סיפר: "יש ערבי קונספט משתנים, בימי שני יש ערב ג'אם, הבר נותן במה לזמרים ולהקות מתחילים וקהל צעיר ותוסס מגיע לשמוע.כאשר יש את ליגת האלופות בימי שלישי ורביעי אז המקום מקבל אווירה של יציע באירופה, אוהדים, שירים, שמחה ועדוד מול מסך ענק.

קרלה ברוני. יח"צ,
קרלה ברוני/יח"צ

"אם אין כדורגל באמצע השבוע אז ימי רביעי מקבלים את הכינוי "אמסטרדם", המקום מעוצב באווירת החלונות האדומים, יש צ'יפס מיוחד שמוגש בקונוס עם מלא מיונז, קינוחים נבחרים והפתעות, בדיוק כמו בשקורה באמסטרדם עצמה. בסופי שבוע יש די ג'יי שמקפיץ את האווירה ואת כולם".

אחרי שבדקנו את החדרים הפרטיים וקיבלנו הסבר מפורט על כל ההפתעות במהלך השבוע, הגיע הזמן לאכול ולשתות. ישבתי על הבר וספרתי מעל עשר סוגי בירות מהחבית, כולל מרפי'ס האהובה עלי במיוחד, ויש עוד מבחר גדול של שאר אלכוהול. מהברמנית קיבלתי המלצה על הברוני בורגר והוא היה עסיסי וטעים ביותר, אגב, אם מישהו מהקוראים טבעוני, יש גם עבורו מנה מנצחת.

מזג האוויר בחוץ היה חורפי ולכן המקום ערוך גם לסגירת חורף, כך שיהיה חם ונעים לכולם גם כאשר הגשם והקור מגיעים.

שאלתי את עומר, מאיפה הגיע הרעיון של לשנות את מה שאני זכרתי קודם לכן, הוא הסביר, "בער בי לעשות שינוי, לטובת הלקוחות שלנו מחולון והסביבה, הרגשתי שיש לזה צורך. השקעתי פה את הלב בפרטים הקטנים, אני לא מתבייש לומר שהבר עונה על כל הציפיות של כל הבליינים. זה לא משנה אם הם מגיעים לכאן על מנת לחגוג או להירגע, לראות משחק כדורגל או סתם לאכול ולשתות בירה, כל אחד יכול למצוא כאן עניין".

מה הלאה? "לפתוח סניפים נוספים, יש לנו נוסחא מצליחה לבילוי מושלם, שגם במקומות אחרים בארץ יהנו ממנו".

אני יצאתי מבסוט עד הגג מהשינוי, בר מזמין, אלכוהול משובח, אווירה קלילה ונעימה, אוכל טוב, עושה חשק לחגוג פה את יום ההולדת של אשתי בקרוב, בחדר האירוח המיוחד, בשבוע הבא אקח אותה להתרשמות, אין לי ספק שהיא תאהב וגם אתם.

קרלה ברוני, רחוב הרוקמים 26 חולון, שם בכיס הקטן אלף ואחת ברים בתל אביב, ואני יודע על מה אני מדבר.

לאתר הבית

להזמנת מקום

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף קרלה ברוני, בשיתוף קרלה ברוני
  • עוד באותו נושא:
  • חולון
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully